Webinar - Modelowanie procesów biznesowych w systemie contact center
Jak zwiększyć efektywność pracy z pomocą systemu contact center?
Odkryj sposób na zwiększenie wydajności i jakości pracy contact center. Dowiedz się, jak dzięki procesom i automatyzacji podnieść poziom zadowolenia klienta. Poznaj 3 z 6 standardowych procesów w Systell Contact Center.

Zobacz, co daje modelowanie procesów biznesowych w systemie contact center
Podczas webinaru powiedzieliśmy:
- czym jest procesowość w warstwie technicznej,
- jak procesy usprawniają komunikację,
- jak, dzięki procesom konsultanci zyskują szybki dostęp do wiedzy o kliencie,
- jak procesy wpływają na wskazania raportów i precyzję pomiarów KPI,
- pokazaliśmy też przebieg 3 standardowych procesów contact center w praktyce, w tym: Biuro Obsługi Klienta, Lejek Sprzedaży, Wynajem Pojazdów.
Obejrzyj webinar
Prowadzący

Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Organizatorem webinaru jest Systell – producent zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostawca systemów call i contact center.
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu