Przejdź do treści
Kontakt

CONTACT CENTER DLA DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA

Przyspiesz obsługę, zwiększ zadowolenie klientów!

Inwestuj w technologię, która rozumie potrzeby Twojego biznesu i pragnienia Twoich klientów. Zwiększ efektywność, przekształcając każdą interakcję w pozytywne doświadczenie.

contact center w dziale obsługi klienta

Poznaj opinię naszych klientów

Dowiedz się, jak Systell Contact Center przetransformował obsługę klienta w firmie Ochnik.

Firma Systell, z którą postanowiliśmy podjąć współpracę w pełni sprostała postawionym przed nią zadaniom. System contact center zaimplementowany w naszej firmie przyczynił się do znacznego zwiększenia efektywności działu obsługi klienta oraz zwiększenia poziomu customer experience.

Dawid Szrek Starszy specjalista ds. e-commerce
Ocena efektywności biznesowej call center za pomocą analityki
30%

krótszy czas odpowiedzi

30%

krótszy czas obsługi

20%

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center

*Dane na podstawie analizy efektów wybranych wdrożeń zrealizowanych w latach 2020 -2022

Jak usprawnisz obsługę klienta dzięki Systell Contact Center?

Wyższe zadowolenie klienta

Contact center integruje różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mail, czat internetowy, media społecznościowe czy komunikacja za pośrednictwem SMS, umożliwiając obsługę klienta w jednym zintegrowanym środowisku. Dzięki temu przedsiębiorstwo może zapewnić spójną obsługę i komfortowy kontakt niezależnie od wybranego przez klienta kanału komunikacji.

Lepsze wyniki zespołu obsługi klienta

Nasz system contact center oferuje narzędzia do śledzenia i analizy interakcji z klientami. Umożliwiają one zbieranie danych na temat wydajności, czasu odpowiedzi, satysfakcji klienta oraz innych kluczowych wskaźników. Dzięki temu menedżerowie mogą dokładnie monitorować jakość obsługi i wprowadzać niezbędne zmiany, aby ciągle ją poprawiać.

Mniej obciążeni pracą konsultanci

Wiele działań podejmowanych przez konsultantów działu obsługi klienta to czynności powtarzalne, żmudne, wymagające przeglądu lub pracy na wielu danych. Systell Contact Center przychodzi Wam z pomocą! Dzięki automatyzacji i udostępnionym procesom obsługi klienta, ciężar prostych lecz absorbujących prac przejmuje system. Konsultanci natomiast, mogą poświęcić się wyłącznie zadaniom, które wymagają ludzkiego podejścia.

Mniej błędów i więcej sukcesów w obsłudze

Systell Contact Center zawiera narzędzia do szkolenia i wsparcia agentów. Wśród nich między innymi sugestie dotyczące odpowiedzi na pytania klientów w czasie rzeczywistym czy możliwość monitorowania rozmów i coaching w czasie rzeczywistym. Dzięki tym narzędziom agenci są lepiej przygotowani do obsługi klientów i mogą zapewnić wyższą jakość usług.

czego wymaga obsługa klienta

Systell – Twój Nowy, Personalizowany Partner w Biznesie

  • Z łatwością dostosujesz nasz system do Twoich wymagań, nie tylko na początku, ale przez cały czas użytkowania
  • Nowoczesny interfejs zaprojektowaliśmy tak, by harmonijnie współgrał z Twoim tempem pracy
  • Ustawienia widoków, które tworzysz według własnych potrzeb, pozwalają na lepszą organizację i szybkość działania
  • To Ty ustalasz etapy pracy, scenariusze rozmów i ankiety, które idealnie odzwierciedlają procesy w Twojej firmie
  • Specjalne funkcje, dostosowane do specyfikacji Twojej branży, zapewnią, że system będzie działał perfekcyjnie!

Co daje Ci nasz sytem contact center do obsługi klienta?

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań