iTwój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne.
  • Analiza, rozwiązywanie incydentów.
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji.
  • Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług.
  • Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.).
  • Współudział w kreowaniu nowych pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta.
  • Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów.

 

Nasze wymagania

  • Min. półroczne doświadczenie w pracy w IT.
  • Podstawowa znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix, MS Windows 10 oraz znajomość zagadnień sieciowych (protokoły TCP/IP, WAN/LAN, routing/switching, VPN).
  • Umiejętności interpersonalne – Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia.
  • Po 6 miesięcznym okresie wdrożenia, możliwość uczestniczenia w 24h dyżurach, dodatkowo płatne.

Mile widziane

  • Podstawowa znajomość SQL.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w działach technicznych.
  • Takie dajemy możliwości rozwoju.
  • Szkolenia wewnątrzfirmowe.
  • Szkolenia zewnętrzne.
  • Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych.
  • Wymiana wiedzy technicznej w firmie.

To oferujemy

  • Jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz).
  • Przygotujemy Ciebie do obowiązków w ciągu 4 miesięcznego wdrożenia, poznasz nasze produkty i przekażemy Ci naszą wiedzę i umiejętności (głównie w zakresie sieci/systemów operacyjnych/baz danych).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji.
  • Szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji.
  • W przerwie na kawę i posiłek odpoczynek na PlayStation.
  • Integracje i wspólne aktywności w firmie.
  • Pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych.
  • Dostęp do auta firmowego.
  • Biuro w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1 w kwartale).
  • Elastyczne godziny współpracy oraz możliwość współpracy zdalnej.
  • Wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego na podstawie technologii HTML5 i React.
  • Karta multisport, LuxMed

 

Benefity:

benefity praca dofinansowanie zajęć sportowych

benefity praca prywatna opieka medyczna

benefity praca możliwość pracy zdalnej

benefity praca elastyczny czas pracy

benefity praca owoce

benefity praca spotkania integracyjne

benefity praca brak dress code’u

benefity praca kawa/herbata

benefity praca strefa relaksu

benefity praca parking dla pracowników

benefity praca paczki świąteczne

benefity praca gry wideo w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.