Chat with us, powered by LiveChat
 

Co to jest livechat

livechat -slownik-pojec-systell
 

LiveChat to inaczej czat na żywo, rozmowa z konsultantem w czasie rzeczywistym przez stronę internetową. Do przeprowadzania takich rozmów, niezbędne jest narzędzie dedykowane internetowej obsłudze klientów. To kolejny kanał komunikacji, będący częścią omnichannel, który poszerza możliwości biznesu w zakresie zdobywania leadów.

Z oprogramowania LiveChat korzysta 8000 organizacji na świecie, w tym duże i małe przedsiębiorstwa, a zwłaszcza bankowość, sklepy internetowe, firmy usługowe a wśród nich są m.in. Bosch, ING, Kaspersky Lab, Philips, Samsung i UNICEF (źródło).

Jest to bardzo przyjazne dla klienta narzędzie, ponieważ wysyłając pytanie przez czat, otrzymuje on niemalże natychmiastową odpowiedź. Nie musi kontaktować się oficjalną drogą przez mniej responsywne formularze kontaktowe czy oczekiwać na infolinii. Mając krótkie pytanie, szybka odpowiedź przez LiveChat rozwieje jego wątpliwości.

 

 

Podstawowe funkcje oprogramowania LiveChat

 

LiveChat pozwala przeprowadzić efektywną rozmowę z użytkownikiem na stronie. Umożliwia podglądanie pisanej wiadomości jeszcze przed jej wysłaniem do konsultanta, wysyłanie wcześniej opracowanych odpowiedzi na często powtarzające się pytania, rozpoznanie użytkownika (np. jego danych geolokalizacyjnych), etc.

Livechat wzbogacony jest o interesujące statystyki, dzięki któremu zmobilizujesz swój zespół do sprawnego odpowiadania klientom. Zobaczysz, w jakie dni otrzymujesz najwięcej czatów oraz system wyliczy ile czasu średnio zajmuje Ci odpowiedź.

 

 

 

 

 

 



Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności