fbpx
 

Sekretarka / Asystentka biura

Sekretarka / Asystentka biura

Jesteśmy czołowym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 15 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i zagranicą.

Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka

Obowiązki:

  • Obsługa administracyjna sekretariatu
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą (poczta elektroniczna, papierowa oraz kontakty z kurierami)
  • Prowadzenie rejestru umów i korespondencji
  • Zamawianie towarów na potrzeby handlowe
  • Współpraca ze wszystkimi działami firmy
  • Współpraca z firmą sprzątającą praz zarządcą budynku i serwisem technicznym
  • Planowanie i nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe, wyposażenie, dostawy owoców, kawy i artykułów spożywczych,ochroną budynku, dostawcami artykułów biurowych i meblowych
  • dbanie o czystość biura

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Status studenta
  • Biegła znajomość obsługi komputera Microsoft Office
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Umiejętności zarządzania przepływem informacji w zespole
  • Komunikatywność, miłe usposobienie, chęć do pracy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie związane z poziomem Twoich kompetencji
  • Pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych, kartę Multisport
  • Wyjścia firmowe i wspólne aktywności

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV na adres rekrutacja@systell.pl

Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”