System Call Center | Testuj ponad 1200 funkcji | Systell Contact Center
23490
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-23490,bridge-core-1.0.5,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive,evc-predefined-style
 

System Call Center

Zapytaj o ofertę i zyskuj z Contact Center!

Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. Więcej o ochronie danych

Zapytaj o ofertę i zyskuj z Contact Center!

Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. Więcej o ochronie danych

CO TO JEST SYSTEM CALL CENTER?

System call center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.

 

Co więcej, system call center zarządza relacjami z klientem (CRM), przechowuje pliki, procesuje sposób obsługi na infolinii i workflow – model pracy konsultantów oraz automatyzuje obsługę zgłoszeń przez system ticketowy. Nowoczesne Call Center to serce komunikacji firmy.

SMS

INFOLINIA

FORMULARZ KONTAKTOWY

TELE- I WIDEOKONFERENCJE

OUTBOUND

LIVE CHAT

MESSENGER

E-MAIL

FAX2MAIL

VOICE SMS

System call center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.

 

Co więcej, system call center zarządza relacjami z klientem (CRM), przechowuje pliki, procesuje sposób obsługi na infolinii i workflow – model pracy konsultantów oraz automatyzuje obsługę zgłoszeń przez system ticketowy. Nowoczesne Call Center to serce komunikacji firmy.

SMS

INFOLINIA

FORMULARZ KONTAKTOWY

TELE- I WIDEOKONFERENCJE

OUTBOUND

LIVE CHAT

MESSENGER

E-MAIL

FAX2MAIL

VOICE SMS

WYBRANE FUNKCJE SYSTEMU SYSTELL CALL CENTER

MULTIKAMPANIE

 

Realizowanie połączeń równocześnie z kilku kampanii bez ręcznego przełączania

DIALERY

 

Do wyboru: dialer plain, predictive dialer, progressive dialer, preview i power dialer

HLR

 

Wykluczenie nieaktywnych i zajętych numerów podczas pracy w tle

IVR

 

System zapowiedzi głosowych poprowadzi klienta do odpowiedniego działu

MULTIKAMPANIE

 

Realizowanie połączeń równocześnie z kilku kampanii bez ręcznego przełączania

DIALERY

 

Do wyboru: dialer plain, predictive dialer, progressive dialer, preview i power dialer

HLR

 

Wykluczenie nieaktywnych i zajętych numerów podczas pracy w tle

IVR

 

System zapowiedzi głosowych poprowadzi klienta do odpowiedniego działu

UNIFIED COMMUNICATION

 

Wszystkie kanały komunikacji zintegrowane w jednym systemie contact center

ROZBUDOWANA INFOLINIA

 

Tryb hold, call transfer, call back, prezentacja dowolnym numerem

OMNICHANNEL CONTACT CENTER

 

Ciągłość komunikacji i historia klienta od pierwszego ticketu

KOPIOWANIE KAMPANII

 

Nowa kampania z ustawieniami poprzednich powstaje w 5 minut

UNIFIED COMMUNICATION

 

Wszystkie kanały komunikacji zintegrowane w jednym systemie contact center

ROZBUDOWANA INFOLINIA

 

Tryb hold, call transfer, call back, prezentacja dowolnym numerem

OMNICHANNEL CONTACT CENTER

 

Ciągłość komunikacji i historia klienta od pierwszego ticketu

KOPIOWANIE KAMPANII

 

Nowa kampania z ustawieniami poprzednich powstaje w 5 minut

DOBÓR PÓL W KAMPANII

 

Wybieraj specyficzne pola w ramach kampanii

WIDEO I TELEKONFERENCJE

 

Połącz się z innymi za pomocą przeglądarki

GRAFICZNY EDYTOR SKRYPTÓW

 

Zaplanuj scenariusz rozmowy z klientem dla spójnej komunikacji

MODUŁ TWORZENIA RAPORTÓW

 

Przez system call center samodzielnie stworzysz raporty

DOBÓR PÓL W KAMPANII

 

Wybieraj specyficzne pola w ramach kampanii

WIDEO I TELEKONFERENCJE

 

Połącz się z innymi za pomocą przeglądarki

GRAFICZNY EDYTOR SKRYPTÓW

 

Zaplanuj scenariusz rozmowy z klientem dla spójnej komunikacji

MODUŁ TWORZENIA RAPORTÓW

 

Przez system call center samodzielnie stworzysz raporty

SYSTEM
TICKETOWY

 

System trackingowy, przydziela zgłoszenia do konkretnej osoby, aby nie zostały zapomniane

PODSŁUCH I SZEPTANIE

 

Sprawdź jak radzą sobie konsultanci, podpowiadaj im i popraw efektywność skryptów

NAGRYWANIE ROZMÓW

 

Przeszukiwanie archiwum nagrań rozmów, bez dodatkowych kosztów

SKILL BASED ROUTING

 

Skierowanie klienta do konsultanta o najlepszych kompetencjach

SYSTEM
TICKETOWY

 

System trackingowy, przydziela zgłoszenia do konkretnej osoby, aby nie zostały zapomniane

PODSŁUCH I SZEPTANIE

 

Sprawdź jak radzą sobie konsultanci, podpowiadaj im i popraw efektywność skryptów

NAGRYWANIE ROZMÓW

 

Przeszukiwanie archiwum nagrań rozmów, bez dodatkowych kosztów

SKILL BASED ROUTING

 

Skierowanie klienta do konsultanta o najlepszych kompetencjach

KORZYŚCI WDROŻENIA SYSTEMU CALL CENTER

  • INTEGRACJE

     

     Integrujemy z zewnętrznymi aplikacjami
    i systemami DMS, CRM, ERP, SFA, SCM, MRP, BPM oraz oprogramowaniem
    finansowo-księgowym.

     

     

  • WALLBOARD MONITORING PRACY

     

    Śledź swoje postępy na bieżąco.
    Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym,
    aby z łatwością wprowadzać ulepszenia.

     

     

  • BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU

     

    System posiada awaryjne zasilanie, backup, 4 poziomy SLA oraz co
    miesięczne aktualizacje w cenie.
    Dostęp jest zabezpieczony a transmisja szyfrowana.

     

  • PEŁNE WSPARCIE SYSTEMU

     

    Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe.
    Oferujemy pakiet aktualizacji, filmiki
    instruktażowe i szkolenia.

     

     

  • SPERSONALIZOWANA USŁUGA

     

    Wyróżnia nas pełne dopasowanie oprogramowania do potrzeb
    klienta. Niejednokrotnie w ramach wdrożenia przygotowujemy
    dedykowane funkcje i moduły.

     

  • ROZBUDOWANY SYSTEM TICKETOWY

     

    Stwórz własne procesy dystrybucji zgłoszeń, wstaw nowe pola do
    uzupełnienia ticketu, przekazuj zadania, wyszukuj tickety np. po kategorii, nazwie lub numerze.

     

CO WYRÓŻNIA SYSTELL CALL CENTER?

WERSJA MOBILNA APLIKACJI CALL CENTER

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

system-call-center-mockup
system-call-center-mockup

WERSJA MOBILNA APLIKACJI CALL CENTER

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

system-call-center-raporty

MODUŁ DEDYKOWANYCH RAPORTÓW

 

Zgodnie z tym, że nie istnieją dwie identyczne firmy, wiemy że każdy klient potrzebuje odmiennych danych. Stawiamy na wymierne korzyści wynikające z dokładnej analityki, dlatego nasz system contact center posiada unikatowy moduł samodzielnego tworzenia raportów.

DESIGN POŁĄCZONY Z USER EXPERIENCE (UX)

 

Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu contact center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.

system-contact-center
system-contact-center

DESIGN POŁĄCZONY Z USER EXPERIENCE (UX)

 

Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu contact center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.

SYSTEM CALL CENTER W LICZBACH

+1500000

realizowanych połączeń

+1250

funkcji systemu call center

+3400

aktywnych konsultantów

+600

wdrożeń systemu call center

ZYSKUJ Z SYSTELL CALL CENTER

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Call Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Call Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

PODGLĄD PRACY NA APLIKACJI

Zobacz system, na którym codziennie pracuje kilka tysięcy konsultantów

W jakich firmach sprawdzi się system Call Center?

Skutecznie planujemy proces obsługi klienta w firmach, niezależnie od branży. Nasze oprogramowanie optymalizuje ruch telefoniczny i pochodzący z innych kanałów komunikacji oraz usprawnia i zwiększa efektywność pracowników. Jest ceniony wszędzie gdzie funkcjonuje dział handlowy, biuro obsługi klienta czy wewnętrzne call center.

Nowoczesne Call Center to serce komunikacji firmy. To jedyne oprogramowanie, tak przystosowane do potrzeb firm. Bez względu na branże, możesz liczyć na odpowiedni zestaw narzędzi gwarantujących komfort zarządzania i nadzór nad osiąganymi wynikami. Jeżeli Twoja firma wymaga sprawnej komunikacji z klientem, zobacz przykładowe obszary, w których contact center jest niezbędne do wysokiej jakości obsługi.

 

Sprawdź co zyskasz z systemem contact center, zwłaszcza jeśli:

prowadzisz aktywną sprzedaż (telemarketing, e-commerce, sprzedaż biletów, kredytów, usług),

✔ obsługujesz ponad 100 zgłoszeń dziennie (obsługa imprez masowych, umawianie spotkań, ankiety satysfakcji, reklamacje, windykacja, rejestracja pacjentów)

✔ zajmujesz się dystrybucją (hurtownie, serwis, firmy logistyczne)

W jakich firmach sprawdzi się system Call Center?

Skutecznie planujemy proces obsługi klienta w firmach, niezależnie od branży. Nasze oprogramowanie optymalizuje ruch telefoniczny i pochodzący z innych kanałów komunikacji oraz usprawnia i zwiększa efektywność pracowników. Jest ceniony wszędzie gdzie funkcjonuje dział handlowy, biuro obsługi klienta czy wewnętrzne call center.

Nowoczesne Call Center to serce komunikacji firmy. To jedyne oprogramowanie, tak przystosowane do potrzeb firm. Bez względu na branże, możesz liczyć na odpowiedni zestaw narzędzi gwarantujących komfort zarządzania i nadzór nad osiąganymi wynikami. Jeżeli Twoja firma wymaga sprawnej komunikacji z klientem, zobacz przykładowe obszary, w których contact center jest niezbędne do wysokiej jakości obsługi.

 

Sprawdź co zyskasz z systemem contact center, zwłaszcza jeśli:

 

prowadzisz aktywną sprzedaż (telemarketing, e-commerce, sprzedaż biletów, kredytów, usług),

✔ obsługujesz ponad 100 zgłoszeń dziennie (obsługa imprez masowych, umawianie spotkań, ankiety satysfakcji, reklamacje, windykacja, rejestracja pacjentów)

✔ zajmujesz się dystrybucją (hurtownie, serwis, firmy logistyczne)

Sprzedaż bezpośrednia

 

Zdecydowanie zwiększamy efektywność call center w sprzedaży usług i produktów. Contact center dba również o Customer Experience. Z naszym systemem z łatwością przeprowadzisz setki ankiet satysfakcji w krótkim czasie. Przyjmowanie zamówień nigdy nie było prostsze! Umożliwiamy obsługę wszystkich form składania zamówień w jednym narzędziu (telefoniczne, mailowe, internetowe grupy zakupowe itp.)

Logistyka i salony samochodowe

 

Gotowe mechanizmy integracji z wiodącymi operatorami, nie tylko zapewniają stały przesył danych, ale wspierają rozwój firmy, dzięki wysoce zaawansowanemu raportowaniu. Systemy telefonii firmowej generują wiele istotnych danych. Czy zdajesz sobie sprawę, jak długo klienci czekają na podjęcie rozmowy? W które dni i godziny, Twoi pracownicy statystycznie wykonują najwięcej rozmów? Nasze rozwiązania dostarczają wszystkich niezbędnych danych.

Opieka medyczna

 

Ustabilizujemy ruch na infolinii, tak aby każdy pacjent mógł dodzwonić się do placówki medycznej. Twoi pacjenci na pewno docenią przypomnienia SMSowe przed umówioną wizytą lub informację o dostępności wyników badań. Wskażemy Tobie sposób, w jaki zoptymalizować warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji na miejscu.

Turystyka i hotelarstwo 

 

Identyfikacja klienta to podstawa wysokiej jakości obsługi. Oznacz stałych klientów statusem VIP, aby zostali obsłużeni jako pierwsi. W tym pomoże dobrze zaprojektowany system ticketowy, który przyporządkuje wiadomości do konkretnej osoby, tak że żadna nie zostanie pominięta. Natomiast w ramach formularzy skryptera, możesz efektywnie zaplanować całą podróż. A przy tym nasz system jest dostosowany do obsługi wielojęzycznej.

Napisz do nas

odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu

Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k.Więcej o ochronie danych

Masz pytania?

chętnie porozmawiamy i doradzimy najlepsze rozwiązania

GRZEGORZ GRABSKI - CEO

605 463 450

grzegorz.grabski@systell.pl

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - CONTACT CENTER DEVELOPMENT SPECIALIST

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

MARTA GRZĄDZIELSKA - MARKETING MANAGER

501 317 043

marta.grzadzielska@systell.pl

Napisz do nas

odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu

Twoje dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k.Więcej o ochronie danych

Masz pytania?

chętnie porozmawiamy i doradzimy najlepsze rozwiązania

GRZEGORZ GRABSKI - CEO

605 463 450

grzegorz.grabski@systell.pl

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - CONTACT CENTER DEVELOPMENT SPECIALIST

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

MARTA GRZĄDZIELSKA - MARKETING MANAGER

501 317 043

marta.grzadzielska@systell.pl