Telemedycyna z centralą telefoniczną dla poradni lekarza rodzinnego

Jak usprawnić kontakt telefoniczny pacjentów z poradnią?

 

Przenieś połączenia do cyfrowej centrali telefonicznej z Systell w dwa dni.

 

Potrzebujesz tylko Internet.

Problem

Utrudniony kontakt telefoniczny z placówką

Czy wiesz ilu pacjentów nie może się dodzwonić do Twojej placówki? Pacjenci oczekują na linii, i nie są zapisywani na wizytę. Czy wiesz ilu takich pacjentów zrezygnowało z oczekiwania na połączenie z rejestracją? Inne placówki pozwalają wybrać cel rozmowy pacjenta przed rozmową – przepisanie recepty, teleporada, zwolnienie lekarskie? Czy wiesz ilu pacjentów obsłużył dany lekarz?

Rozwiązanie

Nowa centrala telefoniczna

Ulepszamy telemedycynę, dzięki wdrożeniu centralki i odpowiedniej konfiguracji telefonii w placówce. Pacjentów podzielisz tematycznie – recepta, teleporada, zwolnienie. Rejestracja będzie mogła od razu przełączyć połączenie do lekarza. Ten, będzie mógł odebrać z dowolnego urządzenia: komputera, tabletu lub smartfona. Zyskasz kontrolę nad liczbą dzwoniących pacjentów i  najbardziej intensywnych godzinach dnia. Nie umknie żaden nie obsłużony pacjent. To znacząco poprawi rentowność placówki.

Jak przebiega wdrożenie?

 

Ty potrzebujesz jedynie INTERNETU.


My zajmiemy się kwestią techniczną.

Pracuj na tych samych centralach telefonicznych, co sieć sklepów Decathlon!

1
2
3
4
1
2
3
4

Dowiedz się ile osób próbowało umówić się na wizytę i ile z nich ostatecznie skorzystało z teleporady

Udzielaj teleporad na dowolnym urządzeniu: komputerze, smartfonie i tablecie.

Zyskaj płynne przełączanie rozmów z rejestracji do lekarza i odwrotnie

Skróć czas oczekiwania pacjentów, przez samodzielne wybranie tematu rozmowy przed połączeniem

Zatroszcz się o pacjenta.

Zmiany są zauważalne już od pierwszego kontaktu!

Po wprowadzonych zmianach, pacjent będzie mógł wybrać temat rozmowy np. przepisanie recepty zanim ktoś z recepcji odbierze telefon. Po wybraniu numeru przypisanego do danego tematu, zostanie poinformowany o swojej pozycji oczekujących w kolejce na infolinii. Dzięki temu, zostanie skierowany do konkretnej osoby, która jest odpowiedzialna za przepisywanie recepty.

 

Każdy pacjent zostanie obsłużony.

Obsługuj pacjentów zdalnie. Poznaj inne polecane narzędzia.

TELEMEDYCYNA

Poznaj więcej rozwiązań do profesjonalnej obsługi pacjenta w rejestracji

CZAT NA ŻYWO

Zmniejsz dystans między pacjentem i udziel mu szybkiej porady w kilka minut

WIDEO PORADY

Wysoka jakość obrazu i dźwięku gwarantuje, że nic nie zakłóci wizyty lekarskiej.

Masz pytania?

Wypełnij formularz kontaktowy!

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - SALES DIRECTOR

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności