Systell Contact Center

Jedyny stacjonarny system polecany przez

MANITU

ducha skutecznej komunikacji

Dlaczego stacjonarny system call center?

  • Twoja firma posiada rozbudowany dzia┼é IT
  • Preferujesz lokalizacj─Ö wszystkich proces├│w informatycznych u siebie
  • Wa┼╝na jest dla Ciebie wewn─Ötrzna kontrola proces├│w administracyjnych
  • Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwracasz na bezpiecze┼ästwo przechowywania danych
  • Chcesz integrowa─ç system z w┼éasnymi systemami CRP, CRM itp.

Korzy┼Ťci czyli co zyskujesz

  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Jednorazowa licencja
  • Optymalne zasoby serwerowe
  • Opieka serwisowa i utrzymanie systemu
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru dowolnego operatora telefonicznego

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klient├│w i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, kt├│re warto zautomatyzowa─ç i usprawni─ç.

 

Z do┼Ťwiadczenia wiemy, ┼╝e ka┼╝dy system wymaga dostosowania si─Ö do zmiennych warunk├│w otoczenia i wyzwa┼ä. Dlatego z zaanga┼╝owaniem wdra┼╝amy indywidualne rozwi─ůzania dla naszych Partner├│w.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdro┼╝enie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klient├│w to pocz─ůtek naszej wsp├│┼épracy.

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klient├│w i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, kt├│re warto zautomatyzowa─ç i usprawni─ç.

 

Z do┼Ťwiadczenia wiemy, ┼╝e ka┼╝dy system wymaga dostosowania si─Ö do zmiennych warunk├│w otoczenia i wyzwa┼ä. Dlatego z zaanga┼╝owaniem wdra┼╝amy indywidualne rozwi─ůzania dla naszych Partner├│w.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdro┼╝enie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klient├│w to pocz─ůtek naszej wsp├│┼épracy.

Dlaczego Systell Contact Center?

Korzystaj z nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych

SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI

 

Dopasujemy ofertę do Twoich zasobów. Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system, sprawi że inwestycja zwróci się w szybkim tempie.

 

 

OPIEKA SERWISOWA

 

Wraz z umow─ů, otrzymujesz gwarancj─Ö us┼éugi utrzymania systemu i opieki serwisowej. Wykonujemy niezb─Ödne aktualizacje, aby Tw├│j system by┼é bezpieczny i nowoczesny.

 

JEDNORAZOWA LICENCJA

 

Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center. Nie tra─ç czasu na rozliczanie raz w miesi─ůcu kolejnej faktury za us┼éug─Ö.

 

 

OPTYMALIZACJA RUCHU TELEFONICZNEGO

 

Odpowiednie rozwi─ůzania centralowe, mo┼╝esz wykorzysta─ç nie tylko do swojego dzia┼éu call center czy Biura Obs┼éugi Klienta, ale mo┼╝esz je rozszerzy─ç na wszystkie dzia┼éy.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie ju┼╝ dzi┼Ť

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pami─Ötaj,
┼╝e mamy ich znacznie wi─Öcej.

Zapraszamy na spotkanie ju┼╝ dzi┼Ť

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pami─Ötaj,
┼╝e mamy ich znacznie wi─Öcej.