Przejdź do treści
Kontakt

CONTACT CENTER DLA ENTERPRISE

Oprogramowanie do obsługi klienta dla dużych firm

Systell Contact Center to system, który sprosta wymaganiom korporacyjnym. Jest bezpieczny, otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia.

logo żabka

Dlaczego duże firmy wybierają Systell Contact Center

Systell cieszy się zaufaniem klientów od blisko 20 lat. Nasz zespół specjalizuje się w zaawansowanych pracach programistycznych w obszarze systemów obsługi klientów. Jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Co zyskują duże firmy, które wybierają rozwiązania opracowane przez Systell?

Funkcje systemu dostępne od ręki

Marzy Ci się idealna obsługa klienta? Nasz system przeniesie ją na wyższy poziom. Uporządkuj informacje, wprowadź komfort pracy i kontrolę nad jej efektami, sięgnij po maximum skuteczności!

Podjęliśmy współpracę z firmą Systell w kontekście wdrożenia systemu do obsługi Contact Center. Narzędzie zostało wdrożone i dostosowane do naszych wymagań, na bieżąco korzystamy ze wsparcia firmy zespołu Systell, przy uruchamianiu kolejnych funkcjonalności.

Marcin Niesyty IT Senior Manager
logo żabka

Kluczowe rozwiązania dla dużych firm

Naszym klientom oferujemy pełen pakiet dedykowanych rozwiązań, odpowiadających ich specyfice i wymaganiom. Zapewniamy pełne wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie, w szczególności w fazie projektowania systemu, wdrożenia i serwisu. Co zyskują duże firmy, które wybierają nasze rozwiązania?

Softphone w Twoim CRM

Nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy!
Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.
Dzięki temu rozwiązaniu:

  • wygodnie zarządzasz połączeniami – z okna CRM identyfikujesz połączenia przychodzące, a także odbierasz, transferujesz, zawieszasz, etc.
  • oszczędzasz czas – dzwonisz do klientów z okna w CRM bez konieczności przełączania się między systemami,
  • zwiększasz efektywność konsultantów – korzystasz z historii spraw w CRM w trakcie trwającego połączenia,
  • zyskujesz wiedzę – monitorujesz pracę agentów dzięki dostępowi do statystyk połączeń.
  • Integrujemy dowolny CRM, ERP lub aplikację, którą wykorzystuje Twoja firma.

Dedykowany project manager

Jesteśmy gotowi na zaawansowane wdrożenia, skomplikowane pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Przez lata naszej działalności opracowaliśmy procedury, które gwarantują sprawną realizację projektu. Jednocześnie działania prowadzone według ustalonego porządku, sprzyjają maksymalizacji korzyści, płynących z wdrożenia systemu contact center.

Już we wstępnej fazie współpracy z klientem korporacyjnym, zapewniamy opiekę dedykowanego project managera. Dzięki temu, w jednym ręku zostają utrzymane wszystkie istotne etapy przedsięwzięcia, m.in.

  • rozpoznanie potrzeb firmy,
  • określenie celu projektu,
  • prezentacja zaprojektowanych rozwiązań,
  • wdrożenie,
  • odbiór prac.

Zabezpieczenia klasy korporacyjnej

W zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych poufnych, Systell stosuje standardy zgodne z rekomendacją ISO/IEC 27001. Naszym podstawowym celem, w tym zakresie, jest wyeliminowanie ryzyka dostępu do danych, przez osoby nieuprawnione.

Zaawansowane raportowanie

Systell Contact Center umożliwia generowanie raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe. Standardowe zestawienia pochodzące z naszego systemu są wzbogacone o raporty tworzone w zintegrowanych programach wykorzystywanych przez firmę klienta.

Dzięki zaimplementowanemu do systemu oprogramowaniu Power BI wszystkie analizy i statystyki zyskują na szczegółowości. Co istotne, nasi klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.

To najlepszy sposób na uzyskanie kompleksowego obrazu funkcjonowania zespołu.

Dowiedz się więcej
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań