LIVECALL W CONTACT CENTER
LiveCall - nowoczesny sposób realizacji połączeń
Zapewnij klientom połączenie z pomocą jednego kliknięcia. Oddzwaniaj na ich prośbę i zwiększaj swój potencjał sprzedażowy
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/BANER-GRAFIKA-1-768x744.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/zdjecie-obok-opisu-wyjasniajacego-1.png)
Chatbot to doskonały sposób na zapewnienie klientom wsparcia o dowolnej porze, także w dni wolne od pracy. Pozwala zaplanować scenariusze rozmowy
Więcej szans na rozmowę z potencjalnym klientem
Widget zachęca do pozostawienia kontaktu, przez co stwarza więcej okazji do przeprowadzenia rozmów sprzedażowych.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/grafika1-6-768x729.png)
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/grafika2-7-768x729.png)
Wyższe zadowolenie klienta
Szybki kontakt z klientem przenosi go na wyższy poziom zadowolenia. Stąd już tylko parę kroków do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie.
Więcej danych o skuteczności kampanii
LiveCall umożliwia śledzenie z której kampanii i w jakiej liczbie pochodzą połączenia od klientów. To doskonałe narzędzie do optymalizacji działań marketingowych i sprzedażowych firmy.
![](https://systell.pl/wp-content/uploads/2022/02/zdjecie-1-6.png)
Potrzebujesz więcej informacji?
Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
Pn-pt 8:00 – 16:00
+48 61 668 41 00
systell@systell.pl
Systell Sp. z o.o. sp.k.
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań