Przejdź do treści
Kontakt

WIRTUALNA CENTRALA 3CX

Robimy znacznie więcej niż wdrażanie systemów telefonicznych 3CX

Integrujemy Twoje oprogramowanie, przygotowując Cię do przejścia na wyższy poziom rozwoju firmy.

centrala 3CX

Współpraca 3CX z Systell

Wyróżniamy się największym doświadczeniem we wdrożeniach systemu telefonicznego 3CX i dobrze znamy jego nieograniczone możliwości – jako jedyni posiadamy status Partnera Titanium w Polsce.

Wdrażaj wirtualną centralę z najskuteczniejszym partnerem 3CX
w Polsce

Stawiamy na ścisłe partnerstwo z liderami w branży telekomunikacyjnej. 3CX jest dla naszych klientów marką, która gwarantuje najwyższą jakość wdrażanych przez nas rozwiązań.

Co to jest wirtualna centrala telefoniczna 3CX?

CX to otwarty system telefoniczny VoIP, całkowicie oparty na oprogramowaniu w przeciwieństwie do tradycyjnych systemów telefonicznych i central PBX. Jego użytkowanie nie wymaga inwestycji w drogi sprzęt telefoniczny. Działa na Windows Server, Linux, oraz Raspberry pi, przy użyciu standardowego sprzętu serwerowego. Integruje się nawet z aplikacjami opartymi na Windows, takimi jak Outlook i Office365.

Wirtualna centrala 3CX oferuje kompletne rozwiązania Unified Communications z zaawansowanymi funkcjami obsługi poczty głosowej, faksu, chat, e-mail i informacji o obecności.

3CX to właściwy wybór dla Twojej firmy. System jest odpowiedni dla wszystkich rozmiarów i rodzajów działalności. Jest najczęściej wybieranym systemem telefonicznym na świecie ze względu na innowacyjność i najnowsze rozwiązania technologiczne.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: 3CX

Wybrane funkcje wirtualnej centrali 3CX w modelu SaaS

Zarządzanie ruchem połączeń
100 % odebranych połączeń
Wysoki poziom obsługi klienta
Integracje i dodatki
Mobilność, elastyczność I niskie koszty
Jeszcze więcej możliwości centrali 3CX

Poznaj zalety wirtualnej centrali 3CX

Wirtualna centrala 3CX jest jedną z najczęściej wybieranych rozwiązań telekomunikacyjnych w małych i średnich firmach.

Zobacz, jak poprawisz funkcjonowanie swojego biznesu dzięki systemowi 3CX.

Przykładowe raporty wirtualnej centrali 3CX VOIP

Call tracking – śledzenie ścieżki połączeń
Statystyki kolejek
Średni czas rozmów
przychodzących i wychodzących
Statystyki Agentów w kolejkach
Szczegółowe statystyki kolejek
w podziale na dni, miesiące
Liczba wszystkich połączeń
Wskaźnik dostępności infolinii
Liczba połączeń oczekujących
na danej kolejce/kolejkach
Liczba prowadzonych rozmów na danej kolejce/kolejkach
Sumaryczny czas rozmów
przychodzących i wychodzących
Liczba agentów zalogowanych
do na danej kolejki/kolejek
Procent połączeń odebranych

Wirtualna centrala od kuchni funkcje, zasady działania i systemowe tipy

Obejrzyj webinar na temat wirtualnej centrali i dowiedz się, jak to narzędzie sprawdza się w praktyce:

Zobacz wideo

Jak działamy?

Dostarczamy dedykowane rozwiązania systemów telefonicznych, tworzymy aplikacje dla 3CX i hostujemy 3CX w chmurze. Mamy dedykowany zespół, w którym certyfikowani specjaliści codziennie tworzą nowe rozwiązania dla naszych Klientów. Nasza siła to wiedza w dziedzinie telekomunikacji oraz kompetencje Developerskie, dzięki którym, powstają dedykowane aplikacje współpracujące z 3CX.

webinar wirtualna centrala

Nasze wdrożenia wirtualnej centrali 3CX

Wdrożyliśmy kompleksowo platformę 3CX w ponad 192 firmach w Polsce i za granicą w ostatnich 5 latach. Na uruchomionych przez nas systemach użytkownicy wykonują codziennie 1100 jednoczesnych połączeń. Uruchomiliśmy największą w Europie centralę 3CX 256 SC Pro Edition. W ramach współpracy przeprowadzamy bezpłatną analizę biznesu Partnera, szukamy rozwiązań zwiększających jakość obsługi klienta.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań