Systell Contact Center
Program call center
dla najwyższego poziomu obsługi klienta
Omnichannel, czyli błyskawiczna obsługa klienta w wielu kanałach kontaktu z poziomu jednego oprogramowania.
Omnichannel – obsługa wielu kanałów kontaktu w jednym programie
Program call center to centrum komunikacji z Twoją firmą. Poznaj zalety jakie daje oprogramowanie od Systell. Historia klienta, priorytety zadań czy automatyczne przypomnienia to ulubione funkcje użytkowników systemu.
Mierz statystyki, generuj przejrzyste raporty i w końcu dowiedz się kto nie mógł dodzwonić się do Twojej firmy. Z programem call center dostosujesz personalizowaną komunikację, zarówno do nowych klientów jak i powracających.
Zakładaj tickety i z łatwością przekazuj je do innych działów. Wykorzystuj zautomatyzowane mechanizmy planowania i realizacji działań.

Wielokanałowa Platforma Komunikacji obsłuży każdy SMS, Email, Telefon, Chat, WWW
i wiadomość Messenger!

Prowadź skuteczny marketing i rozwijaj sprzedaż
Z Systell Contact Center szybko zbierzesz owoce marketingu i podniesiesz wskaźniki sprzedaży.
Realizuj telemarketing i sprzedaż przez telefon przy wsparciu takich narzędzi, jak filtrowanie baz kontaktu czy zautomatyzowane przydzielanie zadań. Skrypty rozmów i oceny pracy konsultanta staną się gwarancją utrzymywania kontaktu z klientami zgodnie z ich oczekiwaniami. Obsłuż 20% więcej klientów niż dotychczas!
Zamów DEMOSprawnie zarządzaj pracą swojego zespołu
Oferujemy Ci rozwiązanie, które pozwala monitorować aktywność konsultantów i optymalizować ich pracę. Bogaty system zbierania i raportowania danych wesprze Cię w identyfikowaniu wąskich gardeł, lokalizowaniu zagrożeń i maksymalizowaniu szans.
Systell Contact Center pomoże Ci osiągnąć założone cele biznesowe, między innymi przez skuteczne motywowanie oraz wspieranie działań podejmowanych przez agentów. Załatwiaj sprawy klientów szybko i efektywnie.

To oprogramowanie w chmurze, na którym Twój zespół lubi pracować, a klienci doceniają szybkość i jakość obsługi.

Korzystaj ze statystyk, zbieraj dane, decyduj na podstawie raportów
Podejmuj decyzje w oparciu o dane z systemu. Program call center od Systell, pozwoli Ci tworzyć dowolne zestawienia liczbowe i generować kompletne, użyteczne raporty.
Potrzebujesz szeroko zakrojonej analityki? Wesprzyj się raportowaniem Power BI. Ogranicz ryzyko w każdym aspekcie działalności firmy i zwiększaj zyski tam, gdzie to tylko możliwe!
Zamów DEMOpołączeń każdego dnia
na naszych systemach
uruchomionych
stanowisk
wdrożeń zakończonych
sukcesem
doświadczenia
na rynku
Co klienci szczególnie sobie cenią w naszym programie call center?
Program Systell mam nieograniczone możliwości rozwoju i dopasowywania funkcji do potrzeb Twojego biznesu!
Zmień uporczywą obsługę klienta w pozytywne doświadczenie
Program call center do kompleksowej obsługi klienta przenosi doświadczenia klienta z twoją firmą na najwyższy poziom. Daje możliwość porozumiewania się wszystkimi popularnymi kanałami komunikacji i całkowitej personalizacji przekazu.
Dane o kliencie dostarczane konsultantom wprost z archiwum systemu pozwalają na prowadzenie niezwykle merytorycznej konwersacji, a także celnego kierowania oferowanych rozwiązań do odbiorców, którzy ich potrzebują w określonym czasie.

Pracuj w zintegrowanym środowisku firmowego oprogramowania z Systell Contact Center
Wykorzystuj efekt synergii, łącząc i przetwarzając dane pozyskiwane z wszystkich baz danych w Twojej firmie.
Nasz system jest otwarty na integracje z oprogramowaniem biznesowym, powszechnie wykorzystywanym w firmach. Jest też sprofilowany pod kątem specyficznych wymagań branżowych, dzięki czemu staje się niezwykle skutecznym narzędziem w rękach nowoczesnych przedsiębiorców.
Zamów bezpłatny dostęp do DEMO programu call center
i sprawdź wszystkie możliwości!
Zamów DEMO
Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
-
Czy Systell Contact Center jest przeznaczony tylko dla firm Call Center?
Nasz program codziennie wspiera obsługę klientów między innymi w branżach : automotive (salony samochodowe), finanse, e-commerce, medycyna, sprzedaż bezpośrednia, transport oraz wiele innych. Być może i Tobie ułatwił rezerwację lotu, umówienie wizyty u lekarza czy wypożyczenie samochodu. Każdego dnia nasi Klienci, dzięki wdrożeniu naszego systemu, wpływają na pozytywne doświadczenia konsumentów i efektywnie zarządzają swoimi działami obsługi.
-
Jak program Systell Contact Center wspiera firmy z sektora MŚP?
Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, aby wdrożyć system i zacząć na nim pracę. System jest zbudowany w taki sposób, aby klienci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw nie musieli ponosić ogromnych kosztów i planować długotrwałego wdrożenia. Na start możesz skorzystać z gotowych sprawdzonych scenariuszy i od pierwszego dnia będziesz miał możliwość nawiązywania relacji z klientami na najwyższym poziomie i budowania lepszych doświadczeń. Od razu też będziesz mógł zacząć gromadzić cenną w kontaktach bazę danych. Natomiast jeśli będziesz potrzebował dodatkowych funkcjonalności, system jest przygotowany w taki sposób, aby rozwijał się razem z Twoją firmą.
-
Dlaczego sektor korporacyjny tak chętnie wybiera Systell Contact Center?
Oprogramowanie Systell Contact Center jest otwarte na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia. Zapewniamy standardy bezpieczeństwa zgodne z rekomendacją ISO/IEC 27001. Na każdym etapie możesz liczyć na pełne wsparcie organizacyjne i techniczne.
Dzięki naszemu systemowi korporacje mogą sprawnie poradzić sobie z obsługą dużej liczby klientów w każdym kanale komunikacji. Możliwość modelowania dowolnych procesów biznesowych (workflow) pozwala wykorzystać oprogramowanie, nie tylko w obsłudze klienta, ale także w dowolnym departamencie organizacji zapewniając spójny kontakt.
Stosujemy umowy o gwarantowanym poziomie świadczonych usług. Nasze SLA dla dużych firm wynosi od 99,5 do 99,9%.
Systell Contact Center domyślnie użytkowany jest w infrastrukturze chmurowej (private-cloud), jak i preferowanym przez duże przedsiębiorstwa modelu on-site, czyli na serwerach Klienta. -
Czy jest możliwość tworzenia raportów i statystyk?
Do programu zaimplementowaliśmy najwyższej jakości oprogramowanie Power BI, dzięki któremu wszystkie analizy i statystyki reprezentują najwyższy poziom szczegółowości i dokładności. Co ważne – nasi Klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.
-
Czy system można zintegrować z innymi systemami?
Nasz system jest otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia. Praca na danych z różnych źródeł w jednym widoku. nieograniczone możliwości integracji z innymi programami, potrzebnymi do pracy przedsiębiorstwa, takimi jak systemy księgowe, bazy danych klientów, programy do zarządzania projektami, systemy do płatności czy windykacji, systemy firm spedycyjnych, programy kadrowe, wszelkie serwisy pocztowe i inne.
-
Przez jaki czas można testować darmowe Demo?
Darmowe demo można testować przez 14 dni. Bezpłatne użytkowanie naszego oprogramowania ułatwi start powstającym contact center i przyspieszy zwrot z inwestycji. Gotowe scenariusze, które są zawarte w systemie, pozwalają na natychmiastowe rozpoczęcie pracy i skuteczne działanie contact center. Klient, który korzysta z darmowej wersji programu, oprócz standardowych funkcji systemów call/contact center, zyskuje możliwość samodzielnej customizacji aplikacji, tworzenia i modelowania dowolnych procesów biznesowych, zarządzenia workflow, oraz konfigurowania CRM.
-
Czy firma zapewnia szkolenie pracy na programie call center?
Tak, ostatnim etapem wdrożenia systemu jest szkolenie zarówno dla konsultantów pracujących na systemie jak i dla managera. Zapewniamy również materiały instruktażowe oraz wsparcie powdrożeniowe.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu