Wirtualne Call Center - System w Chmurze | Systell
17901
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17901,page-child,parent-pageid-13760,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Systell Contact Center

 

Jedyny system na rynku

polecany przez

 

MANITU

 

ducha skutecznej komunikacji

logo-z-manitu-niebieskie

Zalety systemu Call Center w chmurze

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesięczny abonament
  • usługi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje oprogramowania
  • 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego
  • bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
  • wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP

Call center w chmurze – czyli jak?

  • wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi
  • płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarządzasz czasem korzystania z usługi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dostępna
  • usługa dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Dlaczego chmura jest wygodna?

Usługa dostępna przez Internet (SaaS)

NISKI KOSZT WEJŚCIA

Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi, daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje.

 

WYSOKA JAKOŚĆ USŁUG

Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.

 

BEZPIECZEŃSTWO

Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, dlatego co miesiąc zapewniamy aktualną wersję systemu w cenie.

 

2 W 1

Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi. Zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.