Wirtualna centrala od kuchni. Funkcje, zasady działania, systemowe tipy
Webinar - Wirtualna centrala od kuchni
Zobacz webinar i dowiedz się, jak wirtualna centrala może wesprzeć Twój biznes. Posłuchaj, jak inni wykorzystują wirtualną centralę.
Jak skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać?
Sprawdź:
- dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,
- jak w praktyce wygląda połączenie w wirtualnej centrali;
- jak zarządzać ruchem wychodzącym i przychodzącym w firmie,
- jakie narzędzia pracy ma do dyspozycji manager i konsultant w call center,
- jak zbudować sprawną infolinię,
- jak zautomatyzować pracę infolinii,
- jak zarządzać kampaniami marketingowymi,
- jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,
- jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą!
Obejrzyj webinarProwadzący
Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.
Tomasz Kozłowski
Leader of Telecommunication Team
Pracę w branży telekomunikacyjnej rozpoczął ponad 20 lat temu. Ma za sobą kilkaset wdrożonych systemów telefonicznych. Uczestniczył w tworzeniu i uruchomieniu jednego z pierwszych operatorów VoIP w Polsce. Dziś jest ekspertem obszaru telekomunikacyjnego.
Kiedy w 2012 roku dołączył do firmy Systell zaraził cały zespół entuzjazmem do rozwiązań 3CX. Zaczynając, samodzielnie zajmował się prowadzeniem analiz infrastruktury u klienta i konfigurował wdrażane systemy 3CX. Obecnie kieruje zespołem telekomunikacji w naszej firmie.
Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych.
Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji.
Możesz spokojnie planować rozwój firmy, gdy wspiera Cię Systell – Titanium Partner 3CX!
Obejrzyj webinarOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu