Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Poznaj usługi Systell, ofertę i rozwiązania

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Dokładnie jest ich0

Serce komunikacji w Twojej firmie

Dzięki Systell Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy
wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Pobieraj dane z innych systemów
Powiadamiaj klientów automatycznie
Mierz ważne dla ciebie KPI
Zarządzaj procesem obsługi
Oddzwaniaj na czas!

Zacznij lepiej dbać
o Klientów ...od zaraz!

Potrafisz monitorować kto i kiedy do Ciebie dzwonił? Wiesz w jakim języku chcieliby rozmawiać Twoi klienci? Czy zależy Ci na poprawieniu jakości obsługi klienta? Zapraszamy na bezpłatne spotkanie podczas, którego przedstawimy rozwiązania i pomysły na realizację Twoich celów biznesowych.

Chcę porozmawiać o moim biznesie

8 pomysłów na kontakt z Twoimi Klientami

1INFOLINIA

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą.
50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą.

Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów?
Zrobimy wszystko za Ciebie:

  • dostarczamy numer infolinii,
  • IVR,
  • kolejkowanie połączeń,
  • obsługę klientów VIP,
  • łączenie z opiekunem,
  • bezpieczeństwo 24/7.

2OUTBOUND

Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku i kontaktuj się z klientami.
Pomożemy Tobie zintegrować systemy (CRM, ERP) z contact center.

Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia:
od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i
automatyczny Power Dialer aż po inteligentny Predictive Dialer.

Zwiększ o 60% skuteczność konsultantów używając Predictive Dialer

3LIVECHAT

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu.
90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy.

Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów.
Korzystaj z funkcji proactive chat - 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy.

Zwiększ sprzedaż - dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

4EMAIL

Ponad 95% osób posiada przynajmniej jeden adres mailowy.

Email jest jedną z najtańszych i najefektywniejszych form personalizowanej reklamy i kontaktu z klientem.
Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z Twojego systemu contact center.

Ponadto dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, dzięki czemu żadna wiadomość nie zostanie pozostawiona bez odpowiedzi.
Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

5WWW

Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center.
Odpowiadaj potencjalnym klientom natychmiast.
Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www.
Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie.
Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów.
Zbieraj dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

6SMS i FAKS

Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS.
Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie.
Korzystaj  z faksu jak ze skrzynki mailowej.
Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

7SOCIAL MEDIA

Przenieś zarządzanie funpage’ami na Facebooku do contact center.
Publikuj posty, komentuj i odpowiadaj na komentarze a dodatkowo:

  • Mierz czas konsultantów spędzany w kanale social media
  • Monitoruj czasy odpowiedzi na posty i komentarze
  • Zarządzaj wieloma funpage'ami z jednego miejsca
  • Ograniczaj dostęp do Facebooka tylko do Twoich funpage'ów

8VOICESMS

Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów.
Korzystaj
z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy.
Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.
Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je w innych kampaniach.

Przykłady użycia

EUROTAX S.A.

POTRZEBY

Automatyzacja obsługi leadów przekazywanych od kilkudziesięciu dostawców

Zwiększenie skuteczności kontaktu z klientami

Dostarczenie dedykowanego narzędzia do obsługi klientów

ROZWIĄZANIE

Dedykowany proces obsługi

Integracja z systemem obiegu dokumentów, bazą wiedzy i portalem dla klientów

Integracja z dostawcami leadów

Kampanie mail i SMS

Moduł automatycznego tworzenia ofert

Integracja z posiadanym systemem telefonicznym

EFEKT

Zwiększenie o 23% konwersji na leadach

Kontakt w ciągu 60 sekund od wypełnienia formularza na stronie www

Utrzymana pozycja lidera rynku

USŁUGI

Outbound
SMS
Email
WWW
Oferty
Dokumenty
Live Chat
Integracja
K2 Dystrybucje S.C.

POTRZEBY

Zwiększenie czasu rozmowy konsultanta w godzinie pracy

Możliwość zarządzania kilkudziesięcioma projektami w miesiącu na grupie ponad 100 agentów w 3 oddziałach

Dostarczenie raportowania wymaganego przez zleceniodawców Netia, Vectra, Energa

ROZWIĄZANIE

Dedykowany proces obsługi

Optymalizacja skryptów rozmowy

Optymalizacja importu rekordów i algorytmu obróbki ich w kampaniach

Wprowadzenie predictive dialer system wraz z symulacją efektów kampanii przed jej rozpoczęciem

Moduł raportów

Udostępnienie części systemu zleceniodawcom

Integracja z systemami zleceniodawców

EFEKT

Zwiększenie o 17% średniego czasu rozmowy agenta

Pozyskanie 4 nowych projektów od istniejących partnerów

Automatyzacja wymiany danych ze zleceniodawcami pozwoliła zaoszczędzić czas pracy analityków back office i managerów call center.

USŁUGI

Outbound
Email
Auto import
Integracja
PDS
Moduł raportów
Przejście do cloud
-->
Międzynarodowe Targi Poznańskie

POTRZEBY

Zwiększenie efektywnego czasu pracy konsultantów

Zwiększenie skuteczności kontaktu z klientami

Zbieranie i aktualizacja danych o zwiedzających

ROZWIĄZANIE

Dedykowany proces obsługi

Integracja z wewnętrzym systemem sekcji bazy danych

Predictive dialer

Uruchomienie pilotażowe z płynnym przejściem na system docelowy

EFEKT

Natychmiastowy zwrot z inwestycji ze względu na ograniczenie liczby konsultantów o około 50% bez utraty na efektywności call center

szereg dodatkowych oszczędności wynikających z optymalizacji pracy call center

Pozyskanie wielu nowych zleceń

Automatyzacja procesu aktualizacji danych

Nowe narzędzia motywacyjne i coachingowe

USŁUGI

Outbound
PDS
Cloud system
Email
Telefonia Gotelecom
Automatyzacja
Optymalizacja
Integracja

W czym możemy
Ci pomóc?

Podwyższamy jakość obsługi klientów, zwiększamy skuteczność telesprzedaży, dostarczamy infolinie i narzędzia w komunikacji z Twoimi obecnymi i nowymi klientami, dostarczamy kanały komunikacji, tworzymy użyteczne rozwiązania dla call i contact center.

Szukam nowych rozwiązań

Dla kogo?

Dla biznesu z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

Dla organizacji gdzie co najmniej 5 osób dedykowanych jest do obsługi infolinii.
W firmach gdzie call center, biuro obsługi klienta lub help desk jest osobnym działem.

Nasi Klienci używają Systell Contact Center do sprzedaży szczepionek, promocji imprez
targowych, umawiania wizyt lekarskich, telemarketingu usługi finansowych,
i telekomunikacyjnych, codziennego zbierania zamówień z sieci sklepów,
obsługi programów lojalnościowych, infolinii sieci bankomatów,
obsługi zamówień leków, prowadzenia helpdesk technicznego i wiele innych.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Chcę skorzystać z darmowej analityki

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.