Szersza perspektywa
16769
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16769,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Dowiedz się więcej o swojej firmie z Systell Contact Center

Sądzisz, że system Contact Center służy wyłącznie do dzwonienia, odbierania telefonów, czy wysyłania maili? Owszem, niektóre rozwiązania na rynku ograniczają się do tych funkcji. Ale nie Systell Contact Center!

Nasze oprogramowanie jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Natomiast każdorazowe indywidualnie dopasowane wdrożenie, pozwala Ci spojrzeć na dział call center (a nawet całą firmę) z szerszej perspektywy.

Odkrywaj statystyki, których nie jesteś świadom

Czy jesteś świadom ile osób nie może się dodzwonić do Twojej firmy i porzuca połączenie? Czy wiesz ile czasu Twoi konsultanci tracą oczekując na zestawienie rozmowy z klientem?

Czy zdajesz sobie sprawę jak dużo czasu pracownicy odpowiadają na maile klientów? Podczas rozmów z naszymi potencjalnymi Klientami bardzo często na tego typu pytania słyszymy odpowiedź „NIE”. Dzięki Systell Contact Center poznasz odpowiedzi na te pytania, jak i na i dziesiątki innych.

Analizuj dane i statystyki pracy call center

Skąd czerpiesz wiedzę o efektywności konsultantów? Proste zestawienia np. ilości, czy wartości sprzedaży nie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Dzięki Systell Contact Center jesteś w stanie zestawić ze sobą kilka danych, tak aby uzmysłowić sobie rzeczywistą efektywność pracowników.

Przykładowo możesz odkryć, że: – Niektórzy agenci realizują założone plany ilościowe, jednak rozmawiają zdecydowanie za długo. Popracuj z nimi wtedy nad skróceniem czasu rozmowy przy zachowaniu tych samych statystyk sprzedaży. – Inni konsultanci świetnie radzą sobie z obsługą klientów VIP i realizują na tych klientach targety, jednak nie osiągają zadowalających wyników podczas obsługi nowych klientów. Przesuń ich wówczas do obsługi wyłącznie klientów VIP i obserwuj rosnące słupki zysków i sprzedaży.

Integruj system call center z innymi systemami w przedsiębiorstwie (CRM, ERP, F-K, magazynowe itp.)

90% realizowanych przez nas wdrożeń Systell Contact Center związana jest z przeprowadzeniem integracji z innymi systemami informatycznymi. Głównym celem integracji jest zapewnienie konsultantom wiedzy o klientach z różnych systemów w jednym miejscu.

Jednak na tym etapie Twoja przygoda ze zintegrowanymi danymi może się dopiero rozpocząć. Zachęcamy Cię – wyjdź poza schemat, spójrz szerzej na możliwości jakie dają zintegrowane dane pomiędzy kilkoma systemami IT. Opowiedz nam o swoich potrzebach biznesowych, a my podpowiemy Tobie co możesz z nami osiągnąć. W ten sposób pomogliśmy wielu firmom m.in. poprzez stworzenie specyficznych raportów, które zestawiały ze sobą dane telekomunikacyjne lub inne biznesowe dane z systemu call center np. z danymi z systemu ERP. Dzięki takim zabiegom byliśmy w stanie zmierzyć i raportować dane dotyczące niezbadanych do tej pory statystyk pracy, czy aspektów działalności firmy.

Sprawdź Systell Contact Center w praktyce.

Odkrywaj nowe, nieznane aspekty działalności Twojej firmy, które pozwolą lepiej i efektywniej pracować
całemu przedsiębiorstwu.