Przejdź do treści
Kontakt

LIVECALL W CONTACT CENTER

LiveCall - nowoczesny sposób realizacji połączeń

Zapewnij klientom połączenie z pomocą jednego kliknięcia. Oddzwaniaj na ich prośbę i zwiększaj swój potencjał sprzedażowy

Chatbot to doskonały sposób na zapewnienie klientom wsparcia o dowolnej porze, także w dni wolne od pracy. Pozwala zaplanować scenariusze rozmowy

Więcej szans na rozmowę z potencjalnym klientem

Widget zachęca do pozostawienia kontaktu, przez co stwarza więcej okazji do przeprowadzenia rozmów sprzedażowych.

Wyższe zadowolenie klienta

Szybki kontakt z klientem przenosi go na wyższy poziom zadowolenia. Stąd już tylko parę kroków do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie.

Więcej danych o skuteczności kampanii

LiveCall umożliwia śledzenie z której kampanii i w jakiej liczbie pochodzą połączenia od klientów. To doskonałe narzędzie do optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych firmy.

Klient, który czeka na telefon z ofertą to marzenie każdego sprzedawcy. LiveCall ułatwi Ci zdobycie kontaktów do klientów, którzy czekają na Twój telefon!

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań