Partner ds. sprzedaży B2B - Key Account Manager
17
post-template-default,single,single-post,postid-17,single-format-standard,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style
 

Partner ds. sprzedaży B2B – Key Account Manager

Partner ds. sprzedaży B2B – Key Account Manager

Jeżeli jesteś osobą energiczną, lubiącą nowe wyzwania, a kontakt z ludźmi sprawia ci przyjemność, serdecznie zapraszamy do naszego zespołu.

Zespół osób kreatywnych, samodzielnych i tryskających pozytywną energią, czyli SysTell, poszukuje kochających swoją pracę pasjonatów. Jeżeli jesteś osobą energiczną, lubiącą nowe wyzwania, a kontakt z ludźmi sprawia ci przyjemność, serdecznie zapraszamy do naszego grona.

Gwarantujemy, że rozwiniesz swoją karierę w sprzedaży, nabędziesz wiedzy z zakresu nowych technologii i będziesz miał realny wpływ na rozwój przedsiębiorstwa – czyli nas wszystkich.

Co robimy – na co dzień, część z nas tworzy oprogramowanie, część je wdraża i utrzymuje, i oczywiście, sprzedajemy. Naszym parterom biznesowym, klientom, pomagamy zwiększać zyski i sprawiamy, że kontakt telefonicznych staje się przyjemny dla każdej z jego stron. Tworzymy systemy, oprogramowanie crm/contact center.

Zapraszamy do aplikacji na stanowisko:

Partner ds. sprzedaży B2B / KAM (Key Account Manager)

Oczekiwania: 

  • Aktywne pozyskanie nowych klientów
  • Prowadzenie negocjacji, zawieranie umów z nowymi i obecnymi klientami przedsiębiorstwa
  • Obsługa, utrzymanie i dbanie o relacje biznesowe klientów oraz wizerunek firmy
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Przygotowanie propozycji sprzedaży i prezentacji
  • Dbanie nad poprawnością oferty oraz doradztwo dla klientów

Wymagania

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w kontaktach biznesowych i sprzedaży (doświadczenie w sprzedaży produktów IT)
  • prawo jazdy kat. B
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego

Oferujemy

  • Kreatywną pracę w młodym i zgranym zespole
  • Gwarantujemy umowę o pracę lub kontrakt z gwarantowaną podstawą i jasnym systemem premiowym
  • Narzędzia pracy: telefon, komputer, samochód
  • Udział w kreowaniu strategii sprzedaży
  • Szkolenia, certyfikaty, wiedzę branżową

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@systell.pl

Uprzejmie prosimy o dodanie klauzuli : “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego lub innych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”



Wideokonferencja co to jest?

Wideokonferencja Wideokonferencje to coraz chętniej wybierana forma spotkań biznesowych. Po pierwsze dlatego, że skraca odległość pomiędzy uczestnikami spotkania. Dzięki wideo,...
Czytaj więcej
Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Dlaczego z wirtualnej centrali 3CX korzysta tak wiele światowych firm?

Wirtualna centrala 3CX codziennie wspiera zarządzanie połączeniami w przedsiębiorstwach na całym świecie. Działa na zasadzie maszyny, która scala nie tylko...
Czytaj więcej

Co to jest predictive dialer

Predictive dialer Predictive dialer to Bugatti wśród dialerów. Predictive dialing to model, opierający się na algorytmach sztucznej inteligencji. W zależności...
Czytaj więcej
Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja z klientem bez dodatkowych inwestycji

Komunikacja jest kluczem do sprawnego działania firmy, która musi prowadzić dialog  ze swoimi pracownikami, sprzedawcami, inwestorami, a zwłaszcza klientami. Według...
Czytaj więcej

Skill Based Routing

Skill based routing to nowoczesna funkcja central telefonicznych np. 3CX oraz systemów Contact Center. Polega na przekierowaniu połączenia do odpowiedniego...
Czytaj więcej
5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

5 najważniejszych zasad budowania pozytywnego doświadczenia klienta

Co to jest doświadczenie klienta? Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta to postrzeganie przez klientów, jak Twoja firma ich traktuje....
Czytaj więcej
Customer Care Festival

Customer Care Festival

Już w najbliższy poniedziałek, będziemy mieli przyjemność spotkać się z Wami, na największym wydarzeniu, branży CUSTOMER CARE. A mianowicie na...
Czytaj więcej
5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

5 korzyści wirtualnej centrali VoIP w biznesie

Wirtualna centrala voip lub wirtualna centrala telefoniczna w chmurze jak sama nazwa wskazuje jest oparta na technologii voip. VoIP to...
Czytaj więcej
5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

5 wskazówek jak obniżyć koszty contact center, bez wpływu na jakość obsługi

Contact center, ze względu na duże zaangażowanie zasobów ludzkich, stanowiących najwyższy odsetek kosztów działalności operacyjnej, generuje dla przedsiębiorstwa duże koszty....
Czytaj więcej
Integracja Systell Contact Center z Messenger

Integracja Systell Contact Center z Messenger

Nasz System Contact Center jest nieustannie ulepszany. Chcemy, aby Wasze codzienne czynności związane z obsługą klienta, były coraz efektywniejsze. Dlatego...
Czytaj więcej