Systell Contact Center dla dużych firm

Oprogramowanie do obsługi klienta dla dużych firm

Systell Contact Center to system, który sprosta wymaganiom korporacyjnym. Jest bezpieczny, otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia.

Oprogramowanie contact center dla dużych firm

Dlaczego duże firmy wybierają Systell Contact Center

Systell cieszy się zaufaniem klientów od blisko 20 lat. Nasz zespół specjalizuje się w zaawansowanych pracach programistycznych w obszarze systemów obsługi klientów. Jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Co zyskują duże firmy, które wybierają rozwiązania opracowane przez Systell?

Doradztwo

Korzystaj z naszej wiedzy i kilkunastu lat doświadczeń. Wspieramy naszych klientów, doradzając sprawdzone i skuteczne rozwiązania.

Zaawansowane wdrożenie

Jesteśmy gotowi na wymagające wdrożenia i integracje. Posiadamy odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie i infrastrukturę, aby sprostać korporacyjnym wymaganiom.

Wielokanałowa komunikacja

Zapewnij swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie. Poznaj ich historię, sprawnie reaguj na próby nawiązania kontaktu, zadbaj o obecność w każdym kanale komunikacji, po który sięgnie Twój klient.

Bezpieczeństwo

Zapewniamy bezpieczeństwo naszych usług. Oferowane przez nas rozwiązania chmurowe są dostępne w technologii ATM.

Wsparcie ekspertów

Stosujemy umowy o gwarantowanym poziomie świadczonych usług. Nasze SLA dla dużych firm wynosi od 99,5  do 99,9% .

SaaS i On Premises

Oferujemy systemy contact center zarówno w infrastrukturze chmurowej, jak i preferowanym przez duże przedsiębiorstwa modelu stacjonarnym.

Podjęliśmy współpracę z firmą Systell w kontekście wdrożenia systemu do obsługi Contact Center. Narzędzie zostało wdrożone i dostosowane do naszych wymagań, na bieżąco korzystamy ze wsparcia firmy zespołu Systell, przy uruchamianiu kolejnych funkcjonalności.

Marcin Niesyty

IT Senior Manager

Kluczowe rozwiązania dla dużych firm

Naszym klientom oferujemy pełen pakiet dedykowanych rozwiązań, odpowiadających ich specyfice i wymaganiom. Zapewniamy pełne wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie, w szczególności w fazie projektowania systemu, wdrożenia i serwisu. Co zyskują duże firmy, które wybierają nasze rozwiązania?

integracja telefonii z aplikacją w dużych firmach

Softphone w Twoim CRM

NOWOŚĆ

Nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy!

 

Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.

 

Dzięki temu rozwiązaniu:

  • wygodnie zarządzasz połączeniami – z okna CRM identyfikujesz połączenia przychodzące, a także odbierasz, transferujesz, zawieszasz, etc.
  • oszczędzasz czas – dzwonisz do klientów z okna w CRM bez konieczności przełączania się między systemami,
  • zwiększasz efektywność konsultantów – korzystasz z historii spraw w CRM w trakcie trwającego połączenia,
  • zyskujesz wiedzę – monitorujesz pracę agentów dzięki dostępowi do statystyk połączeń.

 

Integrujemy dowolny CRM, ERP lub aplikację, którą wykorzystuje Twoja firma.

Dedykowany project manager

Jesteśmy gotowi na zaawansowane wdrożenia, skomplikowane pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Przez lata naszej działalności opracowaliśmy procedury, które gwarantują sprawną realizację projektu. Jednocześnie działania prowadzone według ustalonego porządku sprzyjają maksymalizacji korzyści płynących z wdrożenia systemu contact center.
Już we wstępnej fazie współpracy z klientem korporacyjnym zapewniamy opiekę dedykowanego project managera. Dzięki temu w jednym ręku zostają utrzymane wszystkie istotne etapy przedsięwzięcia, m.in.

• rozpoznanie potrzeb firmy,

• określenie celu projektu,

• prezentacja zaprojektowanych rozwiązań,

• wdrożenie,

• odbiór prac.

project management w contact center
enterprise bezpieczeństwo contact center

Zabezpieczenia klasy korporacyjnej

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo świadczonych usług. Nasza infrastruktura jest obsługiwana przez firmę Atman posiadającą certyfikaty:

ISO 27001-2013,

ISO 9001-2015,

Zero Outage,

EPI-DCOS.

 

Systell Contact Center jest wirtualizowany i duplikowany. Jest zabezpieczony awaryjnym zasilaniem i systemem backupów. Ochronie podlega dostęp do usługi, a całość transmisji jest szyfrowana.

Zaawansowane raportowanie

Systell Contact Center umożliwia generowanie raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe. Standardowe zestawienia pochodzące z naszego systemu są wzbogacone o raporty tworzone w zintegrowanych programach wykorzystywanych przez firmę klienta.

Dzięki zaimplementowanemu do systemu oprogramowaniu Power BI wszystkie analizy i statystyki zyskują na szczegółowości. Co istotne, nasi klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.

To najlepszy sposób na uzyskanie kompleksowego obrazu funkcjonowania zespołu.

raportowanie w contact center dla dużych firm

Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

kontakt-obrazek

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności