SYSTEM CALL CENTER
Pozyskuj więcej klientów z systemem call center
Przyspiesz i unowocześnij procesy obsługi klienta w Twojej firmie. Wykorzystuj system call center, by monitorować, zarządzać połączeniami telefonicznymi i skutecznie angażować klientów.


System call center dla profesjonalnej obsługi klientów.
Nowoczesny system call center pozwala prowadzić komunikację z klientem na najwyższym poziomie. Dzięki zautomatyzowanym procesom i zaawansowanej technologii oprogramowanie call center umożliwia sprawne komunikowanie się z klientami, bieżący monitoring pracy agentów, optymalizowanie czasu wykonywanych połączeń i pełną realizację wyznaczonych zadań.
Zamów DEMOSystem call Center w chmurze na dobry początek
Call center w chmurze to idealne narzędzie do obsługi klienta dla firm w fazie rozwoju. Nie wymaga dużych nakładów finansowych, ani miejsca, które trzeba by było przeznaczyć na przechowywanie instalacji teleinformatycznych.
Dzięki oprogramowaniu Call Center w modelu SaaS błyskawicznie możesz zacząć komunikować się klientami. A co najważniejsze, zapewnisz im obsługę na najwyższym poziomie. Gdy Twoja firma będzie gotowa przejść na kolejny etap rozwoju, oprogramowanie natychmiast dopasuje się do nowych warunków biznesowych.
Umów prezentację
10 wartości firmy, które poprawisz z systemem Call Center
Zyskuj z systemem Systell Contact Center

połączeń odebranych w ciągu 30 sekund
średnia szybkość odpowiedzi wynosi mniej niż 30 s
mniej niż 5% połączeń zostaje porzuconych
klientów uważa, że dotarcie do agenta na żywo trwa zbyt długo

Wersja mobilna aplikacji call center
Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.
Moduł dedykowanych raportów
Zgodnie z tym, że nie istnieją dwie identyczne firmy wiemy, że każdy klient potrzebuje odmiennych danych. Stawiamy na wymierne korzyści wynikające z dokładnej analityki, dlatego nasz system call center posiada unikatowy moduł samodzielnego tworzenia raportów.
Dowiedz się więcej

Design połączony z user experience (UX)
Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu call center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.
Umów prezentacjęWybrane funkcje Systell Call Center
IVR (Interactive Voice Response)
Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.
Kampanie przychodzące (Inbound)
Dzięki funkcji Inbound wdrożysz system kolejkowania i priorytetyzacji połączeń oraz kierowania połączeń do wskazanego agenta.
Kampanie przychodzące (Outbound)
Dzięki Outbound zrealizujesz kampanię do określonej grupy odbiorców i w określonym czasie. Zyskasz narzędzia maksymalizujące efektywność agentów.
Skrypty
Gotowy scenariusz rozmowy z klientem wspiera agenta w rozmowie z klientem, m.in. podczas sprzedaży telefonicznej.
Monitoring i raporty
Zbieraj dane z realizacji połączeń w call center i weryfikuj takie wielkości jak efektywność zespołu i agentów, czy czas oczekiwania na połączenie.
Dialery - dzwonienie w tle
Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.
Dostępność numerów
System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem.
Nagrywanie rozmów
Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
