Webinar wirtualna centrala

Wirtualna centrala od kuchni webinar

Wirtualna centrala od kuchni. Funkcje, zasady działania, systemowe tipy

Zobacz webinar i dowiedz się, jak wirtualna centrala może wesprzeć Twój biznes. Posłuchaj, jak inni wykorzystują wirtualną centralę.

Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać!

Sprawdź:
dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,
jak w praktyce wygląda połączenie w wirtualnej centrali;
✓ jak zarządzać ruchem wychodzącym i przychodzącym w firmie,
✓ jakie narzędzia pracy ma do dyspozycji manager i konsultant w call center,
✓ jak zbudować sprawną infolinię,
✓ jak zautomatyzować pracę infolinii,
✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,
✓ jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,
✓ jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.
webinar wirtualna centrala
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą!
Dla kogo jest ten webinar?
Untitled design
Dla dyrektorów i i kierowników zarządzajacych IT
Untitled design
Dla CEO i właścicieli firm
Untitled design
Dla dyrektorów kierowników   marketingu
Kto prowadzi webinar?
Jarosław Stępkowski
Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Tomasz Kozłowski
138

Pracę w branży telekomunikacyjnej rozpoczął ponad 20 lat temu. Ma za sobą kilkaset wdrożonych systemów telefonicznych. Uczestniczył w tworzeniu i uruchomieniu jednego z pierwszych operatorów VoIP w Polsce. Dziś jest ekspertem obszaru telekomunikacyjnego.

Kiedy w 2012 roku dołączył do firmy Systell zaraził cały zespół entuzjazmem do rozwiązań 3CX. Zaczynając, samodzielnie zajmował się prowadzeniem analiz infrastruktury u klienta i konfigurował wdrażane systemy 3CX. Obecnie kieruje zespołem telekomunikacji w naszej firmie.

Przykładowe wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej

Organizator webinaru Wirtualna centrala od kuchni

Systell jest producentem zaawansowanego oprogramowania z obszaru Sales Force Automation. Dostarczamy m.in. systemy contact center, systemy ticketowe, wirtualne centralne telefoniczne. Pomagamy osiągać najwyższy poziom obsługi klienta przy maksymalizacji efektów sprzedażowych.

 

Tworzymy dedykowane rozwiązania oparte o technologię telekomunikacyjną – idealnie dopasowane do potrzeb firmy zamawiającej, z nieograniczoną możliwością rozbudowy i modyfikacji. 

 

Możesz spokojnie planować rozwój firmy. Nasze oprogramowanie rośnie razem z nią!

Obejrzyj inne webinary