Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Specjalista ds. wsparcia IT

2017-02-20

Dział wsparcia technicznego wdraża i utrzymuje system Smartfon Contact Center. Dział dzieli się na sekcję wdrożeniową, sieciową, telekomunikacyjną oraz wsparcia aplikacyjnego. Głównym naszym celem jest zaspokojenie potrzeb naszych klientów. Zespół wsparcia jest odpowiedzialny za kontakt z klientem w przypadku incydentów, projektów oraz wymaganych zmian w systemie. Kontakt odbywa się drogą telefoniczną i za pośrednictwem systemu do obsługiwania i monitorowania zgłoszeń mailowych. System ten używany jest jako platforma komunikacyjna pomiędzy działem wsparcia, specjalistami i klientami. 

 

 

 

Specjalista ds. wsparcia IT

Miejsce pracy: Poznań

Region: wielkopolskie

Numer referencyjny: 2017/02/SRV

 

Osoba na tym stanowisku będzie się zajmować:

  • zdalnym wsparciem użytkowników w konfiguracji systemu Smartfon Contact Center
  • generowaniem i analizą raportów z bazy danych Microsoft SQL Server 2008/2012/2014/2016
  • wdrażaniem aplikacji Smartfon Contact Center

Wymagania:

  • znajomość zagadnień bazodanowych SQL oraz języka T-SQL
  • znajomość systemu Windows Server 2008 i nowszej
  • umiejętność dobrej komunikacji
  • 2-letnie doświadczenie w branży IT
  • wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)
  • prawo jazdy

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
  • znajomość zagadnień związanych z telefonią VoIP / SIP
  • administracja Linux, MS SQL Server

Oferujemy:

  • premie za każde zakończone wdrożenie
  • płacimy nadgodziny
  • szkolimy i dajemy możliwość podnoszenia kwalifikacji (zapraszamy do firmy certyfikowanych szkoleniowców)
  • stawiamy na zespół - organizujemy integracje, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
  • zapewniamy indywidualną ścieżkę rozwoju
  • zapewniamy narzędzia do pracy (telefon, laptop, samochód)
  • możliwość relaksu w chillout room

Zachęcamy do przesłania CV na adres: praca@systell.pl

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”