Jak usprawnić kontakt telefoniczny pacjentów z poradnią?
Przenieś połączenia do cyfrowej centrali telefonicznej z Systell w dwa dni.
Potrzebujesz tylko Internet.
Przenieś połączenia do cyfrowej centrali telefonicznej z Systell w dwa dni.
Potrzebujesz tylko Internet.
Problem
Czy wiesz ilu pacjentów nie może się dodzwonić do Twojej placówki? Pacjenci oczekują na linii, i nie są zapisywani na wizytę. Czy wiesz ilu takich pacjentów zrezygnowało z oczekiwania na połączenie z rejestracją? Inne placówki pozwalają wybrać cel rozmowy pacjenta przed rozmową – przepisanie recepty, teleporada, zwolnienie lekarskie? Czy wiesz ilu pacjentów obsłużył dany lekarz?
Rozwiązanie
Ulepszamy telemedycynę, dzięki wdrożeniu centralki i odpowiedniej konfiguracji telefonii w placówce. Pacjentów podzielisz tematycznie – recepta, teleporada, zwolnienie. Rejestracja będzie mogła od razu przełączyć połączenie do lekarza. Ten, będzie mógł odebrać z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu lub smartfona. Zyskasz kontrolę nad liczbą dzwoniących pacjentów i najbardziej intensywnych godzinach dnia. Nie umknie żaden nie obsłużony pacjent. To znacząco poprawi rentowność placówki.
Ty potrzebujesz jedynie INTERNETU.
My zajmiemy się kwestią techniczną.
Pracuj na tych samych centralach telefonicznych, co sieć sklepów Decathlon!
Dowiedz się ile osób próbowało umówić się na wizytę i ile z nich ostatecznie skorzystało z teleporady
Udzielaj teleporad na dowolnym urządzeniu: komputerze, smartfonie i tablecie.
Zyskaj płynne przełączanie rozmów z rejestracji do lekarza i odwrotnie
Skróć czas oczekiwania pacjentów, przez samodzielne wybranie tematu rozmowy przed połączeniem
Po wprowadzonych zmianach, pacjent będzie mógł wybrać temat rozmowy np. przepisanie recepty zanim ktoś z recepcji odbierze telefon. Po wybraniu numeru przypisanego do danego tematu, zostanie poinformowany o swojej pozycji oczekujących w kolejce na infolinii. Dzięki temu, zostanie skierowany do konkretnej osoby, która jest odpowiedzialna za przepisywanie recepty.
Każdy pacjent zostanie obsłużony.
Wypełnij formularz kontaktowy!
506 631 425
jaroslaw.stepkowski@systell.pl