Webinar – Wirtualna centrala

DO SPOTKANIA POZOSTAŁO
Czwartek, 28. października 2021
WEBINAR

Wdrożenie oprogramowania Systell Contact Center

od kuchni

PREZENTACJA PROCESU
Dowiedz się, jak ze wsparciem zespołu Systell
sprawnie wdrożyć system contact center w swojej firmie!
Systell Contact Center dla small business
Poznaj historie naszych klientów, sprawdź jakie praktyki usprawnią komunikację w Twojej firmie, poznaj tajniki systemu Systell Contact Center!

Sprawdź:

dlaczego warto wdrożyć Systell Contact Center,
jakie kanały komunikacji wykorzystuje się w contact center;
✓ czy standaryzacja rozwiązań jest dobra i jak sprawdza się customizacja;
✓ jak wygląda praca z systemem contact center oczami agenta i menedżera;
✓ który pakiet usług warto wybrać;
✓ jak przebiega proces wdrożenia systemu od rozmów wstępnych po odbiór prac;
1
Data

28.10.2021

2
Godzina

10:00

3
Czas

60 minut + Q&A

Kto poprowadzi webinar?
Jarosław Stępkowski
Jarosław Stępkowski prezentacja wirtualnej centrali

Od ponad 20 lat związany z szeroko rozumianą branżą Call Contact Center. Specjalista w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta. Wiedzę i doświadczenie zdobywał na placu boju – budując trzy z największych i najbardziej skutecznych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Od ponad 4 lat zaangażowany w wsparcie obecnych i przyszłych klientów Systell w drodze do najwyższych skuteczności i efektywności w zarządzaniu wielokanalową sprzedażą i obsługą klienta.

Jonatan Dominikowski

Ekspert w obszarze wdrożeń systemów contact center. Certyfikowany Project Manager i skuteczny praktyk zarządzania projektami. Ukierunkowany na stałe zwiększanie skuteczności i minimalizowanie istniejących ryzyk. Entuzjasta metod zwinnych.

W firmie Systell jest odpowiedzialny za sprawne działanie zespołu wdrożeń. Na co dzień wprowadza przedsiębiorstwa klientów na wyższy poziom funkcjonowania, trafnie dopasowując rozwiązania komunikacyjne do ich potencjału i wymagań. Wśród swoich najważniejszych wyzwań zawodowych wymienia sprawną transformację działu wdrożeń z wyspecjalizowanej sekcji w szeroko rozumiany dział projektowy.

Program spotkania
Część I – Charakterystyka systemu contact center i omówienie sposobu jego wykorzystania na przykładach naszych klientów. Prezentacja zespołu wdrożeń firmy Systell wraz z opisem prac prowadzonych na poszczególnych etapach procesu wprowadzenia systemu contact center do firmy.
Część II – sesja Q&A.
✓ W przypadku dużej liczby pytań prowadzący – Jonatan Dominikowski i Jarosław Stępkowski odpowiedzą na pytania również mailowo.
Dla kogo jest ten LIVE
Untitled design
Dla dyrektorów i kierowników zarządzajacych IT
Untitled design
Dla CEO i właścicieli firm
Untitled design
Dla dyrektorów kierowników  i marketingu

Przykładowe wdrożenia systemu Systell Contact Center

Kopia SYSTELL
Na spotkanie LIVE zaprasza Systell.
Dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych.
Od 17 lat realizuje wdrożenia wirtualnych centrali oraz systemów call i contact center.