Strona korzysta z plik贸w cookies w celu realizacji us艂ug i zgodnie z Polityk膮 Plik贸w Cookies. Mo偶esz okre艣li膰 warunki przechowywania lub dost臋pu do plik贸w cookies w Twojej przegl膮darce.Zamknij
Zadzwo艅 do nasPN-PT 8:00-17:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwi膮zania i skorzystaj z bezp艂atnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 

Rozwijaj biznes w elastycznej chmurze
Chc臋 dowiedzie膰 si臋 wi臋cej

Systell Contact Center

Jedyny wirtualny system call center polecany przez

MANITU
ducha skutecznej komunikacji

Zalety wirtualnego Call Center/ Contact Center

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesi臋czny abonament
  • us艂ugi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje systemu
  • 2 w 1 czyli: system + us艂uga operatora telefonicznego
  • bezpiecze艅stwo systemu, nad kt贸rym stale czuwa zesp贸艂 wykwalifikowanych os贸b
  • wysoka skalowalno艣膰 systemu
Chc臋 pozna膰 wi臋cej zalet

W chmurze - czyli jak?

  • wystarczy dost臋p do Internetu, aby zacz膮膰 korzysta膰 z us艂ugi
  • p艂acisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarz膮dzasz czasem korzystania z us艂ugi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i s艂uchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dost臋pna
  • us艂uga dostarczana wraz z internetowymi 艂膮czami telefonicznymi
Chc臋 pozna膰 wi臋cej korzy艣ci

Jak dzia艂amy?

Gwarantujemy bezpiecze艅stwo rozwi膮zania w chmurze.  Nasze serwery umieszczone s膮 w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Ca艂y system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dost臋p do us艂ugi jest zabezpieczony a ca艂o艣膰 transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdro偶enie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to pocz膮tek naszej wspó艂pracy. 

Nasza us艂uga oparta jest o 艂膮cza telefoniczne wiod膮cych operatorów telekomunikacyjnych.

Dlaczego chmura jest wygodna?

Us艂uga dost臋pna przez Internet (SaaS)

 
NISKI KOSZT WEJ艢CIA
Niski koszt rozpocz臋cia korzystania z us艂ugi daje mo偶liwo艣ci wsp贸艂pracy bez konieczno艣ci wydawania pieni臋dzy na do偶ywotnie licencje
 
BEZPIECZE艃STWO
Znamy si臋 na dba艂o艣ci o infrastruktur臋, zapewniamy stabilno艣膰 dzia艂ania i bezpiecze艅stwo systemu, co miesi膮c otrzymujesz aktualn膮 wersj臋 systemu w cenie.
 
JAKO艢膯 US艁UG
Naszym priorytetem jest dbanie o wysok膮 jako艣膰 艣wiadczonych us艂ug i dost臋pno艣膰 telefonii.
 
2 W 1
Nie musisz wi膮za膰 si臋 dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi, zajmujemy si臋 zar贸wno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami zwi膮zanymi z operatorami telefonicznymi.

Zaufali nam

SALES GROUPMTPNetCreditBOCIANTwoj Asystent

Zapraszamy na spotkanie ju偶 dzi艣

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center w chmurze i zyskaj elastyczno艣膰.

Chc臋 pozna膰 ofert臋 wirtualnego call center