Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Zapraszamy do kontaktu

Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu.

 
 
 

Sprawdź kiedy warto wdrożyć stacjonarny system Call/Contact Center?
Chcę dowiedzieć się więcej

Systell Contact Center

Jedyny stacjonarny system polecany przez

MANITU
ducha skutecznej komunikacji

Dlaczego stacjonarny system call center?

  • Twoja firma posiada rozbudowany dział IT
  • Preferujesz lokalizację wszystkich procesów informatycznych u siebie
  • Ważna jest dla Ciebie wewnętrzna kontrola procesów administracyjnych
  • Szczególną uwagę zwracasz na bezpieczeństwo przechowywania danych
  • Chcesz integrować system z własnymi systemami CRP, CRM itp.
Potrzebujesz więcej informacji?

Korzyści czyli co zyskujesz

  • Szybki zwrot z inwestycji
  • Jednorazowa licencja
  • Optymalne zasoby serwerowe
  • Opieka serwisowa i utrzymanie systemu
  • Możliwość wyboru dowolnego operatora telefonicznego
Chcę poznać więcej korzyści

Jak działamy

Od lat kompleksowo wspieramy biznesy naszych klientów i razem pracujemy nad ich rozwojem.

Wskazujemy obszary, które warto zautomatyzować i usprawnić.

Z doświadczenia wiemy, że każdy system wymaga dostosowania się do zmiennych warunków otoczenia i wyzwań. Dlatego z zaangażowaniem wdrażamy indywidualne rozwiązania dla naszych Partnerów.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy. 

Dlaczego Systell Contact Center?

Korzystaj z nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych

 
SZYBKI ZWROT Z INWESTYCJI
Szereg usprawnień i optymalizacji w obsłudze klienta, jakie wniesie system sprawi, że w szybkim tempie zwróci się Twoja inwestycja.
 
JEDNORAZOWA LICENCJA
Korzystasz bezterminowo z zakupionego systemu Contact Center.
 
OPIEKA SERWISOWA
Zapewniamy gwarantowane umową usługi utrzymania systemu i opieki serwisowej, dopasowane do potrzeb klienta.
 
OPTYMALIZACJA RUCHU TELEFONICZNEGO W CAŁEJ FIRMIE
Odpowiednie rozwiązania centralowe możesz wykorzystać nie tylko do swojego działu call center czy Biura Obsługi Klienta, ale możesz je rozszerzyć na wszystkie działy w firmie.

Zaufali nam

LUBFARMMAMOMEDMedia SystemOSKAR WEGNERBocian

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center stacjonarnie i zyskaj elastyczność.

Chcę poznać ofertę stacjonarnego call center