
Jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 15 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i zagranicą. W związku ze stale powiększającą się liczbą Partnerów obdarzających nas zaufaniem, poszukujemy do naszego Zespołu specjalistów telekomunikacji i informatyki.
Z Systell połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwiń swoje umiejętności. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie elastyczność i chcesz pracować ze specjalistami z pozytywnym podejściem do życia i świata, nie zwlekaj – aplikuj już dziś ! Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoje pomysły!
Junior Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
- Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne,
- Raportowanie czasu pracy,
- Analiza, rozwiązywanie incydentów,
- Instalacja i konfiguracja aplikacji,
- Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów,
- Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług,
- Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.).
- Generowanie pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta
Co jest niezbędne do pracy:
- Min. roczne doświadczenie w pracy w IT (w tym praktyki i/lub staże)
- Dobra znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix i MS Windows 7/8/10 oraz pakietu MS O365 (instalacja pakietów, monitoring serwisów, interpretacja zdarzeń systemowych)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację oraz rozumienie dokumentacji technicznej
- Umiejętności interpersonalne – Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia.
- Gotowość do pracy zmianowej po okresie wdrożenia (24h dyżury w gotowości dodatkowo płatne)
Mile widziane:
- Osoby planujące przyszłość w IT i/lub studiujące na kierunkach IT
- Podstawowa znajomość sieci (WAN/LAN/Internet/CCNA)
- Podstawowa znajomość VoiP (głównie centrale 3CX i FreeSwitch)
- Podstawowa znajomość SQL (podłączenie do bazy, select itp.)
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji
- szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji
- w przerwie na kawę i posiłek gra w darta lub odpoczynek na trickboard
- integracje i wspólne aktywności w firmie
- pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych
- dostęp do auta firmowego
- praca w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1-2 w kwartale)
- umowa dostosowana do Twoich preferencji (umowa zlecenie/o pracę/samozatrudnienie)
- elastyczne godziny pracy/praca zdalna
- owocowe wtorki
- wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego w oparciu o technologie HTML5 i React
- karta multisport
- Prowadzimy rekrutacje zdalne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@systell.pl
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))