Przejdź do treści
Kontakt

Contact center dla branży medycznej

Polecamy system do profesjonalnej obsługi
pacjenta w rejestracji

Wprowadzamy nowoczesne standardy obsługi w placówkach medycznych

Trzy pomysły na poprawę komunikacji,
z pacjentami

Dzisiejsze standardy jakości wymagają od placówek medycznych najwyższego poziomu obsługi pacjentów,
Zatroszcz się o pacjenta już od pierwszego kontaktu.

Funkcje contact center istotne dla branży medycznej

rezerwacja / anulowanie rezerwacji
przesyłanie informacji o dostępnych
wynikach badań
sms-owe przypomnienia o wizytach
telefoniczna sprzedaż pakietów medycznych
umawianie wizyt na badania profilaktyczne
zamówienie transportu medycznego
czy pogotowia

Szerokie możliwości kontaktu z pacjentem

Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center, uruchomisz i zoptymalizujesz, takie kanały kontaktu z pacjentem, jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.

 

* Raport „E-Zdrowie oczami Polaków”

szerokie możliwości kontaktu z pacjentem dzięki contact center
Skuteczny system call i contact center

Skuteczny system obsługi klienta

Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz, ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.

Optymalne zarządzanie czasem obsługi pacjentów

Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.

systemy contact center
systemy contacr center w medycynie

Ułatwienie pracy zespołu rejestracji

Większość pracowników rejestracji stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy pulpicie, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.

Sprawdź, jak Systell Contact Center wpływa na poprawę jakości obsługi placówki medycznej!

Przekonaj się, jak funkcje systemu contact center zwiększają skuteczność zespołu rejestracji w Prywatnej Lecznicy CERTUS

Zobacz wideo

Kanały komunikacji

Fax2mail
Infolinia
Outbound
Formularz
Messenger
Live chat
Voice
SMS
E-mail
Wideokonferencje
klienci systell
logotyp certus
klient medycyna systell
klienci systell
klient systell

Zobacz jak Systell Contact Center sprawdza się w innych branżach

SPRAWDŹ
Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań