System Call Center

Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system call center.

SYSTEM CALL CENTER

SYSTEM CALL CENTER

Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system call center.

System call center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.

 

Co więcej, system call center zarządza relacjami z klientem (CRM), przechowuje pliki, procesuje sposób obsługi na infolinii i workflow – model pracy konsultantów oraz automatyzuje obsługę zgłoszeń przez system ticketowy. Nowoczesne Call Center to serce komunikacji firmy.

SMS

INFOLINIA

FORMULARZ KONTAKTOWY

TELE- I WIDEOKONFERENCJE

OUTBOUND

LIVE CHAT

MESSENGER

E-MAIL

FAX2MAIL

VOICE SMS

System call center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.

SMS

INFOLINIA

FORMULARZ KONTAKTOWY

TELE- I WIDEOKONFERENCJE

OUTBOUND

LIVE CHAT

MESSENGER

E-MAIL

FAX2MAIL

VOICE SMS

KORZYŚCI WDROŻENIA – SYSTEM CALL CENTER

  • INTEGRACJE

     

     Integrujemy z zewnętrznymi aplikacjami
    i systemami DMS, CRM, ERP, SFA, SCM, MRP, BPM oraz oprogramowaniem
    finansowo-księgowym.

     

     

  • WALLBOARD MONITORING PRACY

     

    Śledź swoje postępy na bieżąco.
    Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe w czasie rzeczywistym,
    aby z łatwością wprowadzać ulepszenia.

     

     

  • BEZPIECZEŃSTWO SYSTEMU

     

    System posiada awaryjne zasilanie, backup, 4 poziomy SLA oraz co
    miesięczne aktualizacje w cenie.
    Dostęp jest zabezpieczony a transmisja szyfrowana.

     

  • PEŁNE WSPARCIE SYSTEMU

     

    Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe.
    Oferujemy pakiet aktualizacji, filmiki
    instruktażowe i szkolenia.

     

     

  • SPERSONALIZOWANA USŁUGA

     

    Wyróżnia nas pełne dopasowanie oprogramowania do potrzeb
    klienta. Niejednokrotnie w ramach wdrożenia przygotowujemy
    dedykowane funkcje i moduły.

     

  • ROZBUDOWANY SYSTEM TICKETOWY

     

    Stwórz własne procesy dystrybucji zgłoszeń, wstaw nowe pola do
    uzupełnienia ticketu, przekazuj zadania, wyszukuj tickety np. po kategorii, nazwie lub numerze.

     

CO WYRÓŻNIA NASZ SYSTEM CALL CENTER?

WERSJA MOBILNA APLIKACJI CALL CENTER

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

MODUŁ DEDYKOWANYCH RAPORTÓW

 

Zgodnie z tym, że nie istnieją dwie identyczne firmy, wiemy że każdy klient potrzebuje odmiennych danych. Stawiamy na wymierne korzyści wynikające z dokładnej analityki, dlatego nasz system contact center posiada unikatowy moduł samodzielnego tworzenia raportów.

DESIGN POŁĄCZONY Z USER EXPERIENCE (UX)

 

Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu contact center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.

CO WYRÓŻNIA NASZ SYSTEM CALL CENTER?

WERSJA MOBILNA APLIKACJI CALL CENTER

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

DESIGN POŁĄCZONY Z USER EXPERIENCE (UX)

 

Nasz UX Designer dokłada wszelkich starań, aby podnieść komfort pracy konsultanta. Dzięki temu, możemy zaoferować najszerszy pakiet funkcji systemu contact center, opakowany w nowoczesny desktop, a ponadto dostosowany pod każde urządzenie i przeglądarkę.

ZYSKUJ Z SYSTEMEM CALL CENTER

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Call Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Call Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

PODGLĄD PRACY NA APLIKACJI

Zobacz system, na którym codziennie pracuje kilka tysięcy konsultantów

Napisz do nas

odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności

Masz pytania?

 

Z chęcią odpowiem i doradzę, jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie.

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - SALES DIRECTOR

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności