Opieka medyczna | SYSTELL
17771
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-17771,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Opieka medyczna

Trzy pomysły na poprawę komunikacji z pacjentami

Dzisiejsze standardy jakości wymagają od placówek medycznych najwyższego poziomu obsługi pacjentów,
Zatroszcz się o pacjenta już od pierwszego kontaktu.

TELEREJESTRACJA

Podczas wizyty lekarz decyduje o terapii. Jednak jeszcze przed wizytą, to pacjent decyduje, do której placówki medycznej się umówi. Wyjdź mu naprzeciw i stwórz wiele możliwości kontaktu i zdalnej rejestracji.

TELEMEDYCYNA

Tak jak w leczeniu ważny jest dostęp do nowatorskich terapii, tak w obsłudze dzisiejszego pacjenta wygrywa ten, kto zaoferuje nowe rozwiązania. Wykorzystaj swoją szansę i rozszerz usługi medyczne o dziedzinę telemedycyny.

AUTOMATYZACJA

Automatyzacja jest lekiem na nadciśnienie w ruchu telefonicznym. Dzięki zautomatyzowaniu ruchu przychodzącego stabilizujesz go i zapobiegasz negatywnym skutkom nagłego wzrostu ilości połączeń przychodzących

Zadbaj o pacjentów

Dzięki naszym rozwiązaniom w jednym oprogramowaniu zapewnisz takie potrzeby pacjentów jak:

REZERWACJA / ANULOWANIE REZERWACJI
SMS-OWE PRZYPOMNIENIA O WIZYTACH

 

PRZESYŁANIE INFORMACJI O DOSTĘPNYCH WYNIKACH BADAŃ

 

ZAMÓWIENIE TRANSPORTU MEDYCZNEGO CZY POGOTOWIA

 

UMAWIANIE WIZYT NA BADANIA PROFILAKTYCZNE
TELEFONICZNA SPRZEDAŻ PAKIETÓW MEDYCZNYCH

Wykorzystaj swoją szansę na pozyskanie nowych,
lojalnych pacjentów!

65,2% POLAKÓW OCENIA STAN TELEMEDYCYNY W POLSCE JAKO SŁABO LUB BARDZO SŁABO ROZWINIĘTY.*

Wykorzystaj swoją szansę i zmieniaj postrzeganie telemedycyny przez pacjentów. Dzięki systemowi contact center uruchomisz i zoptymalizujesz takie kanały kontaktu z pacjentem jak telefon, SMS, mail, chat, integracja ze stroną internetową. Pacjenci wreszcie będą mogli skontaktować się z Twoim centrum zdrowia tak, jak jest im najwygodniej.
* Raport „E-Zdrowie oczami Polaków”

CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWĘ ILU PACJENTÓW TRACISZ PODCZAS PRÓBY UMÓWIENIA SIĘ NA WIZYTĘ?

Lata doświadczeń pokazały nam, że zarządzający placówkami medycznymi generalnie nie zdają sobie sprawy ilu pacjentów ma problem z dodzwonieniem się w celu umówienia wizyty. Czy wiesz ile osób codziennie próbuje się do Ciebie dodzwonić i ostatecznie szuka innego lekarza? Dzięki naszym systemom przebadamy tę sytuację i zdecydujemy o sposobie leczenia ruchu telefonicznego w Twoich gabinetach.

UMIEJĘTNE ROZŁADOWANIE RUCHU PRZYCHODZĄCEGO

Dokładnie zbadamy w które dni i godziny największa ilość pacjentów próbuje się dodzwonić do Twojej placówki medycznej. Dane te zestawimy z ilością osób, które są dedykowane do obsługi telefonicznej pacjentów i rejestracji. Na podstawie tych informacji zaproponujemy rozwiązania, które pomogą rozładować kolejki przychodzące, a tym samym umożliwią rejestrację jak największej ilości pacjentów.

UŁATWIENIE PRACY DLA REJESTRATOREK MEDYCZNYCH

Większość rejestratorek medycznych stoi często przed dylematem: obsłużyć pacjenta czekającego przy rejestracji, czy odebrać nieustannie dzwoniący telefon. Pokażemy Tobie w jaki sposób stworzyć optymalne warunki do zdalnej i telefonicznej obsługi pacjentów, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższych standardów rejestracji „przy okienku”.

Prywatna lecznica CERTUS

Doświadczenie i zaangażowanie firmy Systell Przełożyło się
na znaczne zwiększenie jakości obsługi telefonicznej klientów
Prywatnej Lecznicy CERTUS.

<

Zobacz wideo

 

Więcej możliwości z Systell Contact Center

Dowiedz się jak nasz system wspiera funkcjonowanie ochrony zdrowia.

Badania profilaktyczne

Wiele placówek ochrony zdrowia realizuje kontrakty z NFZ poprzez wykonywanie darmowych dla pacjentów badań profilaktycznych. Idealnym przykładem są badania mammograficzne wykonywane w mobilnych Mammo-Busach.

Dzięki systemowi Contact Center będziesz w stanie umawiać przez telefon wizyty na badania z niebywałą efektywnością.

Wbudowany mechanizm dialera pozwoli zautomatyzować proces wykonywania połączeń telefonicznych do pacjentów. Dzięki temu wykonasz nawet 2 razy więcej rozmów co dotychczas.

Integracje z zewnętrznymi systemami pozwolą poprawnie zweryfikować, czy dany pacjent nabył uprawnienia do skorzystania z darmowej wizyty refundowanej przez NFZ.

Hurtownie farmaceutyczne

Ochrona zdrowia to nie tylko wizyty lekarskie, ale także możliwość nabycia leków w aptekach. Dzięki Systell Contact Center zapewniamy perfekcyjną współpracę pomiędzy hurtowniami farmaceutycznymi a aptekami.

Optymalizujemy procesy kontaktu z aptekami celem zebrania informacji o zamówieniach leków.

Umożliwiamy obsługę wszystkich form składania zamówień w jednym narzędziu (telefoniczne, mailowe, internetowe grupy zakupowe itp.)

Automatyzujemy obsługę ruchu przychodzącego oraz wychodzącego tak, aby jak najszybciej przyjąć zamówienie od apteki i przekazać je do realizacji.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.