Specjalista Help Desk 2 linia

Specjalista Help Desk 2 linia

Lubisz pomagać ludziom wykorzystując swoją wiedzę z IT? Chętnie słuchasz i rozmawiasz z ludźmi o ich potrzebach? Umiesz przekładać potrzeby biznesowe na rozwiązania? A może masz talent do języka SQL?

Z Systell sp. z o.o. sp. k. połączysz pasję z pracą! Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro jest dla Ciebie. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami!

Specjalista Help Desk 2 linia

Miejsce pracy: Poznań

Co będziesz robić?

  • Pomagać naszym klientom w pracy z aplikacją Systell Contact Center
  • Przeprowadzać zdalne aktualizacje systemu
  • Dostarczać nowe funkcje np. raporty lub widoki w oparciu o UI aplikacji lub zmiany w bazie danych MS SQL Server

Czego oczekujemy?

  • Znajomości języka SQL, T-SQL
  • Doświadczenie w pracy w Dziale Wsparcia, Help Desk lub podobnym
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Znajomości systemu Windows i podstaw pisania skryptów bash lub Python itp.

Prowadzimy rekrutacje zdalne. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres rekrutacja@systell.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”