Przejdź do treści
Kontakt

DO SPOTKANIA POZOSTAŁO

Wdrożenie oprogramowania Systell Contact Center od kuchni

Prezentacja procesu

Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell sprawnie wdrożyć system contact center w swojej firmie!

Sprawdź:

  • dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center,
  • jakie kanały komunikacji wykorzystuje się w contact center;
  • czy standaryzacja rozwiązań jest dobra i jak sprawdza się customizacja;
  • jak wygląda praca z systemem contact center oczami agenta i menedżera;
  • który pakiet usług warto wybrać;
  • jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac;

Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu Systell Contact Center!

Chcę wziąć udział

Zapraszamy na webinar

Data 28.10.2021
Godzina 10:00
Miejsce Online

Prowadzący

Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali

Jarosław Stępkowski

Sales Director

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Jonatan Dominikowski

Head of Project Management Office at Systell

Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych.

W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy.

Program spotkania

Część I

Charakterystyka systemu contact center i omówienie sposobu jego wykorzystania na przykładach naszych klientów. Prezentacja zespołu wdrożeń firmy Systell wraz z opisem prac prowadzonych na poszczególnych etapach procesu wprowadzenia systemu contact center do firmy.

Część II

Sesja Q&A

W przypadku dużej liczby pytań prowadzący – Jonatan Dominikowski i Jarosław Stępkowski odpowiedzą na pytania również mailowo.

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Na spotkanie LIVE zaprasza Systell. Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center.

Chcę wziąć udział
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań