Prezentacja demo

DO SPOTKANIA POZOSTAŁO
Piątek, 15. kwietnia 2021
WEBINAR

Jak zwiększyć potencjał salonu samochodowego

z platformą

Systell Contact Center BDC

PREZENTACJA SYSTEMU
Podczas spotkania dowiesz się:
dlaczego warto wdrożyć system Contact Center BDC,
jakie kanały komunikacji są kluczowe w dobie pandemii,
✓ jak zarządzać ruchem wychodzącym i przychodzącym w salonie,
✓ jak uszczelnić ruch przychodzący, tak by każde połączenie zostało odebrane,
✓ jak zarządzać ruchem  przychodzącym w zależności od marki, czy działu,
✓ jak kontrolować, czy zakładane sprawy są podejmowane w określonym czasie,
✓ jak skutecznie umawiać wizyty serwisowe,
✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,
✓ jak przeprowadzić miękką windykację płatności po terminie,
✓ jak zwiększyć sprzedaż części w salonie.
1
Data

15.04.2021

2
Godzina

10:00

3
Czas

45 minut + Q&A

Kto poprowadzi webinar?
Jarosław Stępkowski
Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Irena Przesławska
Prelegentka webinaru Systell Contact Center

Ekspertka z 15 – letnim doświadczeniem w obszarze obsługi klienta. Specjalizuje się w optymalizacji procesów sprzedażowych i obsługi klienta.

Przez wiele lat związana z branżą automotive – realizowała m.in. wdrożenie od podstaw systemu contact center BDC dla multibrandowego dealera samochodowego. Swoje działania koncentrowała na zmianach optymalizujących sprzedaż, podnoszących jakość obsługi i świadczonych usług oraz budowaniu i umacnianiu pozycji marki. Do jej zadań należało również wdrażanie dobrych praktyk w komunikacji z klientem.

Pasjonatka psychologii zarządzania i komunikacji interpersonalnej i umiejętności miękkich.

Program spotkania
Część I – prezentacja systemu Systell Contact Center BDC na przykładach
Część II – sesja Q&A.
✓ W przypadku dużej liczby pytań prowadzący – Irena Przesławska i Jarosław Stępkowski odpowiedzą na pytania również mailowo.
Dla kogo jest ten LIVE
Untitled design
Dla dyrektorów i i kierowników zarządzajacych
Untitled design
Dla dyrektorów i i kierowników handlowych
Untitled design
Dla dyrektorów kierowników   marketingu
Na spotkanie LIVE zaprasza Systell – producent systemu Systell Contact Center
Kopia SYSTELL