Przejdź do treści
Kontakt

SYSTEM CRM

Połącz system CRM z profesjonalną obsługą klienta

Twórz długotrwałe relacje z klientami

Idealny system CRM dla firm MŚP

Klasyczny system CRM dostarcza wyłącznie funkcje do zarządzania relacjami z klientami. Nasze oprogramowanie sprawi, że nie tylko zbudujesz relacje, ale będziesz je również podtrzymywać poprzez wilokanałowy kontakt z klientami.

Wybrane funkcje systemu

kartoteka klienta
statusy sprzedaży
notatki i formularze do zbierania danych
automatyzacja procesów biznesowych
repozytorium dokumentów
obsługa ticketowa

Proces sprzedaży

Zaprojektujemy dla Ciebie indywidualny proces sprzedaży odpowiadający realiom Twojego biznesu. Wykorzystamy nieograniczone możliwości skryptera aby zaprojektować wszelkie formularze, które posłużą zbieraniu danych od klientów na poszczególnych etapach sprzedaży. Etapy te następnie zostaną oznaczone statusami, dzięki którym w prosty sposób będziesz mógł raportować lejek sprzedażowy.

Umów prezentację

Komunikacja Omnichannel

Twój CRM będzie się wyróżniał z tysięcy rozwiązań dostępnych na rynku tym, że będziesz mógł prowadzić całą komunikację z klientem prosto z systemu. Zgodnie z Twoimi potrzebami skonfigurujemy dla Ciebie takie kanały komunikacji jak telefon, mail, chat, Facebook, formularze ze stron www czy natychmiastowe oddzwonienie z Twojej strony internetowej w ciągu 28 sekund. Całą historia komunikacji wraz z nagraniami rozmów automatycznie zostanie zapisana na karcie danego klienta.

Rozpocznij bezpłatnie

Realizacja sprzedaży i obsługa posprzedażowa

Nasz CRM nie musi służyć wyłącznie handlowcom i managerom sprzedaży. Jeśli wymaga tego od Ciebie branża, czy proces sprzedaży, system CRM może zostać udostępniony także innym jednostkom organizacyjnym w firmie. Przykładowo w specjalnie przygotowanym widoku Magazyn możesz otrzymywać zlecenia uszykowania produktów do wysyłki wraz z możliwością generowania kurierskich listów przewozowych. W kolejnym widoku, Dział Serwisu i Reklamacji może rejestrować i rozpatrywać wpływające do firmy reklamacje i zgłoszenia serwisowe. Wszystkie te dane zostaną zarchiwizowane w widoku karty klienta. Interesujące prawda?

logo żabka
logo media system
decathlon logo
logo przelewy24

Obejrzyj wideo

Dowiedz się jaka jest różnica pomiędzy systemami CRM a Contact Center?

ZOBACZ WIDEO
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań