Przejdź do treści
Kontakt

TELEFON W CONTACT CENTER

Telefon w pełni dostosowany do Twoich potrzeb

Centralizuj, mierz i zarządzaj – zaprojektuj doskonałą telefoniczną komunikację z klientami

Zapewnij szybką reakcję na próbę nawiązania kontaktu przez klienta!

Zaprojektuj połączenia do wyspecjalizowanych konsultantów, monitoruj pracę agentów i koryguj błędy na bieżąco!

Popraw jakość pracy i efektywność agentów

Funkcje telefonu zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić wysoki komfort pracy konsultantów i zwiększyć ich efektywność. Konfiguracja dopasowana do możliwości firmy ułatwia szybką i kompetentną obsługę klienta.

Wydłużysz cykl życia klienta

Możliwość szybkiego i niezawodnego kontaktu zwiększa poczucie bezpieczeństwa kupujących i ich przywiązanie do firmy. Zwiększ lojalność swoich klientów i sprzedawaj więcej przez dłuższy okres czasu.

Zwiększaj konwersję

Klient, który nie musi czekać na połączenie, a w trakcie rozmowy dostrzega doskonałą znajomość jego sprawy przez konsultanta jest bardziej zadowolony, a przez to bardziej skłonny do zakupu.

Poznaj możliwości nowoczesnego telefonu!

Dzięki dostępnym statystykom połączeń zyskujesz monitoring czasu pracy konsultantów oraz liczby i natężenia połączeń w przedziałach czasowych. Pozwoli Ci to lepiej zaplanować czas pracy agentów i sprawniej osiągać zaplanowane cele.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań