SYSTEM CALL CENTER
Pozyskuj więcej klientów z call center
Przyspiesz i unowocześnij procesy obsługi klienta w Twojej firmie. Wykorzystuj call center, by monitorować, zarządzać połączeniami telefonicznymi i skutecznie angażować klientów.


System call center dla profesjonalnej obsługi klientów.
Nowoczesny system call center pozwala prowadzić komunikację z klientem na najwyższym poziomie. Dzięki zautomatyzowanym procesom i zaawansowanej technologii oprogramowanie call center umożliwia sprawne komunikowanie się z klientami, bieżący monitoring pracy agentów, optymalizowanie czasu wykonywanych połączeń i pełną realizację wyznaczonych zadań.
Rozpocznij bezpłatnieCall Center w chmurze na dobry początek
Call center w chmurze to idealne narzędzie do obsługi klienta dla firm w fazie rozwoju. Nie wymaga dużych nakładów finansowych, ani miejsca, które trzeba by było przeznaczyć na przechowywanie instalacji teleinformatycznych.
Dzięki oprogramowaniu Call Center w modelu SaaS błyskawicznie możesz zacząć komunikować się klientami. A co najważniejsze, zapewnisz im obsługę na najwyższym poziomie. Gdy Twoja firma będzie gotowa przejść na kolejny etap rozwoju, oprogramowanie natychmiast dopasuje się do nowych warunków biznesowych.
Umów prezentację
10 wartości w firmie, które poprawisz dzięki Call Center
Zyskuj z Systell Contact Center

połączeń odebranych w ciągu 30 sekund
mniej niż 30 sekund wynosi średnia szybkość odpowiedzi
mniej niż 5% to wskaźnik porzuconych połączeń
klientów uważa, że dotarcie do agenta na żywo trwa zbyt długo

Wersja mobilna aplikacji call center
Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.
Moduł dedykowanych raportów
Zgodnie z tym, że nie istnieją dwie identyczne firmy wiemy, że każdy klient potrzebuje odmiennych danych. Stawiamy na wymierne korzyści wynikające z dokładnej analityki, dlatego nasz system call center posiada unikatowy moduł samodzielnego tworzenia raportów.
Dowiedz się więcej

Design połączony z user experience (UX)
Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu call center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.
Umów prezentacjęWybrane funkcje Systell Call Center
IVR (Interactive Voice Response)
Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.
Kampanie przychodzące (Inbound)
Dzięki funkcji Inbound wdrożysz system kolejkowania i priorytetyzacji połączeń oraz kierowania połączeń do wskazanego agenta.
Kampanie przychodzące (Outbound)
Dzięki Outbound zrealizujesz kampanię do określonej grupy odbiorców i w określonym czasie. Zyskasz narzędzia maksymalizujące efektywność agentów.
Skrypty
Gotowy scenariusz rozmowy z klientem wspiera agenta w rozmowie z klientem, m.in. podczas sprzedaży telefonicznej.
Monitoring i raporty
Zbieraj dane z realizacji połączeń w call center i weryfikuj takie wielkości jak efektywność zespołu i agentów, czy czas oczekiwania na połączenie.
Dialery - dzwonienie w tle
Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.
Dostępność numerów
System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem.
Nagrywanie rozmów
Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
