Wideokonferencje to zdalne przeprowadzanie spotkań. Podczas wideokonferencji, uczestnicy mogą ze sobą rozmawiać i widzą się nawzajem. To ważne narzędzie, zwłaszcza w organizacjach światowych, gdzie kontakt bezpośredni nie jest możliwy lub wiąże się z wysokimi kosztami. Przydaje się również wtedy, gdy zespół pracuje zdalnie a termin jest trudny do ustawienia w konkretnym miejscu i dacie. Nie marnuj czasu na dojazdy, gdy odpowiednia technologia umożliwia spotkania biznesowe online.

 

Poznaj nasz system do wideokonferencji!

W naszym przypadku, to jest narzędzie do webmeetingu w systemie contact center. Umożliwia to przedstawianie prezentacji na wspólnym pulpicie, rozmowy na czacie w trakcie wideokonferencji i udostępnianie plików. Wysoka jakość rozmów to zasługa naszego wieloletniego know-how na temat telekomunikacji. Nasze narzędzie to więcej niż wideokonferencje. Jest ono dużo bardziej przydatne, ponieważ wykorzystasz je do wielu innych kanałów komunikacji. Contact center w jednym systemie, przechowuje historię rozmów z klientem i współpracownikami.

Jeżeli należysz do grona osób, przeprowadzających kursy online, webinary i szkolenia na pewno potrzebujesz wsparcia nowoczesnej technologii, która będzie wsparciem swoim płynnym przekazem informacji online w czasie rzeczywistym.

 

Powiązane słowa:

Jak zwiększyć skuteczność rozmów dzięki systemowi call center?

5 wskazówek, dzięki którym Twój kontakt z klientem będzie naprawdę dobry

WebRTC

Praca zdalna

Wideokonferencje