Webinar – Wirtualna centrala

DO SPOTKANIA POZOSTAŁO
Czwartek, 17. czerwca 2021
WEBINAR

Wirtualna centrala od kuchni

funkcje, zasady działania i systemowe tipy

PREZENTACJA SYSTEMU
Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell
szybko skonfigurować wirtualną centralę i skutecznie nią zarządzać!
webinar wirtualna centrala
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu, które ułatwią Ci pracę z wirtualną centralą!

Sprawdź:

dlaczego warto wdrożyć wirtualną centralę,
jak w praktyce wygląda połączenie w wirtualnej centrali;
✓ jak zarządzać ruchem wychodzącym i przychodzącym w firmie,
✓ jakie narzędzia pracy ma do dyspozycji manager i konsultant w call center,
✓ jak zbudować sprawną infolinię,
✓ jak zautomatyzować pracę infolinii,
✓ jak zarządzać kampaniami marketingowymi,
✓ jak skonfigurować kolejki, IVR i inbound,
✓ jak dzwonić i odbierać połączenia przez Microsoft Teams.
1
Data

17. 06.2021

2
Godzina

10:00

3
Czas

60 minut + Q&A

Kto poprowadzi webinar?
Jarosław Stępkowski
Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Tomasz Kozłowski
138

Pracę w branży telekomunikacyjnej rozpoczął ponad 20 lat temu. Ma za sobą kilkaset wdrożonych systemów telefonicznych. Uczestniczył w tworzeniu i uruchomieniu jednego z pierwszych operatorów VoIP w Polsce. Dziś jest ekspertem obszaru telekomunikacyjnego.

Kiedy w 2012 roku dołączył do firmy Systell zaraził cały zespół entuzjazmem do rozwiązań 3CX. Zaczynając, samodzielnie zajmował się prowadzeniem analiz infrastruktury u klienta i konfigurował wdrażane systemy 3CX. Obecnie kieruje zespołem telekomunikacji w naszej firmie.

Program spotkania
Część I – prezentacja wirtualnej centrali, jej funkcji i schematów działania, omówienie systemowych tipów.
Część II – sesja Q&A.
✓ W przypadku dużej liczby pytań prowadzący – Tomasz Kozłowski i Jarosław Stępkowski odpowiedzą na pytania również mailowo.
Dla kogo jest ten LIVE
Untitled design
Dla dyrektorów i i kierowników zarządzajacych IT
Untitled design
Dla CEO i właścicieli firm
Untitled design
Dla dyrektorów kierowników   marketingu

Przykładowe wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej

Kopia SYSTELL
Na spotkanie LIVE zaprasza Systell.
Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center.