Stanowisko:

Twój zakres obowiązków:

Na tym stanowisku będziesz dbać o rozwój i utrzymanie frontowej części systemu Systell Contact Center. Jest to platforma komunikacji przeznaczona dla centrów obsługi klienta. Będziesz rozwijać produkt stworzony w oparciu o platformę .NET (C#) oraz javascript (REACT), która została wdrożona u kilkuset klientów w modelu SaaS oraz On-premises.

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • implementacja nowych funkcji systemu zgodnie z wytycznymi UI/UX designera
  • utrzymanie projektu oraz naprawa błędów
  • dbanie o jakość oraz poprawę standardu w projekcie
  • aktywny udział w projektowaniu oraz analizie nowych funkcjonalności systemu
  • uczestniczenie w rozwoju procesów usprawniających pracę zespołu
  • dostarczanie dokumentacji technicznej

Nasze wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  • znajomość technologii zawartej poniżej
  • chęć rozwoju, kreatywność, umiejętność logicznego myślenia
  • umiejętność pracy w grupie
  • komunikatywność
  • praktyczna znajomość języka angielskiego do czytania dokumentacji technicznej (min. B1)

Mile widziane:

  • Storybook
  • Webpack
  • znajomość obsługi websocketów (tu signalr)

Tak pracujemy nad projektem:

  • pracujemy w dwutygodniowych sprintach w metodologii scrum
  • co dwa tygodnie całym zespołem szacujemy oraz planujemy kolejny sprint na podstawie wymagań biznesowych dostarczonych przez Product Ownera
  • celem zespołu na najbliższe dwa tygodnie jest ustalony cel sprintu z którym zespół się zgadza
  • naszą pracę i osiągnięte rezultaty prezentujemy co dwa tygodnie na review sprintu dla całej organizacji
  • skład zespołu: Product Owner, UI/UX Designer, Developerzy (frontend oraz backend), Testerzy
  • w trakcie sprint oprócz implementacji zadań bierzemy udział w analizie oraz rozpisywaniu zadań, przygotowujemy zadania na przyszłe sprinty oraz dostarczamy dokumentację techniczną jeżeli zadnie tego wymaga

To oferujemy

  • widełki wynagrodzenia: 10 – 14 tys. netto na kontrakcie B2B
  • indywidualne podejście do pracownika oraz Pracę w zespole chętnie dzielącym się doświadczeniem
  • możliwość ciągłego rozwoju i uczenia się (szkolenia wewnętrzne, szkolenia online, udział w konferencjach), ciekawe i rozwojowe projekty
  • samodzielność, elastyczny czas pracy, pracę w modelu hybrydowym
  • pracę w firmie będącej liderem w branży rozwiązań teleinformatycznych (oprogramowanie do komunikacji z klientem dla małych i dużych firm)
  • biuro w pobliżu Starego Rynku w Poznaniu

Etapy rekrutacji: 

  • ETAP I – spotkanie organizacyjne – około 30 minut, forma online 
  • ETAP II – spotkanie z Managerem Działu oraz specjalistą z działu  – około 1 godziny, forma online 
  • ETAP III – zadanie – jeżeli zaistnieje taka potrzeba 

Benefity

benefity praca dofinansowanie zajęć sportowych (karta MultiSport)

benefity praca współfinansowana prywatna opieka medyczna (pakiety LUXMED)

benefity praca spotkania integracyjne

benefity praca dofinansowanie szkoleń oraz kursów

benefity praca paczki świąteczne

 

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.