Przejdź do treści
Kontakt

CONTACT CENTER DLA ENTERPRISE

System obsługi klienta dla dużych firm

Systell Contact Center to system, który sprosta wymaganiom korporacyjnym. Jest bezpieczny, otwarty na niestandardowe integracje i zaawansowane technologicznie wdrożenia.

logo K2 dystrybucje

Dlaczego duże firmy wybierają Systell Contact Center

Systell cieszy się zaufaniem klientów od blisko 20 lat. Nasz zespół specjalizuje się w zaawansowanych pracach programistycznych w obszarze systemów obsługi klientów. Jesteśmy gotowi na każde wyzwanie. Co zyskują duże firmy, które wybierają rozwiązania opracowane przez Systell?

Funkcje systemu dostępne od ręki

Chcesz doskonałej obsługi klienta? Z naszym systemem podniesiesz ją na nowy poziom. Zorganizuj dane, zapewnij komfort pracy i monitoruj efekty, dążąc do maksymalnej skuteczności!

Zespół w Systell jest silnie zmotywowany do dobrej współpracy i jakości wykonywanych usług. Pomógł nam osiągnąć nasze cele związane ze sprawnym zaprojektowaniem, skonfigurowaniem i zintegrowaniem rozwiązania z naszymi systemami teleinformatycznymi.

Na bazie doświadczeń zebranych podczas realizacji zamówienia dla Asseco, możemy polecić firmę Systell, jako solidnego partnera i profesjonalnego wykonawcę systemów komunikacji biznesowej.

Andrzej Pączek Team Manager Asseco Poland S.A.

Kluczowe rozwiązania dla dużych firm

Naszym klientom oferujemy pełen pakiet dedykowanych rozwiązań, odpowiadających ich specyfice i wymaganiom. Zapewniamy pełne wsparcie organizacyjne i techniczne na każdym etapie, w szczególności w fazie projektowania systemu, wdrożenia i serwisu. Co zyskują duże firmy, które wybierają nasze rozwiązania?

Softphone w Twoim CRM

Nie musisz kupować dodatkowych systemów, aby dzwonić do klientów bezpośrednio z CRM Twojej firmy!
Do oprogramowania biznesowego, które wykorzystujesz na co dzień dodajemy Softphone.
Dzięki temu rozwiązaniu:

  • wygodnie zarządzasz połączeniami – z okna CRM identyfikujesz połączenia przychodzące, a także odbierasz, transferujesz, zawieszasz, etc.
  • oszczędzasz czas – dzwonisz do klientów z okna w CRM bez konieczności przełączania się między systemami,
  • zwiększasz efektywność konsultantów – korzystasz z historii spraw w CRM w trakcie trwającego połączenia,
  • zyskujesz wiedzę – monitorujesz pracę agentów dzięki dostępowi do statystyk połączeń.
  • Integrujemy dowolny CRM, ERP lub aplikację, którą wykorzystuje Twoja firma.

Dedykowany project manager

Jesteśmy gotowi na zaawansowane wdrożenia, skomplikowane pod względem technologicznym i organizacyjnym.
Przez lata naszej działalności opracowaliśmy procedury, które gwarantują sprawną realizację projektu. Jednocześnie działania prowadzone według ustalonego porządku, sprzyjają maksymalizacji korzyści, płynących z wdrożenia systemu contact center.

Już we wstępnej fazie współpracy z klientem korporacyjnym, zapewniamy opiekę dedykowanego project managera. Dzięki temu, w jednym ręku zostają utrzymane wszystkie istotne etapy przedsięwzięcia, m.in.

  • rozpoznanie potrzeb firmy,
  • określenie celu projektu,
  • prezentacja zaprojektowanych rozwiązań,
  • wdrożenie,
  • odbiór prac.

Zabezpieczenia klasy korporacyjnej

W zakresie bezpieczeństwa informacji i ochrony danych poufnych, Systell stosuje standardy zgodne z rekomendacją ISO/IEC 27001. Naszym podstawowym celem, w tym zakresie, jest wyeliminowanie ryzyka dostępu do danych, przez osoby nieuprawnione.

Zaawansowane raportowanie

Systell Contact Center umożliwia generowanie raportów zawierających dane telekomunikacyjne oraz biznesowe. Standardowe zestawienia pochodzące z naszego systemu są wzbogacone o raporty tworzone w zintegrowanych programach wykorzystywanych przez firmę klienta.

Dzięki zaimplementowanemu do systemu oprogramowaniu Power BI wszystkie analizy i statystyki zyskują na szczegółowości. Co istotne, nasi klienci mogą korzystać z setek wizualizacji danych i opcji niestandardowego zestawiania danych z wielu poziomów.

To najlepszy sposób na uzyskanie kompleksowego obrazu funkcjonowania zespołu.

Dowiedz się więcej
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań