Wirtualne Contact Center w chmurze
17901
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17901,page-child,parent-pageid-13760,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Systell Contact Center

Jedyny stacjonarny system polecany przez

MANITU

ducha skutecznej komunikacji

Zalety wirtualnego Call Center/ Contact Center

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesięczny abonament
  • usługi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje systemu
  • 2 w 1 czyli: system + usługa operatora telefonicznego
  • bezpieczeństwo systemu, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
  • wysoka skalowalność systemu

W chmurze – czyli jak?

  • wystarczy dostęp do Internetu, aby zacząć korzystać z usługi
  • płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarządzasz czasem korzystania z usługi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dostępna
  • usługa dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Dlaczego chmura jest wygodna?

Usługa dostępna przez Internet (SaaS)

NISKI KOSZT WEJŚCIA
Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje

 

JAKOŚĆ USŁUG
Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.

BEZPIECZEŃSTWO
Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, co miesiąc otrzymujesz aktualną wersję systemu w cenie.

 

2 W 1
Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi, zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.