To dzięki nim można przeanalizować wyniki działań, które mogą stanowić sygnał do wprowadzenia zmian w jakimś obszarze organizacji. Jak wykorzystać ten mechanizm w codziennej pracy contact center?
 

Dobrym przykładem będzie śledzenie satysfakcji klienta. Zintegrowanie ankiety dot. jego zadowolenia z kanałami komunikacji, jakimi się z nami kontaktuje, jest efektywnym i dobrym sposobem na ciągłe kontrolowanie jakości naszych usług. W konsekwencji otrzymamy jasną informację, gdzie potrzebujemy usprawnień. Co więcej możemy zbierać pomysły na polepszenie obsługi bezpośrednio od samych klientów. Łatwe generowanie raportów z systemu sprawia, że zwiększa się satysfakcja klienta, który czuje się wysłuchany przez firmę. To rozwiązanie stanowi obopólną korzyść.

 

W Systell, najważniejsze jest dla nas indywidualne podejście do klienta. Nawiązując do raportów, to jeden z naszych wyróżników wśród firm z oprogramowaniem contact center. Zdajemy sobie sprawę, że każda organizacja działa na innych zasadach, dlatego potrzebuje innych danych, do usprawnienia procesów wewnętrznych. Bazując na własnych potrzebach, rozszerzyliśmy ofertę o dedykowane raporty. Dedykowane, ponieważ tworzone na polecenie naszych klientów. Oto przykłady, niektórych z raportów:

Przykładowe raporty od Systell:

  • Raportowanie per numer wewnętrzny.
  • Lista nieobsłużonych klientów.
  • Wskaźnik dostępności infolinii.
  • Szczegółowe statystyki kolejek w przedziale na dni i miesiące.
  • Procent połączeń odebranych.
  • Lista agentów zalogowanych do danej kolejki lub kolejek.
  • Call tracking – śledzenie ścieżki połączeń.
  • Sumaryczny czas rozmów przychodzących i wychodzących.
  • Średni czas rozmów przychodzących i wychodzących.

Masz pytania? Skontaktuj się

 

Powiązane artykuły:

5 zalet dedykowanych raportów dla menedżera Contact Center

 

Raporty