Nasz klient przyszedł z potrzebą uruchomienia systemu do obsługi Contact Center. To nie jedyne usprawnienie, które udało nam się wdrożyć w Żabce.

systell opinie referencje

W Centrum Wsparcia Klienta i w Centrum Wsparcia Franczyzobiorcy działają mechanizmy zbierające oceny przeprowadzonej rozmowy. Jak to dokładnie wygląda? Po zakończonej rozmowie z franczyzobiorcą, zainstalowany przez nas Voicebot, oddzwania do poprzedniego rozmówcy i prosi o ocenę obsługi. Zebrane dane, to cenna wartość w rozwoju korporacji. Dlatego też, podobne rozwiązanie zostało wprowadzone w Centrum Wsparcia Klienta. W tym przypadku klient otrzymuje SMSa z krótką prośbą.

 

Net Promoter Score – bo tak brzmi profesjonalna nazwa tej funkcji, działa dopiero od kilku miesięcy, ale na tyle sprawnie, że współpraca z Żabką pozostaje w fazie rozwoju.

Potrzebujesz podobnego rozwiązania? Skontaktuj się!