Webinar wdrożenie systemu Systell Contact Center

webinar wdrożenie systemu systell contact center

Wdrożenie systemu Systell Contact Center od kuchni

Zobacz webinar i dowiedz się, jak zaplanować wdrożenie contact center w Twojej firmie. Sprawdź, jak ten proces ocenia Wojciech Rusowicz – Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent.

Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell skutecznie wdrożyć system Systell Contact Center!

Sprawdź:

dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center,
jakie kanały komunikacji wykorzystuje się w contact center;
✓ czy standaryzacja rozwiązań jest dobra i jak sprawdza się customizacja;
✓ jak wygląda praca z systemem contact center oczami agenta i menedżera;
✓ który pakiet usług warto wybrać;
✓ jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac;
Systell Contact Center dla small business
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu Systell Contact Center!
Dla kogo jest ten webinar?
Untitled design
Dla dyrektorów i i kierowników zarządzajacych IT
Untitled design
Dla CEO i właścicieli firm
Untitled design
Dla dyrektorów kierowników   marketingu
Kto wystąpi w webinarze?
Jarosław Stępkowski
Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Jonatan Dominikowski

Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych.

W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy.

Wojciech Rusowicz

Gość specjalny

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Keizen Rent

Kopia SYSTELL
Organizatorem webinaru jest Systell.
Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center.