Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Zamknij
Zadzwoń do nasPN-PT 8:00-17:00

Zapraszamy do kontaktu.

Szukasz oprogramowania Contact Center? Poznaj nasze rozwiązania i skorzystaj z bezpłatnej analityki Twojego biznesu. Zapraszamy do współpracy.

 
 
 

Jak działa dialer?

Dialer - automat dobierający konsultantowi dzwoniące osoby. Jest to niezwykle efektywne i wręcz niezbędne narzędzie w każdym call center. Skąd potrzeba jego zaimplementowania? Wynika ona z faktu, iż dzięki niemu na godzinę pracy agenta może on rozmawiać z telefonującymi nawet powyżej 50 minut! Co w porównaniu do 30-40 minut rozmów w sytuacji bez dialera wygląda imponująco. Tak więc, osoba pracująca w obsłudze klienta nie musi czekać na połączenia, one wciąż będą do niej napływać, a ona sama może skupić się w tym czasie na osobie po drugiej stronie słuchawki.

Aktualności

Systell Contact Center Next

14.09.2017|Manitu informuje
Z myślą o naszych obecnych i przyszłych klientach wdrażamy Systell Contact Center Next.

Unikalne rozwiązania od Systell

27.07.2017|Manitu rekomenduje
Jak powstają unikalne funkcjonalności dla naszych klientów?

Systell Partnerem w biznesie

7.06.2017|Manitu poleca
Już od ponad 3 lat mamy przyjemność współpracować z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Zapraszamy do obejrzenia filmu referencyjnego.

Nowa seria telefonów wideokonferencyjnych od Yealink

26.05.2017|Manitu rekomenduje
T5 Smart Media Phone od Yealink w ofercie Systell.

Życzenia Wielkanocne

8.04.2017|Manitu
Życzymy ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt Wielkanocnych.

Rozwijamy system Contact Center dla MTP

6.04.2017|Manitu lubi wyzwania
Wdrożyliśmy nową funkcjonalność dla Międzynarodowych Targów Poznańskich

Nowe logo systell

20.02.2017|Manitu informuje
Już jest odświeżone i nowoczesne logo systell.

Wspieramy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

15.01.2017|Manitu wspiera
Po raz kolejny jesteśmy częścią wirtualnego serca WOŚP

Świąteczne życzenia

23.12.2016|Manitu
Pragniemy złożyć życzenia Zdrowych i Wesołych Świąt oraz pomyślności w 2017 roku!

SysTell certyfikowanym Partnerem rozwiązań tele i wideokonferencyjnych Yealink

29.11.2016|Manitu informuje
Otrzymaliśmy dwa certyfikaty Yealink - lidera tele i wideokonferencji

Blog

6 branż w których warto zastosować oprogramowanie CC?

8.09.2017|Manitu sprawdził
Lista przykładowych branż w których wprowadzenie dedykowanego oprogramowania CC będzie strzałem w dziesiątkę.

4 aspekty skutecznego systemu do telemarketingu

17.07.2017|Manitu wie
Podstawowe aspekty oprogramowania call center, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze systemu do telemarketingu.

Dlaczego warto wdrożyć oprogramowanie Call/Contact Center?

26.04.2017|Manitu rekomenduje
Przedstawiamy najważniejsze korzyści z wdrożenia systemu Call/Contact Center w firmie.

8 kluczowych wskaźników dla efektywnej obsługi klienta

20.03.2017|Manitu sprawdził
Jak znaleźć idealny dla siebie zestaw KPI’s?

Kompetencje telemarketera kluczem do sukcesu

7.02.2017|Manitu doradza
Manitu sprawdził jakie cechy i umiejętności powinien posiadać telemarketer.

Efektywna komunikacja w sprzedaży

11.01.2017|Manitu rekomenduje
Jak przedstawić klientowi swój produkt lub usługę językiem korzyści?

Komunikacja wideo w biznesie

2.01.2017|Manitu sprawdził
Czyli jak skutecznie wykorzystać technologię tele i wideokonferencji w organizacji spotkań biznesowych.

Kiedy warto wdrożyć rozwiązania Contact Center?

9.12.2016|Manitu czuwa
Krótki poradnik na temat kiedy i dlaczego warto wdrożyć system Contact Center w firmie.

Układanie grafików pracy call-center może być szybkie i łatwe

12.10.2016|Manitu radzi
Czyli jak szybko i bezpiecznie uporać się z kłopotliwym planowaniem pracy?

Jak dostosować ochronę danych osobowych w firmie do nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego?

9.10.2016|Manitu sprawdził
Od 25 maja 2018 roku rozporządzenie ma być bezpośrednio stosowane również przez Polskę.