System ticketowy

SYSTEM TICKETOWY

Załatwiaj sprawy klientów szybciej i skuteczniej. Obsługa klienta lepsza o 40%! 

System ticketowy to oprogramowanie, które zbierze w jedno miejsce, wszystkie zgłoszenia Twoich klientów z dowolnego kanału kontaktu: infolinii, chatu, maili, SMS, formularzy kontaktowych, aplikacji Messenger oraz live chatu. Każdą interakcję z klientem, system automatycznie zapisze jako tzw. ticket, czyli zadanie przydzielane do konkretnego pracownika.

System przydzielania zadań, przypomni Ci o niecierpliwym kliencie, który oczekuje sprawnej odpowiedzi. Zobaczysz też, kto czeka najdłużej na infolinii lub komu musisz wysłać umowę. Zyskasz też, dostęp do historii rozmów, pytań klienta i dokumentacji zgłoszeń. Nigdy już nie będziesz musiał szukać umów czy ofert w starych mailach, bo system uporządkuje całą dokumentację. Przy użyciu wewnętrznej wyszukiwarki, szybko sprawdzisz, na jakim etapie jest sprawa klienta, jaki problem trzeba rozwiązać oraz kto z firmy jest za to odpowiedzialny.

Jak system ticketowy pomaga konkretnym działom w firmie?

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Obsługuj 100% klientów.

DZIAŁ REKLAMACJI

Zyskaj większą satysfakcję klientów, dzięki efektywnej obsłudze reklamacji.

DZIAŁ WSPARCIA

Szybko rozwiązuj problemy klientów.

SPRZEDAŻ

Sprawnie finalizuj transakcje i zwiększaj sprzedaż.

LEADOWANIE

Zdobywaj nowe leady.

DZIAŁ WINDYKACJI

Skutecznie odzyskuj należności, dzięki pełnej historii kontaktu z klientem.

DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA

Obsługuj 100% klientów.

DZIAŁ REKLAMACJI

Zyskaj większą satysfakcję klientów, dzięki efektywnej obsłudze reklamacji.

DZIAŁ WSPARCIA

Szybko rozwiązuj problemy klientów.

SPRZEDAŻ

Sprawnie finalizuj transakcje i zwiększaj sprzedaż.

LEADOWANIE

Zdobywaj nowe leady.

DZIAŁ WINDYKACJI

Skutecznie odzyskuj należności, dzięki pełnej historii kontaktu z klientem.

PROSTY W OBSŁUDZE I INTUICYJNY SYSTEM TICKETOWY

Poczuj przyjemność pracy na intuicyjnym systemie, podporządkowanym Twoim zasadom. Wybierz funkcjonalności jakich potrzebujesz i dostosuj wygląd panelu konsultanta do swoich wymagań. Z łatwością twórz własne kategorie zadań dla pracowników i porządkuj je według ustalonych przez Ciebie etapów pracy. Obsługuj klientów szybciej i sprawniej, określając czas, w jakim pracownik ma zająć się sprawą czy pytaniem klienta. Zarządzaj całym procesem obsługi klienta z jednego miejsca, wybierając system ticketowy z rozwiązaniem omnichannel.

ZYSKUJ MAJĄC SYSTEM TICKETOWY

Obsługuj klientów z wielu miejsc jednocześnie

 

Pozwól klientom wybrać ulubioną formę kontaktu. Niezależnie od ilości i źródła wysłanych wiadomości, nie pogubisz się w komunikacji.  System ticketowy automatycznie je posegreguje.

Automatyczne porządkowanie zgłoszeń

 

Pozwól, aby system wyręczył Cię w porządkowaniu zgłoszeń klientów. Samodzielnie przypisze osobę, odpowiedzialną za kontakt z klientem.

Cała historia klienta w jednym miejscu

 

Dziel się zadaniami i przekazuj je do innych działów w firmie. Udostępniaj profil klienta, który będzie zawierał niezbędne informacje , do dalszego kontaktu i do sprawnej obsługi.

Swoboda oznaczeń

 

Twórz nazwy etapów, na jakich jest kontakt z klientem i porządkuj według nich zadania do wykonania. Nie musisz ograniczać się do takich kategorii, jak „zadanie przyjęte”, „w trakcie” czy „zakończone”. W naszym systemie masz pełną swobodę wymyślania własnych statusów.

Obserwacja postępów

 

Z pewnością nieraz, zastanawiałeś się, na jakim etapie jest Twoja reklamacja czy zakup. Zadbaj o klienta i powiadom go o tym, na jakim etapie jest realizacja jego zamówienia, czy jaki jest status jego sprawy. W ten sposób zdobędziesz jego zaufanie.

WYBRANE FUNKCJE SYSTEMU TICKETOWEGO

System ticketowy działa w chmurze, do jego uruchomienia wystarczy przeglądarka. Określ liczbę konsultantów, wyznaczonych do pracy na systemie i rozpocznij od zaraz! System ticketowy jest elastyczny, z łatwością dopasujemy go do Twoich potrzeb. Możesz z niego korzystać na telefonie czy tablecie. Chcesz pracować wygodniej i zwiększyć efektywność obsługi klienta? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!

system ticketowy

Ustalanie kategorii ticketów

Zamrażanie ticketów

Praca na skryptach

Przekazywanie ticketów

Nagrywanie połączeń

Pole notatki

Lista spraw nieobsłużonych

Aplikacja mobilna

Ustalanie priorytetów ticketów

Kategoryzacja ticketów

Ustawienia autorespondera

Alerty i powiadomienia

Gotowe szablony odpowiedzi

Konsultacja z innym agentem

Monitoring wydajności pracy agentów

Odpowiedzi bezpośrednio z ticketu

Podgląd przypomnień w ticketach

Wykonanie połączenia do klienta

Automatyczne odpowiedzi

Odpowiedzi poprzez SMS i e-mail

Zarządzanie statusem ticketów

WSZYSTKIE INFORMACJE O KLIENCIE W JEDNYM MIEJSCU

ZADBAJ O LOJALNOŚĆ KLIENTA

 

System ticketowy rozpoznaje powracającego klienta i w jednym miejscu zbiera wszystkie informacje na jego temat. Nie będziesz musiał przeglądać starych e-maili czy notatek zapisanych na żółtych karteczkach, żeby znaleźć potrzebne informacje, bo system automatycznie podepnie do profilu klienta wysłane przez niego pliki, umowy czy reklamacje. Zapisze też rozmowy telefoniczne, wysyłane SMS-y czy konwersacje na czacie lub Messengerze. Wszystko uporządkuje się automatycznie, a Ty zyskasz mnóstwo czasu na to, co naprawdę ważne: na skuteczną sprzedaż

CZAS ODPOWIEDZI DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ

 

Nie musisz już z wyczekiwaniem obserwować skrzynki pocztowej, Facebooka czy czata, aby wiedzieć o nowej wiadomości. System powiadomi Cię, o oczekującym kliencie. Jeżeli nie odczytasz wiadomości w określonym czasie np. 10 minutach, dostaniesz automatyczne przypomnienie. Wszystkie zgłoszenia, oczekujące na odpowiedź, znajdziesz też w osobnej zakładce. Zdobądź lojalność klienta, przez sprawnie odpowiedzi.

ZADBAJ O LOJALNOŚĆ KLIENTA

System ticketowy rozpoznaje powracającego klienta i w jednym miejscu zbiera wszystkie informacje na jego temat. Nie będziesz musiał przeglądać starych e-maili czy notatek zapisanych na żółtych karteczkach, żeby znaleźć potrzebne informacje, bo system automatycznie podepnie do profilu klienta wysłane przez niego pliki, umowy czy reklamacje. Zapisze też rozmowy telefoniczne, wysyłane SMS-y czy konwersacje na czacie lub Messengerze. Wszystko uporządkuje się automatycznie, a Ty zyskasz mnóstwo czasu na to, co naprawdę ważne: na skuteczną sprzedaż

CZAS ODPOWIEDZI DZIAŁA NA TWOJĄ KORZYŚĆ

 

Nie musisz już z wyczekiwaniem obserwować skrzynki pocztowej, Facebooka czy czata, aby wiedzieć o nowej wiadomości. System powiadomi Cię, o oczekującym kliencie. Jeżeli nie odczytasz wiadomości w określonym czasie np. 10 minutach, dostaniesz automatyczne przypomnienie. Wszystkie zgłoszenia, oczekujące na odpowiedź, znajdziesz też w osobnej zakładce. Zdobądź lojalność klienta, przez sprawne odpowiedzi.

Wypróbuj za darmo system ticketowy w swojej firmie