Przejdź do treści
Kontakt

PROGRAM DO WINDYKACJI

System do obsługi klienta i niższych kosztów windykacji w branży finansowej

Ustabilizujemy nagłe wzrosty liczby połączeń, a Ty bezproblemowo wykonasz ich setki w krótkim czasie

Obsługa zgłoszeń w contact center

Czas to pieniądz! Program do windykacji oszczędza czas i redukuje koszty

Zdradzimy Tobie trzy sekretne sposoby, jak przekształcić czas obsługi klienta w zwiększone dochody firmy

Funkcje istotne dla branży finansowej

Nagrywanie rozmów
Wykrywanie poczty głosowej
Call back
Wielowątkowy skrypter
Priorytety obsługi
Routing połączeń przychodzących

Netcredit (Twino)

Od kilku lat współpracujemy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek pożyczkowych w Europie. Wdrożyliśmy Systell Contact Center w oddziałach w Polsce, Rosji, Gruzji i na Łotwie. Poza tym dostarczyliśmy także systemy telekomunikacyjne do filii w Kazachstanie.

NETCREDIT (TWINO)
obsługa pożyczek contact center

Bocian (Everest Finanse)

Dostarczone przez nas systemy telekomunikacyjne w pełni obsługują infolinię sprzedażową najbardziej znanej polskiej marki pożyczkowej. Wdrożone przez nas rozwiązania bez przeszkód radzą sobie z nagłymi wzrostami liczby połączeń, które są spowodowane licznymi kampaniami reklamowymi w radio i telewizji.

Phinance

Wdrożenie Systell Contact Center u jednego z największych pośredników kredytowych i ubezpieczeniowych pozwoliło na wymierną optymalizację pracy w całej firmie. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo danych separując je między poszczególnymi działami. Uzyskaliśmy zdecydowaną poprawę efektywności wykonywania połączeń telefonicznych dzięki dialerom. Zautomatyzowaliśmy proces wymiany danych pomiędzy call center a CRM. A na koniec zredukowaliśmy czas tworzenia raportów o około 80 godzin miesięcznie.

poprawa efektywności wykonywania połączeń telefonicznych dzięki dialerom
sprawny system contact center w windykacji

Windykacja

Systell Contact Center doskonale sprawdza się zarówno w firmach stricte windykacyjnych (np. Arena Inkaso), jak i przedsiębiorstwach, w których windykacja jest jednym z codziennych zadań realizowanych przez agentów (SalesGroup, Phinance, NetCredit i inne). Zastosowanie automatyzacji procesu kontaktu z dłużnikiem w połączeniu z dialerem przynosi natychmiastowy efekt synergii.

Efektywne wykorzystanie czasu pracy

Pracując na Systell Contact Center nawet 10% dziennych czynności związanych z realizowaniem kontaktu z klientem może zostać zautomatyzowanych. To tak, jakby każdy konsultant pracował 2 dni w miesiącu mniej. Jak to się dzieje? W Twojej firmie wytworzymy efekt synergii poprzez połączenie wielu funkcji systemu contact center.

automatyzacja obsługi w branży finansowej

Przekonaj się, jak Systell Contact Center poprawia skuteczność firm finansowych

Okresowe duże natężenie połączeń przychodzących i konieczność jednoczesnego realizowania połączeń wychodzących to jeden z naczelnych problemów firm pożyczkowych.

Zobacz, jak Systell Contact Center wspiera branżę finansową na konkretnym przykładzie!

Zobacz case study

Kanały komunikacji

Telefon
Sms
E-mail
Czat
Wideo chat
E-mail
Formularz www
Call back
Chat bot
Voice bot

Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach

SPRAWDŹ
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań