iTwój zakres obowiązków
- Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne.
- Analiza, rozwiązywanie incydentów.
- Instalacja i konfiguracja aplikacji.
- Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług.
- Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.).
- Współudział w kreowaniu nowych pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta.
- Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów.
Nasze wymagania
- Min. półroczne doświadczenie w pracy w IT.
- Podstawowa znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix, MS Windows 10 oraz znajomość zagadnień sieciowych (protokoły TCP/IP, WAN/LAN, routing/switching, VPN).
- Umiejętności interpersonalne – Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia.
- Po 6 miesięcznym okresie wdrożenia, możliwość uczestniczenia w 24h dyżurach, dodatkowo płatne.
Mile widziane
- Podstawowa znajomość SQL.
- Doświadczenie w obsłudze klienta w działach technicznych.
- Takie dajemy możliwości rozwoju.
- Szkolenia wewnątrzfirmowe.
- Szkolenia zewnętrzne.
- Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych.
- Wymiana wiedzy technicznej w firmie.
To oferujemy
- Jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz).
- Przygotujemy Ciebie do obowiązków w ciągu 4 miesięcznego wdrożenia, poznasz nasze produkty i przekażemy Ci naszą wiedzę i umiejętności (głównie w zakresie sieci/systemów operacyjnych/baz danych).
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji.
- Szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji.
- W przerwie na kawę i posiłek odpoczynek na PlayStation.
- Integracje i wspólne aktywności w firmie.
- Pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych.
- Dostęp do auta firmowego.
- Biuro w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1 w kwartale).
- Elastyczne godziny współpracy oraz możliwość współpracy zdalnej.
- Wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego na podstawie technologii HTML5 i React.
- Karta multisport, LuxMed
Benefity:
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa/herbata
strefa relaksu
parking dla pracowników
paczki świąteczne
gry wideo w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.