Rozwiązania Call i Contact Center - Poznaj Korzyści! | Systell
17894
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17894,page-child,parent-pageid-13760,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Systell Contact Center

Jedyny stacjonarny system polecany przez

MANITU

ducha skutecznej komunikacji

Dlaczego stacjonarny system call center?

  • Twoja firma posiada rozbudowany dział IT
  • Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie
  • Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych
  • Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych
  • Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.

Korzyści czyli co zyskujesz

  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Jednorazowa licencja
  • Optymalne zasoby serwerowe
  • Opieka serwisowa i utrzymanie systemu
  • Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

 

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Jak działamy?

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem. Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

 

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

 

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Dlaczego Systell Contact Center?

Korzystaj z nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych

SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI

 

Dopasujemy ofertę do Twoich zasobów. Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system, sprawi że inwestycja zwróci się w szybkim tempie.

 

 

OPIEKA SERWISOWA

 

Wraz z umową, otrzymujesz gwarancję usługi utrzymania systemu i opieki serwisowej. Wykonujemy niezbędne aktualizacje, aby Twój system był bezpieczny i nowoczesny.

 

JEDNORAZOWA LICENCJA

 

Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center. Nie trać czasu na rozliczanie raz w miesiącu kolejnej faktury za usługę.

 

 

OPTYMALIZACJA RUCHU TELEFONICZNEGO

 

Odpowiednie rozwiązania centralowe, możesz wykorzystać nie tylko do swojego działu call center czy Biura Obsługi Klienta, ale możesz je rozszerzyć na wszystkie działy.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.