Contact center dla branży medycznej
Polecamy system do profesjonalnej obsługi
pacjenta w rejestracji
Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych

Funkcje contact center istotne dla branży medycznej
wynikach badań
czy pogotowia
Szerokie możliwości kontaktu z pacjentem
Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center, uruchomisz i zoptymalizujesz, takie kanały kontaktu z pacjentem, jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.


Skuteczny system obsługi klienta
Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz, ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.
Optymalne zarządzanie czasem obsługi pacjentów
Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.


Ułatwienie pracy zespołu rejestracji
Większość pracowników rejestracji stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy pulpicie, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.
Sprawdź, jak Systell Contact Center wpływa na poprawę jakości obsługi placówki medycznej!
Przekonaj się, jak funkcje systemu contact center zwiększają skuteczność zespołu rejestracji w Prywatnej Lecznicy CERTUS
Zobacz wideoKanały komunikacji
Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach
SPRAWDŹOdpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu