Stacjonarny System Contact Center | Poznaj Korzyści - Systell
17894
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17894,page-child,parent-pageid-13760,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Systell Contact Center

Jedyny stacjonarny system polecany przez

MANITU

ducha skutecznej komunikacji

Dlaczego stacjonarny system call center?

  • Twoja firma posiada rozbudowany dział IT
  • Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie
  • Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych
  • Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych
  • Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.

Korzyści czyli co zyskujesz

  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Jednorazowa licencja
  • Optymalne zasoby serwerowe
  • Opieka serwisowa i utrzymanie systemu
  • Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem.

Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Dlaczego Systell Contact Center?

Korzystaj z nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych

SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI
Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system sprawi, że w szybkim tempie zwróci się Twoja inwestycja.

 

OPIEKA SERWISOWA
Zapewniamy gwarantowane umową usługi utrzymania systemu i opieki serwisowej, dopasowane do potrzeb klienta.

JEDNORAZOWA LICENCJA
Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center.

 

OPTYMALIZACJA RUCHU TELEFONICZNEGO W CAŁEJ FIRMIE
Odpowiednie rozwiązania centralowe możesz wykorzystać nie tylko do swojego działu call center czy Biura Obsługi Klienta, ale możesz je rozszerzyć na wszystkie działy w firmie.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.