Wkrótce startuje Akademia Systell
Zapisz się na listę oczekujących
Nie przegap tej szansy! Zarejestruj się już teraz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby dać Ci znać, kiedy będziesz mógł rozpocząć nasz ekskluzywny kurs.
Chcesz wiedzieć, jak podnieść standardy obsługi klienta w firmie?
Zapisz się już dziś na przedpremierową listę Akademii Systell! Nasze kursy online, prowadzone przez doświadczonych specjalistów, wyjaśnią jak skutecznie zarządzać działem obsługi klienta, przygotować procesy do bardziej efektywnej pracy oraz wdrożyć nowoczesne systemy contact center.
Nie przegap szansy na dostęp do ekskluzywnych materiałów i specjalnych ofert dostępnych tylko dla członków naszej przedpremierowej listy. Dołącz do nas i zdefiniuj na nowo jakość obsługi klienta w swojej organizacji!
Zapisz sięPoznaj eksperta Akademii Systell
Maciej Buś
Zawodowo i z przekonania zajmuje się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to, aby budować pozytywne doświadczenia.
Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Wspiera managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzi również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.
Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu został wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.
Założyciel portalu Klientomania.pl