Service Desk Consultant IT

Service Desk Consultant IT

Interesujesz się branżą IT i nowymi technologiami? Lubisz słuchać ludzi i potrafisz rozmawiać z nimi o ich potrzebach? A może masz talent do języka SQL?

 

Twój zakres obowiązków:  

 

  • Przyjmowanie (drogą telefoniczną), rejestrowanie oraz realizowanie zgłoszeń serwisowych IT w systemie ticketowym oraz doradztwo techniczne,
  • Raportowanie czasu pracy,
  • Analiza, rozwiązywanie incydentów,
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji,
  • Udział w procesie tworzenia, uruchamiania i dokumentowania nowych usług,
  • Budowanie bazy wiedzy (instrukcje/FAQ wewn./zewn.),
  • Generowanie pomysłów usprawniających/automatyzujących realizację wniosków klientów/obsługę klienta,
  • Monitoring i utrzymanie ciągłości działania naszych systemów.

 

Nasze wymagania:

 

  • Min. roczne doświadczenie w pracy w IT
  • Podstawowa znajomość pracy/użytkowania systemów Linux/Unix oraz MS Windows 7/8/10 i/lub znajomość zagadnień sieciowych (protokoły TCP/IP, WAN/LAN, routing/switching, VPN),
  • Umiejętności interpersonalne – Wysoka kultura wypowiedzi, komunikacja, cierpliwość, kreatywność, otwartość, empatia,
  • Oczekiwana dyspozycyjność: Po 4 miesięcznym okresie wdrożenia, uczestniczenie w tzw. 24h dyżurach

 

Mile widziane:

 

  • Doświadczenie w kontakcie z klientem,
  • Osoby planujące przyszłość w IT i/lub studiujące na kierunkach IT,
  • Osoby posiadające certyfikat CCNA (lub inne świadczące o wiedzy nt. sieci) i/lub Red Hat (lub inne świadczące o wiedzy nt. systemów Unixowych),
  • Znajomość VoiP (głównie centrale 3CX i Sangoma),
  • Znajomość SQL (podłączenie do bazy, select itp.),
  • Znajomość narzędzia do analizowania sieci WireShark (lub innych),
  • Prawo jazdy kat. B (potrzebne do możliwych wyjazdów służbowych/wdrożeniowych),
  • Znajomość języka angielskiego min. B1 (pozwalającą na czytanie dokumentacji technicznej)

 

Oferujemy:

 

  • Jasne zasady współpracy: zaproponujemy Ci umowę zlecenie (jeśli studiujesz) oraz umowę b2b (jeśli nie studiujesz)
  • Przygotujemy Ciebie do obowiązków w ciągu 4 miesięcznego wdrożenia, poznasz nasze produkty, przekażemy Ci naszą wiedzę i umiejętności (głównie w zakresie sieci/systemów operacyjnych/baz danych)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twoich kompetencji
  • Szkolenia umożliwiające rozwój i podwyższenie Twoich kwalifikacji
  • W przerwie na kawę i posiłek gra w darta lub odpoczynek na trickboard
  • Integracje i wspólne aktywności w firmie
  • pracę w stabilnej organizacji, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych
  • dostęp do auta firmowego
  • biuro w centrum Poznania, nieliczne wyjazdy służbowe (1-2 w kwartale)
  • elastyczne godziny oraz możliwość współpracy zdalnej
  • wdrażanie nowoczesnego oprogramowana stworzonego na podstawie technologii HTML5 i React
  • karta multisport

 

Benefity:



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności