Service Desk Manager

Praca Systell administrator systemów VOICE Poznań

Service Desk Manager

Kim jesteśmy? 

 

Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata to zapraszamy 🙂 

 

 

Twój zakres obowiązków:

 

  • Zarządzanie codziennymi operacjami Service Desk
  • Zarządzanie zespołem Service Desk
  • Rozwój narzędzi i procesów w Service Desk
  • Raportowanie i analiza pracy Service Desk

 

Nasze wymagania:

 

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze IT i zarządzania zespołem min. 2 lata
  • Znajomość najlepszych praktyk zarządzania usługami (ITIL)
  • Umiejętność planowania krótkoterminowych działań zespołu
  • Umiejętność wyznaczania długofalowego kierunku pracy zespołu
  • Praktyczne doświadczenie w budowania zespołu i efektywnego zarządzania ludźmi
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne

 

Mile widziane:

 

  • Znajomość Jira
  • Doświadczenie w budowaniu/rozwijaniu zespołów IT pracujących 24/7/365 dni w roku

 

Benefity:

 

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code’u
  • Kawa / herbata
  • Strefa relaksu

 

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie: https://bit.ly/3CzQytJ



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności