Raporty
20154
post-template-default,single,single-post,postid-20154,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Raporty

Raporty

Raporty – sprawozdania z zadań lub przeprowadzonych prac – to dzięki nim można przeanalizować wyniki działań, które mogą stanowić sygnał do wprowadzenia zmian w jakimś obszarze organizacji. Jak wykorzystać ten mechanizm w contact center? Dobrym przykładem będzie śledzenie satysfakcji klienta. Zintegrowanie ankiety dot. jego zadowolenia z kanałami komunikacji, jakimi się z nami kontaktuje jest efektywnym i dobrym sposobem na ciągłe kontrolowanie jakości naszych usług. Nie dosyć, że dzięki nim otrzymamy jasną informację, gdzie potrzebujemy usprawnień, to jeszcze możemy zbierać pomysły na polepszenie obsługi od samych klientów. Samo istnienie takiego systemu sprawia, że zwiększa się satysfakcja klienta, który czuje się wysłuchany przez firmę. To rozwiązanie stanowi obopólną korzyść!