Podczas wizyty lekarz decyduje o terapii. Jednak jeszcze przed wizytą, to pacjent decyduje, do której placówki medycznej się umówi. Wyjdź mu naprzeciw i stwórz wiele możliwości kontaktu i zdalnej rejestracji.
Tak jak w leczeniu ważny jest dostęp do nowatorskich terapii, tak w obsłudze dzisiejszego pacjenta wygrywa ten, kto zaoferuje nowe rozwiązania. Wykorzystaj swoją szansę i rozszerz usługi medyczne o dziedzinę telemedycyny.
Automatyzacja jest lekiem na nadciśnienie w ruchu telefonicznym. Dzięki zautomatyzowaniu ruchu przychodzącego stabilizujesz go i zapobiegasz negatywnym skutkom nagłego wzrostu ilości połączeń przychodzących
Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center uruchomisz i zoptymalizujesz takie kanały kontaktu z pacjentem jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej. * Raport „E-Zdrowie oczami Polaków”
Doświadczenie i zaangażowanie firmy Systell Przełożyło się
na znaczne zwiększenie jakości obsługi telefonicznej klientów
Prywatnej Lecznicy CERTUS.
<
Zobacz wideo
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.