Chat with us, powered by LiveChat
 

Junior Service Desk Specialist

Junior Service Desk Specialist

Jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 15 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i zagranicą. W związku ze stale powiększającą się liczbą Partnerów obdarzających nas zaufaniem, poszukujemy do naszego Zespołu specjalistów telekomunikacji i informatyki.  

Z Systell połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwiń swoje umiejętności. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie elastyczność i chcesz pracować ze specjalistami z pozytywnym podejściem do życia i świata, nie zwlekaj – aplikuj już dziś ! Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoje pomysły!  

Junior Service Desk Specialist 

Miejsce pracy: Poznań  

Jakie wyzwania na Ciebie czekają?  

  • Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne, 
  • Raportowanie czasu pracy, 
  • Analiza, rozwiązywanie incydentów, 
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji, 
  • Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów, 
  • Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług, 
  • Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.). 
  • Generowanie pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta 

Co jest niezbędne do pracy: 

  • Min. roczne doświadczenie w pracy w IT (w tym praktyki i/lub staże) 
  • Dobra znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix i MS Windows 7/8/10 oraz pakietu MS O365 (instalacja pakietów, monitoring serwisów, interpretacja zdarzeń systemowych)  
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz rozumienie dokumentacji technicznej 
  • Umiejętności interpersonalne – Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia. 
  • Gotowość do pracy zmianowej po okresie wdrożenia (24h dyżury w gotowości dodatkowo płatne) 

Mile widziane:  

  • Osoby planujące przyszłość w IT i/lub studiujące na kierunkach IT 
  • Podstawowa znajomość sieci (WAN/LAN/Internet/CCNA) 
  • Podstawowa znajomość VoiP (głównie centrale 3CX i FreeSwitch) 
  • Podstawowa znajomość SQL (podłączenie do bazy, select itp.) 
  • Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy: 

  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji 
  • szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji 
  • w przerwie na kawę i posiłek gra w darta lub odpoczynek na trickboard 
  • integracje i wspólne aktywności w firmie  
  • pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych 
  • dostęp do auta firmowego 
  • praca w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1-2 w kwartale) 
  • umowa dostosowana do Twoich preferencji (umowa zlecenie/o pracę/samozatrudnienie) 
  • elastyczne godziny pracy/praca zdalna 
  • owocowe wtorki 
  • wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego w oparciu o technologie HTML5 i React 
  • karta multisport 
  • Prowadzimy rekrutacje zdalne.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@systell.pl

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności