Przejdź do treści
Kontakt

System ticketowy - Zarządzanie zgłoszeniami

Tworzymy system ticketowy dla firm

Oferujemy system obsługi zgłoszeń skracający czas obsługi klienta i podnoszący jej jakość

Obsługa klienta lepsza o 40%!

Załatwiaj sprawy klientów szybciej i skuteczniej! System ticketowy to oprogramowanie, dzięki któremu zbierzesz w jedno miejsce, wszystkie zgłoszenia Twoich klientów, z dowolnego kanału kontaktu: infolinii, chatu, maili, SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger oraz live chatu. Każdą interakcję z klientem, system automatycznie zapisze jako tzw. ticket, czyli zadanie przydzielane do konkretnego pracownika.

Internetowy sklep z armaturą łazienkową - Case study

Prosty w obsłudze i intuicyjny system ticketowy

Poczuj przyjemność pracy na intuicyjnym systemie obsługi zgłoszeń, podporządkowanym Twoim zasadom. Wybierz funkcje, jakich potrzebujesz i dostosuj wygląd panelu konsultanta do swoich wymagań. Z łatwością twórz własne kategorie zadań dla pracowników i porządkuj tak, jak chcesz. Obsługuj klientów szybciej i sprawniej, określając czas, w jakim pracownik ma zająć się zgłoszoną sprawą. Zarządzaj całym procesem obsługi klienta z jednego miejsca, wybierając system ticketowy z rozwiązaniem omnichannel.

Nasz system ticketowy przypomni o niecierpliwym kliencie oczekującym na sprawną odpowiedź. Zobaczysz też, kto czeka najdłużej na infolinii lub komu musisz wysłać umowę. Zyskasz dostęp do historii rozmów, pytań klienta i dokumentacji zgłoszeń. Nigdy już nie będziesz musiał szukać umów czy ofert w starych mailach, bo system uporządkuje całą dokumentację. Przy użyciu wewnętrznej wyszukiwarki, szybko sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa klienta, jaki problem trzeba rozwiązać oraz kto z firmy jest za to odpowiedzialny.

Istotne funkcje systemu ticketowego

Poznaj praktyczne funkcje, które uporządkują przepływ informacji między klientem a Twoją firmą,
przyspieszą pracę konsultantów i zwiększą skuteczność wykonywania wyznaczonych im zadań.

Trackowanie spraw
Omnichannel
Pełna historia kontaktu
Obserwacja postępów
Poziomy SLA
Procesowość

Wyzwanie

Zagubione wiadomości od klientów

Czy w Twojej firmie zdarzają się przypadki pomijania wiadomości od klientów? Zbieranie i segregowanie informacji z wielu kanałów komunikacji staje się coraz trudniejsze? Zbyt wiele czynności zmierzających do uporządkowania komunikacji z klientami jest przeprowadzana ręcznie?

Rozwiązanie

Automatyczna segregacja wiadomości ze wszystkich kanałów

System ticketowy działa w chmurze, do jego uruchomienia wystarczy przeglądarka. Określ liczbę konsultantów, wyznaczonych do pracy na systemie i rozpocznij od zaraz! System ticketowy jest elastyczny, z łatwością dopasujemy go do Twoich potrzeb. Możesz z niego korzystać na telefonie czy tablecie. Chcesz pracować wygodniej i zwiększyć efektywność obsługi klienta? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!

Zalety systemu ticketowego

Dzięki rozwiązaniom zastosowanym w systemie ticketowym zyskasz wgląd w kompletną komunikację z klientem, a zastosowana automatyzacja znacznie przyspieszy realizację założonych spraw.

Sprawdź, jak działa nowoczesny system ticketowy

Zadbaj o kompletną obsługę klienta w Twojej firmie i wypróbuj bezpłatnie już dziś!

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań