Przejdź do treści
Kontakt

Webinar - Modelowanie procesów biznesowych w systemie contact center

Jak zwiększyć efektywność pracy z pomocą systemu contact center?

Odkryj sposób na zwiększenie wydajności i jakości pracy contact center. Dowiedz się, jak dzięki procesom i automatyzacji podnieść poziom zadowolenia klienta. Poznaj 3 z 6 standardowych procesów w Systell Contact Center.

Aplikacja Systell Contact Center

Zobacz, co daje modelowanie procesów biznesowych w systemie contact center

 

Podczas webinaru powiedzieliśmy:

  • czym jest procesowość w warstwie technicznej,
  • jak procesy usprawniają komunikację,
  • jak, dzięki procesom konsultanci zyskują szybki dostęp do wiedzy o kliencie,
  • jak procesy wpływają na wskazania raportów i precyzję pomiarów KPI,
  • pokazaliśmy też przebieg 3 standardowych procesów contact center w praktyce, w tym: Biuro Obsługi Klienta, Lejek Sprzedaży, Wynajem Pojazdów.

 

Obejrzyj webinar

Prowadzący

Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Jarosław Stępkowski

Sales Director

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim. 

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Organizatorem webinaru jest Systell – producent zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostawca systemów call i contact center. 

Obejrzyj webinar
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań