Przejdź do treści

Program call center
dla najwyższego poziomu obsługi klienta

Omnichannel, czyli błyskawiczna obsługa klienta w wielu kanałach kontaktu z poziomu jednego oprogramowania.

Omnichannel – obsługa wielu kanałów kontaktu w jednym programie

Program call center to centrum komunikacji z Twoją firmą. Poznaj zalety jakie daje oprogramowanie od Systell. Historia klienta, priorytety zadań czy automatyczne przypomnienia to ulubione funkcje użytkowników systemu. 

Mierz statystyki, generuj przejrzyste raporty i w końcu dowiedz się kto nie mógł dodzwonić się do Twojej firmy. Z programem call center dostosujesz personalizowaną komunikację, zarówno do nowych klientów jak i powracających.

Zakładaj tickety i z łatwością przekazuj je do innych działów. Wykorzystuj zautomatyzowane mechanizmy planowania i realizacji działań.

Wielokanałowa Platforma Komunikacji obsłuży każdy SMS, Email, Telefon, Chat, WWW
i wiadomość Messenger!

Automatyzacja sprzedaży w Contact Center

Prowadź skuteczny marketing i rozwijaj sprzedaż

Z Systell Contact Center szybko zbierzesz owoce marketingu i podniesiesz wskaźniki sprzedaży.

Realizuj telemarketing i sprzedaż przez telefon przy wsparciu takich narzędzi, jak filtrowanie baz kontaktu czy zautomatyzowane przydzielanie zadań. Skrypty rozmów i oceny pracy konsultanta staną się gwarancją utrzymywania kontaktu z klientami zgodnie z ich oczekiwaniami. Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!

Zamów DEMO

Sprawnie zarządzaj pracą swojego zespołu

 

Oferujemy Ci rozwiązanie, które pozwala monitorować aktywność konsultantów i optymalizować ich pracę. Bogaty system zbierania i raportowania danych wesprze Cię w identyfikowaniu wąskich gardeł, lokalizowaniu zagrożeń i maksymalizowaniu szans.

Systell Contact Center pomoże Ci osiągnąć założone cele biznesowe, między innymi przez skuteczne motywowanie oraz wspieranie działań podejmowanych przez agentów. Załatwiaj sprawy klientów szybko i efektywnie.

To oprogramowanie w chmurze, na którym Twój zespół lubi pracować, a klienci doceniają szybkość i jakość obsługi.

raportowanie contact center

Korzystaj ze statystyk, zbieraj dane, decyduj na podstawie raportów

 

Podejmuj decyzje w oparciu o dane z systemu. Program call center od Systell, pozwoli Ci tworzyć dowolne zestawienia liczbowe i generować kompletne, użyteczne raporty.

Potrzebujesz szeroko zakrojonej analityki? Wesprzyj się raportowaniem Power BI. Ogranicz ryzyko w każdym aspekcie działalności firmy i zwiększaj zyski tam, gdzie to tylko możliwe!

Zamów DEMO
+1,5 mln

połączeń każdego dnia
na naszych systemach

+14200

uruchomionych
stanowisk

+1000

wdrożeń zakończonych
sukcesem

+17 lat

doświadczenia
na rynku

Co klienci szczególnie sobie cenią w naszym programie call center?

klienci systella transport
logo żabka

Dzięki profesjonalnej realizacji wdrożenia, otwartości i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych uzyskaliśmy narzędzie scalające w jednym miejscu całą komunikację prowadzoną przez Keizen Rent. Jednocześnie Systell Contact Center został zintegrowany z oprogramowaniem funkcjonującym w firmie, co pozwala w pełni wykorzystać potencjał całego systemu.

Wojciech Rusowicz Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Podjęliśmy współpracę z firmą Systell w kontekście wdrożenia systemu do obsługi Contact Center. Narzędzie zostało wdrożone i dostosowane do naszych wymagań, na bieżąco korzystamy ze wsparcia firmy zespołu Systell, przy uruchamianiu kolejnych funkcjonalności.

Marcin Niesyty IT Senior Manager

Zespół w Systell jest silnie zmotywowany do dobrej współpracy i jakości wykonywanych usług. Pomógł nam osiągnąć nasze cele związane ze sprawnym zaprojektowaniem, skonfigurowaniem i zintegrowaniem rozwiązania z naszymi systemami teleinformatycznymi.

Na bazie doświadczeń zebranych podczas realizacji zamówienia dla Asseco, możemy polecić firmę Systell, jako solidnego partnera i profesjonalnego wykonawcę systemów komunikacji biznesowej.

Andrzej Pączek Team Manager at Asseco Poland S.A.

Elastyczność systemu i podejścia firmy Systell do wdrożenia pozwoliły dopasować rozwiązanie do naszych potrzeb. Dzięki wdrożeniu uzyskaliśmy znaczny wzrost efektywności konsultantów. Uzyskana efektywność w połączeniu z monitoringiem pracy spowodowały zauważalne obniżenie kosztów. Wprowadzenie systemu zaowocowało pozyskaniem nowych partnerów biznesowych zainteresowanych skorzystaniem z usług Call Center Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Wioletta Grabarska Dyrektor ds. Zwiedzających

Współpracując od kilkunastu lat z Systell polegamy na ich profesjonalizmie, który idealnie wpisuje się w nasze działania biznesowe. W naszej branży musimy działać szybko i skutecznie, a wsparcie i dostarczane rozwiązania, przygotowywane przez Pracowników Systell, zawsze otwierają nam bramy do dalszego efektywnego rozwoju.

Artur Szmidt IT Manager

Jeżeli chodzi o stabilność telefonii i integrację z VoIP to SysTell jest dla mnie numer 1 w Polsce. A to co Wasz zespół techniczny zrobił podczas integracji z WiP to mistrzostwo świata.

Grzegorz Osiński Dyrektor Departamentu

Systell Contact Center podniósł jakość obsługi naszych klientów i zwiększył skuteczność obróbki leadów. Czegoś takiego szukałem. Używamy go wielu lat i nie zamierzam tego zmieniać.

Tomasz Jamrozy Prezes Zarządu

Dzięki zastosowaniu i wdrożeniu systemu Contact Center wraz z rozwiązaniem Predictive Dialing nasza firma zwiększyła wyniki w zakresie pozyskiwanych klientów na poziomie ponad 300%.

Konrad Kalus Prezes Zarządu

Program Systell mam nieograniczone możliwości rozwoju i dopasowywania funkcji do potrzeb Twojego biznesu!

Zmień uporczywą obsługę klienta w pozytywne doświadczenie

 

Program call center do kompleksowej obsługi klienta przenosi doświadczenia klienta z twoją firmą na najwyższy poziom. Daje możliwość porozumiewania się wszystkimi popularnymi kanałami komunikacji i całkowitej personalizacji przekazu.

Dane o kliencie dostarczane konsultantom wprost z archiwum systemu pozwalają na prowadzenie niezwykle merytorycznej konwersacji, a także celnego kierowania oferowanych rozwiązań do odbiorców, którzy ich potrzebują w określonym czasie.

Integracja oprogramowania z systemem ERP

Pracuj w zintegrowanym środowisku firmowego oprogramowania z Systell Contact Center

 

Wykorzystuj efekt synergii, łącząc i przetwarzając dane pozyskiwane z wszystkich baz danych w Twojej firmie.

Nasz system jest otwarty na integracje z oprogramowaniem biznesowym, powszechnie wykorzystywanym w firmach. Jest też sprofilowany pod kątem specyficznych wymagań  branżowych, dzięki czemu staje się niezwykle skutecznym narzędziem w rękach nowoczesnych przedsiębiorców.

Zamów bezpłatny dostęp do DEMO programu call center
i sprawdź wszystkie możliwości!

Zamów DEMO

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  • Czy Systell Contact Center jest przeznaczony tylko dla firm Call Center?

    Nasz program codziennie wspiera obsługę klientów między innymi w branżach : automotive (salony samochodowe), finanse, e-commerce, medycyna, sprzedaż bezpośrednia, transport oraz wiele innych. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza czy wypożyczenie samochodu. Każdego dnia nasi Klienci, dzięki wdrożeniu naszego systemu, wpływają na pozytywne doświadczenia konsumentów i efektywnie zarządzają swoimi działami obsługi.

  • Jak program Systell Contact Center wspiera firmy z sektora MŚP?

    Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, aby wdrożyć system i zacząć na nim pracę. System jest zbudowany w taki sposób, aby klienci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw nie musieli ponosić ogromnych kosztów i planować długotrwałego wdrożenia. Na start możesz skorzystać z gotowych sprawdzonych scenariuszy i od pierwszego dnia będziesz miał możliwość nawiązywania relacji z klientami na najwyższym poziomie i budowania lepszych doświadczeń. Od razu też będziesz mógł zacząć gromadzić cenną w kontaktach bazę danych. Natomiast jeśli będziesz potrzebował dodatkowych funkcjonalności, system jest przygotowany w taki sposób, aby rozwijał się razem z Twoją firmą.

  • Dlaczego sektor korporacyjny tak chętnie wybiera Systell Contact Center?

    Oprogramowanie Systell Contact Center jest otwarte na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia. Zapewniamy standardy bezpieczeństwa zgodne z rekomendacją ISO/IEC 27001. Na każdym etapie możesz liczyć na pełne wsparcie organizacyjne i techniczne.
    Dzięki naszemu systemowi korporacje mogą sprawnie poradzić sobie z obsługą dużej liczby klientów w każdym kanale komunikacji. Możliwość modelowania dowolnych procesów biznesowych (workflow) pozwala wykorzystać oprogramowanie, nie tylko w obsłudze klienta, ale także w dowolnym departamencie organizacji zapewniając spójny kontakt.
    Stosujemy umowy o gwarantowanym poziomie świadczonych usług. Nasze SLA dla dużych firm wynosi od 99,5 do 99,9%.
    Systell Contact Center domyślnie użytkowany jest w infrastrukturze chmurowej (private-cloud), jak i preferowanym przez duże przedsiębiorstwa modelu on-site, czyli na serwerach Klienta.

  • Czy jest możliwość tworzenia raportów i statystyk?

    Do programu zaimplementowaliśmy najwyższej jakości oprogramowanie Power BI, dzięki któremu wszystkie analizy i statystyki reprezentują najwyższy poziom szczegółowości i dokładności. Co ważne – nasi Klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.

  • Czy system można zintegrować z innymi systemami?

    Nasz system jest otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia. Praca na danych z różnych źródeł w jednym widoku. nieograniczone możliwości integracji z innymi programami, potrzebnymi do pracy przedsiębiorstwa, takimi jak systemy księgowe, bazy danych klientów, programy do zarządzania projektami, systemy do płatności czy windykacji, systemy firm spedycyjnych, programy kadrowe, wszelkie serwisy pocztowe i inne.

  • Przez jaki czas można testować darmowe Demo?

    Darmowe demo można testować przez 14 dni. Bezpłatne użytkowanie naszego oprogramowania ułatwi start powstającym contact center i przyspieszy zwrot z inwestycji. Gotowe scenariusze, które są zawarte w systemie, pozwalają na natychmiastowe rozpoczęcie pracy i skuteczne działanie contact center. Klient, który korzysta z darmowej wersji programu, oprócz standardowych funkcji systemów call/contact center, zyskuje możliwość samodzielnej customizacji aplikacji, tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, zarządzenia workflow, oraz konfigurowania CRM.

  • Czy firma zapewnia szkolenie pracy na programie call center?

    Tak, ostatnim etapem wdrożenia systemu jest szkolenie zarówno dla konsultantów pracujących na systemie jak i dla managera. Zapewniamy również materiały instruktażowe oraz wsparcie powdrożeniowe.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań