Przejdź do treści
Kontakt

Wirtualna centrala od kuchni. Funkcje, zasady działania, systemowe tipy

Webinar - Wirtualna centrala od kuchni

Zobacz webinar i dowiedz się, jak wirtualna centrala może wesprzeć Twój biznes. Posłuchaj, jak inni wykorzystują wirtualną centralę.

Jak wdrożyć wirtualną centralę

Jak skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać?

Sprawdź: 

  • dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę, 
  • jak w praktyce wygląda połączenie w wirtualnej centrali; 
  • jak zarządzać ruchem wychodzącym i przychodzącym w firmie, 
  • jakie narzędzia pracy ma do dyspozycji manager i konsultant w call center, 
  • jak zbudować sprawną infolinię, 
  • jak zautomatyzować pracę infolinii, 
  • jak zarządzać kampaniami marketingowymi, 
  • jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound, 
  • jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams. 

 

Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą! 

Obejrzyj webinar

Prowadzący

Jarosław Stępkowski prezentacja Systell Contact Cenrter

Jarosław Stępkowski

Sales Director

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim. 

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Tomasz

Tomasz Kozłowski

Leader of Telecommunication Team

Pracę w branży telekomunikacyjnej rozpoczął ponad 20 lat temu. Ma za sobą kilkaset wdrożonych systemów telefonicznych. Uczestniczył w tworzeniu i uruchomieniu jednego z pierwszych operatorów VoIP w Polsce. Dziś jest ekspertem obszaru telekomunikacyjnego. 

Kiedy w 2012 roku dołączył do firmy Systell zaraził cały zespół entuzjazmem do rozwiązań 3CX. Zaczynając, samodzielnie zajmował się prowadzeniem analiz infrastruktury u klienta i konfigurował wdrażane systemy 3CX. Obecnie kieruje zespołem telekomunikacji w naszej firmie. 

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych. 

Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji.  

Możesz spokojnie planować rozwój firmy, gdy wspiera Cię Systell – Titanium Partner 3CX! 

Obejrzyj webinar
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań