Kim jesteśmy?

Jesteśmy dostawcą rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Od 18 lat rozwijamy i wdrażamy systemy telefonii oraz Contact Center dla klientów w Polsce i na świecie.
Z Systell połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwiń swoje umiejętności. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie elastyczność i chcesz pracować ze specjalistami z pozytywnym podejściem do życia i świata, nie zwlekaj – aplikuj już dziś ! Dołącz do nas i rozwijaj z nami swoje pomysły!

 

Twój zakres obowiązków

 

  • Budowanie strategii HR.
  • Wsparcie kierowników w procesie rekrutacji.
  • Koordynacja onboardingu, offboardingu i exit interview.
  • Planowanie i organizacja rozwoju pracowników i managerów.
  • Wsparcie zewnętrznych kadr.
  • Organizowanie programów i opcji pracowniczych.
  • Dbanie o integrację zespołu.
  • Tworzenie narzędzi i procedur dla HR.

 

Nasze wymagania

  • 2- letnie doświadczenie w HR,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • otwarta komunikacja i chęć pracy z zespołem,
  • znajomość języka angielskiego.

 

To oferujemy

  • pracę w stabilnej firmie, w dobrej atmosferze, bez reguł i zasad korporacyjnych,
  • w pandemii praca zdalna oraz model łączony,
  • elastyczny czas pracy,
  • praca w centrum Poznania.

Benefity:

benefity praca dofinansowanie zajęć sportowych

benefity praca prywatna opieka medyczna

benefity praca możliwość pracy zdalnej

benefity praca elastyczny czas pracy

benefity praca owoce

benefity praca spotkania integracyjne

benefity praca brak dress code’u

benefity praca kawa/herbata

benefity praca strefa relaksu

benefity praca parking dla pracowników

benefity praca paczki świąteczne

benefity praca gry wideo w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie aplikacji na stronie

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.