Oprogramowanie Unified Communication

oprogramowanie unified communication
 
Scentralizowanie kanałów komunikacyjnych usprawni przepływ informacji i ułatwi współpracę w firmie. Wykorzystaj do tego oprogramowanie Unified Communication.

Czym jest rozwiązania Unified Communication?

Obecnie jesteśmy świadkami zmiany modelu pracy. Pracownicy nie muszą już codziennie pojawiać się w biurze. Duża część zespołów wykonuje swoje obowiązki całkowicie zdalnie. Praca hybrydowa wymaga od wielu firm wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Wprowadzanie ich na szybko może nieść za sobą poważne ryzyko strat finansowych. W takiej sytuacji bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie minimalizacja liczby narzędzi. Każde z nich powinno zawierać jak najwięcej przydatnych funkcji i łatwo integrować się z systemami wykorzystywanymi przez firmę. Oprogramowanie Unified Communication, zwane też modelem komunikacji jednolitej bądź zintegrowanej to połączenie ze sobą wszystkich środków, urządzeń i mediów w firmie. Jeden system ma na celu usprawnienie przepływu informacji oraz ułatwienie współpracy wewnątrz organizacji. Oprogramowanie Unified Communication oferuje wiele różnorodnych komponentów. Łączą one ze sobą obsługę połączeń telefonicznych i wideo, pocztę elektroniczną oraz komunikator. Dzięki temu, każdy użytkownik bez względu na miejsce pobytu pozostaje w kontakcie z innymi w ramach jednego rozwiązania technologicznego.

Oprogramowanie i narzędzia Unified Communication w praktyce

Każdy dział w firmie korzysta z szeregu narzędzi. Sprzedaż wykorzystuje bazę CRM i system do obsługi komunikacji wychodzącej. Z kolei contact center przyjmuje i realizuje zgłoszenia napływające z kilku kanałów. Dział marketingu monitoruje aktywność klientów za pośrednictwem narzędzi do marketing automation i wysyła do nich spersonalizowane wiadomości. Każda z wymienionych funkcjonalności powinna się przeplatać. Przykładowo większą skuteczność gwarantuje system, który automatycznie zbierze leady marketingowe i udostępni je bezpośrednio działowi sprzedaży. Każdy podobny proces powinien przebiegać możliwie sprawnie. Jeśli każda składająca się na niego czynność wykonywana jest przez inny system, to często takie połączenie będzie wymagać to kosztownej integracji. Oprogramowanie Unified Communication to najbardziej ekonomiczny rozwiązanie na obecny model pracy. Za jego sprawą pracownik może wybierać z szerokiego wachlarza możliwości najbardziej optymalne dla siebie metody. Komunikacja zintegrowana działa w oparciu o chmurę, co wiąże się z nieograniczoną mobilnością. To korzystne rozwiązanie dla firm rozproszonych lub tych, które nie widzą konieczności utrzymywania pomieszczeń biurowych.

Zalety Unified Communication

Płynny przepływ informacji i stały kontakt pomiędzy pracownikami to fundament codziennej pracy każdej firmy. Niezależnie od branży oprogramowanie Unified Communication jest w stanie zwiększyć efektywność przekazywanych treści, także tych docierających do klientów. W przypadku jakichkolwiek wyzwań i pilnych zadań zespołu umożliwia bezzwłoczny kontakt. System działający w oparciu o ten model to oszczędność czasu i koniec problemów z integracją narzędzi. Decydując się na oprogramowanie Unified Communication zyskuje się gwarancję dużej elastyczności. Pozwala budować skomplikowane procesy i konfigurować je na potrzeby własnej firmy. Każda zmiana nie wymaga osobnej integracji, a jedynie konfiguracji istniejących już rozwiązań. Niektóre moduły czy funkcje można uruchamiać na określony czas lub na potrzeby konkretnej kampanii. Co najważniejsze, za wszystkie komponenty wchodzące w skład jednolitej komunikacji odpowiedzialny jest jeden dostawca. To przejrzysty sposób na rozliczanie się niż wystawianie faktur dla kilku opiekunów technologicznych. Oprogramowanie Unified Communication to rozwiązanie wykorzystywane przez Systell Contact Center. W obliczu modelu pracy zdalnej nasz system proponuje zaawansowane technologiczne i funkcjonalne narzędzia usprawniające firmową komunikację, ale także tę z klientami. Za jego sprawą można zintegrować zarówno mobilnych pracowników, jak i zespoły pracujące w dużym rozproszeniu. Warto skorzystać z Unified Communication kiedy chcesz… · Podnieść wydajność komunikacji wewnątrz firmy – zredukujesz czas niezbędny na reakcję i ograniczysz wrażenie niepotrzebnego chaosu; · Wpłynąć na efektywność kontaktów międzyludzkich – zintegrujesz pracowników i poprawisz atmosferę panującą w firmie; · Polepszyć poziom obsługi klienta – szybsza i wielokanałowa komunikacja to podążanie za obowiązującymi trendami i szansa na zdystansowanie konkurencji; · Nawiązać współpracę z międzynarodowymi firmami – podniesiesz mobilność organizacji, sprostasz konieczności przesyłania dużych ilości danych niezależnie od miejsca i czasu. · Zaoszczędzić pieniądze – koniec z wydatkami ponoszonymi na integracje nowych narzędzi i opłacanie kosztów utrzymywania biura.


Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu przesłania zamówionego e-booka oraz marketingu swoich usług. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności.