DO SPOTKANIA POZOSTAŁO
Jak sprawnie zarządzać obsługą klienta w świetle dyrektywy Omnibus?
Poznaj możliwości systemu Systell Contact Center - zapisz się na wydarzenie a otrzymasz nagranie
Podczas webinaru dowiesz się
- dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center?
- jak zarządzić procesami obsługi Klienta w systemie – szczególnie procesami reklamacyjnymi w dobie dyrektywy Omnibus?
- dlaczego Systell Contact Center zadba o bezpieczeństwo Twojego biznesu?
- jak wygląda praca z systemem Contact Center oczami agenta i menedżera oraz z perspektywy pierwszej linii obsługi i działu reklamacji?
- który pakiet usług warto wybrać?
- jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac?
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu Systell Contact Center!
Zapisz sięZapraszamy na webinar
Prowadzący
Jarosław Stępkowski
Sales Director
Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.
Od blisko 6 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanałową sprzedażą i obsługą klienta.
Na czacie - ekspert odpowie na pytania w zakresie dyrektywy Omnibus i dyrektywy Towarowej
Korina A. Sudół
Prawnik w kancelarii prawnej Media
Adwokat, współpracownik Kancelarii Prawnej Media.
Od blisko 11 lat zajmuje się dokumentami umownymi operatorów i dostawców usług elektronicznych. Autor pełnej dokumentacji umownej licznych wiodących operatorów i dostawców na rynku usług telekomunikacyjnych i elektronicznych.
Konsultant do spraw regulujących współpracę z klientami, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii konsumenckich. Uczestnik kilkudziesięciu postępowań legislacyjnych obejmujących regulację rynku usług łączności elektronicznej.
Specjalista do spraw karnych, zajmuje się bieżącym doradztwem i reprezentacją w zakresie szeroko rozumianej odpowiedzialności karnej przy prowadzeniu działalności gospodarczej, w tym telekomunikacyjnej.
Na czacie - CEO w Systell odpowie na pytania dotyczące Systell Contact Center
Grzegorz Grabski
Co-founder & CEO w Systell
Specjalista w obszarze dostarczania nowoczesnych systemów Contact Center dla biznesu. Od ponad 15 lat Co-founder & CEO w firmie Systell w której odpowiedzialny m.in. za obszary związane z rozwojem oraz sprzedażą.
Zwolennik bliskiej współpracy z klientami, swoje zaangażowanie przekłada w indywidualnie rozwiązania dopasowane do specyfiki każdej branży. Przywiązuje zdecydowaną uwagę to etyki w biznesie w każdym obszarze: partner biznesowy, pracownik.
Program spotkania
Część I
Omówienie zmian wdrożonych Dyrektywą Omnibus w aspekcie procedur związanych z obsługą klienta. Prezentacja funkcji systemu contact center pozwalających na obsługę klienta w zgodzie z normami unijnymi.
Część II
Sesja Q&A
Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center
Na spotkanie LIVE zaprasza Systell.
Producent nowoczesnej platformy do wielokanałowej komunikacji (telefon, mail, sms, chat, inne), zawierającej moduł CRM, system ticketowy, infolinię, rozbudowany moduł raportowania Power BI i wiele innych.
Zapisz się
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu