System ticketowy to oprogramowanie, które zbierze w jedno miejsce, wszystkie zgłoszenia Twoich klientów z dowolnego kanału kontaktu: infolinii, chatu, maili, SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger oraz live chatu. Każdą interakcję z klientem, system automatycznie zapisze jako tzw. ticket, czyli zadanie przydzielane do konkretnego pracownika.
System przydzielania zadań, przypomni Ci o niecierpliwym kliencie, który oczekuje sprawnej odpowiedzi. Zobaczysz też, kto czeka najdłużej na infolinii lub komu musisz wysłać umowę. Zyskasz też, dostęp do historii rozmów, pytań klienta i dokumentacji zgłoszeń. Nigdy już nie będziesz musiał szukać umów czy ofert w starych mailach, bo system uporządkuje całą dokumentację. Przy użyciu wewnętrznej wyszukiwarki, szybko sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa klienta, jaki problem trzeba rozwiązać oraz kto z firmy jest za to odpowiedzialny.
System ticketowy to oprogramowanie, które zbierze w jedno miejsce, wszystkie zgłoszenia Twoich klientów z dowolnego kanału kontaktu: infolinii, chatu, maili, SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger oraz live chatu. Każdą interakcję z klientem, system automatycznie zapisze jako tzw. ticket, czyli zadanie przydzielane do konkretnego pracownika.
System przydzielania zadań, przypomni Ci o niecierpliwym kliencie, który oczekuje sprawnej odpowiedzi. Zobaczysz też, kto czeka najdłużej na infolinii lub komu musisz wysłać umowę. Zyskasz też, dostęp do historii rozmów, pytań klienta i dokumentacji zgłoszeń. Nigdy już nie będziesz musiał szukać umów czy ofert w starych mailach, bo system uporządkuje całą dokumentację. Przy użyciu wewnętrznej wyszukiwarki, szybko sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa klienta, jaki problem trzeba rozwiązać oraz kto z firmy jest za to odpowiedzialny.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Obsługuj 100% klientów.
DZIAŁ REKLAMACJI
Zyskaj większą satysfakcję klientów, dzięki efektywnej obsłudze reklamacji.
DZIAŁ WSPARCIA
Szybko rozwiązuj problemy klientów.
SPRZEDAŻ
Sprawnie finalizuj transakcje i zwiększaj sprzedaż.
LEADOWANIE
Zdobywaj nowe leady.
DZIAŁ WINDYKACJI
Skutecznie odzyskuj należności, dzięki pełnej historii kontaktu z klientem.
DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA
Obsługuj 100% klientów.
DZIAŁ REKLAMACJI
Zyskaj większą satysfakcję klientów, dzięki efektywnej obsłudze reklamacji.
DZIAŁ WSPARCIA
Szybko rozwiązuj problemy klientów.
SPRZEDAŻ
Sprawnie finalizuj transakcje i zwiększaj sprzedaż.
LEADOWANIE
Zdobywaj nowe leady.
DZIAŁ WINDYKACJI
Skutecznie odzyskuj należności, dzięki pełnej historii kontaktu z klientem.
Poczuj przyjemność pracy na intuicyjnym systemie, podporządkowanym Twoim zasadom. Wybierz funkcjonalności jakich potrzebujesz i dostosuj wygląd panelu konsultanta do swoich wymagań. Z łatwością twórz własne kategorie zadań dla pracowników i porządkuj je według ustalonych przez Ciebie etapów pracy. Obsługuj klientów szybciej i sprawniej, określając czas, w jakim pracownik ma zająć się sprawą czy pytaniem klienta. Zarządzaj całym procesem obsługi klienta z jednego miejsca, wybierając system ticketowy z rozwiązaniem omnichannel.
Pozwól klientom wybrać ulubioną formę kontaktu. Niezależnie od ilości i źródła wysłanych wiadomości, nie pogubisz się w komunikacji. System ticketowy automatycznie je posegreguje.
Pozwól, aby system wyręczył Cię w porządkowaniu zgłoszeń klientów. Samodzielnie przypisze osobę, odpowiedzialną za kontakt z klientem.
Dziel się zadaniami i przekazuj je do innych działów w firmie. Udostępniaj profil klienta, który będzie zawierał niezbędne informacje , do dalszego kontaktu i do sprawnej obsługi.
Twórz nazwy etapów, na jakich jest kontakt z klientem i porządkuj według nich zadania do wykonania. Nie musisz ograniczać się do takich kategorii, jak „zadanie przyjęte”, „w trakcie” czy „zakończone”. W naszym systemie masz pełną swobodę wymyślania własnych statusów.
Z pewnością nieraz, zastanawiałeś się, na jakim etapie jest Twoja reklamacja czy zakup. Zadbaj o klienta i powiadom go o tym, na jakim etapie jest realizacja jego zamówienia, czy jaki jest status jego sprawy. W ten sposób zdobędziesz jego zaufanie.
System ticketowy działa w chmurze, do jego uruchomienia wystarczy przeglądarka. Określ liczbę konsultantów, wyznaczonych do pracy na systemie i rozpocznij od zaraz! System ticketowy jest elastyczny, z łatwością dopasujemy go do Twoich potrzeb. Możesz z niego korzystać na telefonie czy tablecie. Chcesz pracować wygodniej i zwiększyć efektywność obsługi klienta? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!
Ustalanie kategorii ticketów
Zamrażanie ticketów
Praca na skryptach
Przekazywanie ticketów
Nagrywanie połączeń
Pole notatki
Lista spraw nieobsłużonych
Aplikacja mobilna
Ustalanie priorytetów ticketów
Kategoryzacja ticketów
Ustawienia autorespondera
Alerty i powiadomienia
Gotowe szablony odpowiedzi
Konsultacja z innym agentem
Monitoring wydajności pracy agentów
Odpowiedzi bezpośrednio z ticketu
Podgląd przypomnień w ticketach
Wykonanie połączenia do klienta
Automatyczne odpowiedzi
Odpowiedzi poprzez SMS i e-mail
Zarządzanie statusem ticketów
Ustalanie kategorii ticketów
Zamrażanie ticketów
Przekazywanie ticketów
Nagrywanie połączeń
Pole notatki
Lista spraw nieobsłużonych
Aplikacja mobilna
Ustawienia autorespondera
Gotowe szablony odpowiedzi
Konsultacja z innym agentem
Monitoring wydajności pracy agentów
Odpowiedzi bezpośrednio z ticketu
Podgląd przypomnień w ticketach
Automatyczne odpowiedzi
Zarządzanie statusem ticketów
System ticketowy rozpoznaje powracającego klienta i w jednym miejscu zbiera wszystkie informacje na jego temat. Nie będziesz musiał przeglądać starych e-maili czy notatek zapisanych na żółtych karteczkach, żeby znaleźć potrzebne informacje, bo system automatycznie podepnie do profilu klienta wysłane przez niego pliki, umowy czy reklamacje. Zapisze też rozmowy telefoniczne, wysyłane SMS-y czy konwersacje na czacie lub Messengerze. Wszystko uporządkuje się automatycznie, a Ty zyskasz mnóstwo czasu na to, co naprawdę ważne: na skuteczną sprzedaż
Nie musisz już z wyczekiwaniem obserwować skrzynki pocztowej, Facebooka czy czata, aby wiedzieć o nowej wiadomości. System powiadomi Cię, o oczekującym kliencie. Jeżeli nie odczytasz wiadomości w określonym czasie np. 10 minutach, dostaniesz automatyczne przypomnienie. Wszystkie zgłoszenia, oczekujące na odpowiedź, znajdziesz też w osobnej zakładce. Zdobądź lojalność klienta, przez sprawnie odpowiedzi.
System ticketowy rozpoznaje powracającego klienta i w jednym miejscu zbiera wszystkie informacje na jego temat. Nie będziesz musiał przeglądać starych e-maili czy notatek zapisanych na żółtych karteczkach, żeby znaleźć potrzebne informacje, bo system automatycznie podepnie do profilu klienta wysłane przez niego pliki, umowy czy reklamacje. Zapisze też rozmowy telefoniczne, wysyłane SMS-y czy konwersacje na czacie lub Messengerze. Wszystko uporządkuje się automatycznie, a Ty zyskasz mnóstwo czasu na to, co naprawdę ważne: na skuteczną sprzedaż
Nie musisz już z wyczekiwaniem obserwować skrzynki pocztowej, Facebooka czy czata, aby wiedzieć o nowej wiadomości. System powiadomi Cię, o oczekującym kliencie. Jeżeli nie odczytasz wiadomości w określonym czasie np. 10 minutach, dostaniesz automatyczne przypomnienie. Wszystkie zgłoszenia, oczekujące na odpowiedź, znajdziesz też w osobnej zakładce. Zdobądź lojalność klienta, przez sprawne odpowiedzi.