WIDEO
Postaw na rozwój swojego Contact Center
Poznaj rozwiązania Contact Center na trudne czasy i lepszą przyszłość! Posłuchaj interesujących wywiadów z zakresu tematyki Contact Center. Na pytania Karola Bancerza odpowiadają: Marcin Grabowski – Co Owner at Systell, Grzegorz Grabski – CEO at Systell oraz Jarosław Stępkowski – Sales Director.
Dowiedz się jak wdrożyć i ile kosztuje Call Center.
Obejrzyj dwie części wywiadu z Jarosławem Stępkowskim - Specjalistą w zakresie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta.
W rozmowie z Karolem Bancerzem odpowiada na pytania: jak obliczyć ROI z inwestycji w Call Center i jak przedstawia się kwestia kosztów pozyskania i utrzymania pracowników.
Stwórz swój własny biznes plan Call center.
Dowiedz się, ile kosztuje Call Center, w porównaniu do ceny usług outsourcingu Call Center i poznaj podstawowe zagadnienia, na które należy zwrócić uwagę, przy budowaniu Call Center.
Jaka jest różnica pomiędzy systemem Contact Center a CRM?
Zapraszamy do obejrzenia trzech części rozmowy Grzegorza Grabskiego - CEO Systell z Karolem Bancerzem z ccnews.pl.
Będzie ciekawie i praktycznie o systemach call center i CRM, o integracji systemów contact center z CRM, o personalizacji komunikacji i efekcie Woow.
SprawdźOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu