Przejdź do treści
Kontakt

SYSTEM CALL CENTER

Pozyskuj więcej klientów z call center

Przyspiesz i unowocześnij procesy obsługi klienta w Twojej firmie. Wykorzystuj call center, by monitorować, zarządzać połączeniami telefonicznymi i skutecznie angażować klientów.

system call center przetestuj i sprawnie obsługuj klientów
logo media system
logo klienci systell
klienci systell

System call center dla profesjonalnej obsługi klientów.

Nowoczesny system call center pozwala prowadzić komunikację z klientem na najwyższym poziomie. Dzięki zautomatyzowanym procesom i zaawansowanej technologii oprogramowanie call center umożliwia sprawne komunikowanie się z klientami, bieżący monitoring pracy agentów, optymalizowanie czasu wykonywanych połączeń i pełną realizację wyznaczonych zadań.

Rozpocznij bezpłatnie

Call Center w chmurze na dobry początek

Call center w chmurze to idealne narzędzie do obsługi klienta dla firm w fazie rozwoju. Nie wymaga dużych nakładów finansowych, ani miejsca, które trzeba by było przeznaczyć na przechowywanie instalacji teleinformatycznych.

Dzięki oprogramowaniu Call Center w modelu SaaS błyskawicznie możesz zacząć komunikować się klientami. A co najważniejsze, zapewnisz im obsługę na najwyższym poziomie.  Gdy Twoja firma będzie gotowa przejść na kolejny etap rozwoju, oprogramowanie natychmiast dopasuje się do nowych warunków biznesowych.

Umów prezentację
call center w chmurze na dobry początek

10 wartości w firmie, które poprawisz dzięki Call Center

Customer experience
Wizerunek marki
Komunikacja wewnętrzna
Sprzedaż
Zysk
Jakość połączeń
Bezpieczeństwo
Szybki dostęp do danych
Skuteczność
Produktywność

Zyskuj z Systell Contact Center

Zyskuj z Systell Contact Center
87%

połączeń odebranych w ciągu 30 sekund

30 sekund

mniej niż 30 sekund wynosi średnia szybkość odpowiedzi 

5%

mniej niż 5% to wskaźnik porzuconych połączeń

 

75%

klientów uważa, że dotarcie do agenta na żywo trwa zbyt długo

Korzyści z wdrożenia Systell Contact Center

Wersja mobilna aplikacji call center

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

Moduł dedykowanych raportów

Zgodnie z tym, że nie istnieją dwie identyczne firmy wiemy, że każdy klient potrzebuje odmiennych danych. Stawiamy na wymierne korzyści wynikające z dokładnej analityki, dlatego nasz system call center posiada unikatowy moduł samodzielnego tworzenia raportów.

Dowiedz się więcej
Moduł dedykowanych raportów

Design połączony z user experience (UX)

Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu call center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.

Umów prezentację

Wybrane funkcje Systell Call Center

IVR (Interactive Voice Response)

Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.

Kampanie przychodzące (Inbound)

Dzięki funkcji Inbound wdrożysz system kolejkowania i priorytetyzacji połączeń oraz kierowania połączeń do wskazanego agenta.

Kampanie przychodzące (Outbound)

Dzięki Outbound zrealizujesz kampanię do określonej grupy odbiorców i w określonym czasie. Zyskasz narzędzia maksymalizujące efektywność agentów.

Skrypty

Gotowy scenariusz rozmowy z klientem wspiera agenta w rozmowie z klientem, m.in. podczas sprzedaży telefonicznej.

Monitoring i raporty

Zbieraj dane z realizacji połączeń w call center i weryfikuj takie wielkości jak efektywność zespołu i agentów, czy czas oczekiwania na połączenie.

Dialery - dzwonienie w tle

Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.

Dostępność numerów

System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem.

Nagrywanie rozmów

Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane

    Jarosław Stępkowski

    Sales Director at Systell, tel. 616 684 128 jaroslaw.stepkowski@systell.pl
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań