fbpx
 

Co to jest livechat

Co to jest livechat?

Livechat to inaczej czat na żywo, rozmowa z konsultantem w czasie rzeczywistym przez stronę internetową. Do przeprowadzania takich rozmów, niezbędne jest narzędzie dedykowane internetowej obsłudze klientów. To kolejny kanał komunikacji, będący częścią omnichannel, który poszerza biznes o nowe możliwości zdobywania leadów. Z livechatu, korzysta 8000 organizacji na świecie, w tym duże i małe przedsiębiorstwa, a zwłaszcza bankowość, sklepy internetowe, firmy usługowe a wśród nich są m.in. Bosch, ING, Kaspersky Lab, Philips, Samsung i UNICEF (źródło).

Jest to bardzo przyjazne dla klienta narzędzie, ponieważ wysyłając pytanie przez chat, otrzymuje on niemalże natychmiastową odpowiedź. Nie musi kontaktować się oficjalną drogą przez ogólne formularze kontaktowe czy oczekiwać na infolinii. Mając krótkie pytanie, szybka odpowiedź przez livechat rozwieje jego wątpliwości.

KLIKNIJ PONIŻEJ ABY ZOBACZYĆ JAK WYGLĄDA ROZMOWA NA CZACIE

Jak zainstalować livechat na swojej stronie?

Aby skorzystać z livechatu, zgłoś swoje zapytanie do specjalistów, którzy wdrażają to rozwiązanie. W Systell, dostarczamy livechat na strony internetowe, a wszystkie rozmowy kierujemy do wielozadaniowego systemu obsługi klienta. W naszym systemie, możesz prowadzić wiele rozmów na raz, niezależnie od tego skąd przyszły. Możesz odpowiadać na wiadomości ze strony internetowe – Livechatu, z Messengera, odpisywać na maile np. z Outlooka i wiele więcej. Zobacz jak wygląda czat po stronie konsultanta. Nasz livechat wzbogacony jest o interesujące statystyki, dzięki któremu zmobilizujesz swój zespół do sprawnego odpowiadania klientom. Zobaczysz, w jakie dni otrzymujesz najwięcej czatów oraz system wyliczy ile czasu średnio zajmuje Ci odpowiedź.

Powiązane artykuły:

System Contact Center

Czym jest automatyzacja obsługi klienta i jak możesz ją wykorzystać w swojej firmie?