Zobacz webinar i dowiedz się, jak zaplanować wdrożenie contact center w Twojej firmie. Sprawdź, jak ten proces ocenia Wojciech Rusowicz – Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.
Sprawdź:
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.
Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych.
W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy.
Gość specjalny
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent