Ustabilizujemy nagłe wzrosty liczby połączeń a Ty bezproblemowo wykonasz ich setki w krótkim czasie
Ustabilizujemy nagłe wzrosty liczby połączeń a Ty bezproblemowo wykonasz ich setki w krótkim czasie
Niezależnie, czy Twoja firma realizuje aktywną sprzedaż (telefonicznie, mailowo lub SMSowo), czy też odpowiada na zgłoszenia Klientów (np. z Twoich stron internetowych), przy tak wysoce konkurencyjnym rynku liczy się czas! Im szybciej skontaktujesz się z klientem i wybadasz jego potrzeby pożyczkowe, tym większa szansa, że zarobisz na tej transakcji Ty, a nie konkurencja.
Jeśli Twoja firma realizuje kampanie reklamowe w telewizji czy radiu zapewne znasz to uczucie napięcia, kiedy starasz się odebrać wszystkie telefony po emisji spotu. Przecież każde połączenie to potencjalny klient. Tym samym nieodebrany telefon to klient utracony. Pokażemy Ci sprawdzone sposoby jak wysterować systemem telefonicznym, aby uczucie niepokoju przerodziło się w ekscytację po kolejnej domkniętej sprzedaży.
Nieważne, czy windykujesz swój portfel dłużników, czy realizujesz zlecenia windykacji. Zasada zawsze jest taka sama – im szybciej dodzwonisz się do windykowanego, tym masz większą szansę na odzyskanie zadłużenia. Stąd tak istotne jest, aby Twoja firma posiadała odpowiednie zaplecze technologiczne, które pozwoli wykonać setki telefonów w możliwie krótkim czasie.
Niezależnie, czy Twoja firma realizuje aktywną sprzedaż (telefonicznie, mailowo lub SMSowo), czy też odpowiada na zgłoszenia Klientów (np. z Twoich stron internetowych), przy tak wysoce konkurencyjnym rynku liczy się czas! Im szybciej skontaktujesz się z klientem i wybadasz jego potrzeby pożyczkowe, tym większa szansa, że zarobisz na tej transakcji Ty, a nie konkurencja.
Jeśli Twoja firma realizuje kampanie reklamowe w telewizji czy radiu zapewne znasz to uczucie napięcia, kiedy starasz się odebrać wszystkie telefony po emisji spotu. Przecież każde połączenie to potencjalny klient. Tym samym nieodebrany telefon to klient utracony. Pokażemy Ci sprawdzone sposoby jak wysterować systemem telefonicznym, aby uczucie niepokoju przerodziło się w ekscytację po kolejnej domkniętej sprzedaży.
Nieważne, czy windykujesz swój portfel dłużników, czy realizujesz zlecenia windykacji. Zasada zawsze jest taka sama – im szybciej dodzwonisz się do windykowanego, tym masz większą szansę na odzyskanie zadłużenia. Stąd tak istotne jest, aby Twoja firma posiadała odpowiednie zaplecze technologiczne, które pozwoli wykonać setki telefonów w możliwie krótkim czasie.
Pracując na Systell Contact Center nawet 10% dziennych czynności związanych z realizowaniem kontaktu z klientem może zostać zautomatyzowanych. To tak, jakby każdy konsultant pracował 2 dni w miesiącu więcej.
Jak to się dzieje? W Twojej firmie wytworzymy efekt synergii poprzez połączenie takich funkcji systemu contact center jak:
Pracując na Systell Contact Center nawet 10% dziennych czynności związanych z realizowaniem kontaktu z klientem może zostać zautomatyzowanych. To tak, jakby każdy konsultant pracował 2 dni w miesiącu więcej.
Jak to się dzieje? W Twojej firmie wytworzymy efekt synergii poprzez połączenie takich funkcji systemu contact center jak:
Od ponad 3 lat współpracujemy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek pożyczkowych w Europie. Wdrożyliśmy Systell Contact Center w oddziałach w Polsce, Rosji, Gruzji i na Łotwie. Poza tym dostarczyliśmy także systemy telekomunikacyjne do filii w Kazachstanie.
Dostarczone przez nas systemy telekomunikacyjne w pełni obsługują infolinię sprzedażową najbardziej znanej polskiej marki pożyczkowej. Wdrożone przez nas rozwiązania bez przeszkód radzą sobie z nagłymi wzrostami liczby połączeń, które są spowodowane licznymi kampaniami reklamowymi w radio i telewizji.
Wdrożenie Systell Contact Center u jednego z największych pośredników kredytowych i ubezpieczeniowych pozwoliło na wymierną optymalizację pracy w całej firmie. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo danych separując je między poszczególnymi działami. Uzyskaliśmy zdecydowaną poprawę efektywności wykonywania połączeń telefonicznych dzięki dialerom. Zautomatyzowaliśmy proces wymiany danych pomiędzy call center a CRM. A na koniec zredukowaliśmy czas tworzenia raportów o około 80 godzin miesięcznie.
Systell Contact Center doskonale sprawdza się zarówno w firmach stricte windykacyjnych (np. Arena Inkaso), jak i przedsiębiorstwach, w których windykacja jest jednym z codziennych zadań realizowanych przez agentów (SalesGroup, Phinance, NetCredit i inne). Zastosowanie automatyzacji procesu kontaktu z dłużnikiem w połączeniu z dialerem przynosi natychmiastowy efekt synergii.
Od ponad 3 lat współpracujemy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek pożyczkowych w Europie. Wdrożyliśmy Systell Contact Center w oddziałach w Polsce, Rosji, Gruzji i na Łotwie. Poza tym dostarczyliśmy także systemy telekomunikacyjne do filii w Kazachstanie.
Dostarczone przez nas systemy telekomunikacyjne w pełni obsługują infolinię sprzedażową najbardziej znanej polskiej marki pożyczkowej. Wdrożone przez nas rozwiązania bez przeszkód radzą sobie z nagłymi wzrostami liczby połączeń, które są spowodowane licznymi kampaniami reklamowymi w radio i telewizji.
Wdrożenie Systell Contact Center u jednego z największych pośredników kredytowych i ubezpieczeniowych pozwoliło na wymierną optymalizację pracy w całej firmie. Zadbaliśmy o bezpieczeństwo danych separując je między poszczególnymi działami. Uzyskaliśmy zdecydowaną poprawę efektywności wykonywania połączeń telefonicznych dzięki dialerom. Zautomatyzowaliśmy proces wymiany danych pomiędzy call center a CRM. A na koniec zredukowaliśmy czas tworzenia raportów o około 80 godzin miesięcznie.
Systell Contact Center doskonale sprawdza się zarówno w firmach stricte windykacyjnych (np. Arena Inkaso), jak i przedsiębiorstwach, w których windykacja jest jednym z codziennych zadań realizowanych przez agentów (SalesGroup, Phinance, NetCredit i inne). Zastosowanie automatyzacji procesu kontaktu z dłużnikiem w połączeniu z dialerem przynosi natychmiastowy efekt synergii.
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.