Oprogramowanie call center | System contact center | VoiP | Systell
18013
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18013,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.7,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-0.1.0,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,evc-predefined-style,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Rekomendowany system Call Center

Kontaktuj się z klientami na
wiele sposobów bez ograniczeń.

Serce komunikacji w Twojej firmie

 

Dzięki Systell Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów,
ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Serce komunikacji w Twojej firmie

 

Dzięki Systell Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Pobieraj dane z innych systemów

Powiadamiaj klientów automatycznie

Mierz ważne dla ciebie KPI

Zarządzaj procesem obsługi

Oddzwaniaj na czas

Poznaj usługi Systell, ofertę i rozwiązania

Odkryj wybrane funkcjonalności Systell Contact Center i pamiętaj, że mamy ich znacznie więcej. Nasz system jest nieustannie ulepszany dla spełnienia potrzeb Twojej firmy oraz lepszego komfortu pracy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy system pod jego potrzeby.

1244

funkcji Systell Contact Center

Zacznij lepiej dbać
o Klientów …od zaraz!

Potrafisz monitorować kto i kiedy do Ciebie dzwonił? Wiesz w jakim języku chcieliby rozmawiać Twoi klienci? Czy zależy Ci na poprawieniu jakości obsługi klienta? Zapraszamy na bezpłatne spotkanie podczas, którego przedstawimy rozwiązania i pomysły na realizację Twoich celów biznesowych.

8 POMYSŁÓW NA KONTAKT Z KLIENTEM

INFOLINIA

 

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą. 50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą. Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów? Zrobimy wszystko za Ciebie: dostarczamy numer infolinii, kolejkowanie połączeń, obsługę klientów VIP, połączenie z opiekunem, łącza wiodących operatorów telefonicznych i zapewnienie bezpieczeństwa 24/7.

E-MAIL

 

Email jest jedną z najefektywniejszych i najtańszych form personalizowanej reklamy i kontaktu z klientem. Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z systemu Contact Center. Dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, aby żadna wiadomość nie została pozostawiona bez odpowiedzi. Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

OUTBOUND

 

Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku od Systell i kontaktuj się z wieloma klientami jednocześnie. Pomożemy Tobie zintegrować systemy CRM, ERP z Contact Center, aby dane były w jednym miejscu. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia: od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i automatyczny Power Dialer, aż po inteligentny Predictive Dialer. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów nawet o 60%.

FORMULARZ WWW

 

Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center. Z łatwością zmniejszysz czas oczekiwania na odpowiedź swoich potencjalnych klientów. Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów. Możesz zebrać dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

LIVE CHAT

 

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

SOCIAL MEDIA

 

Wygoda Systell Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. Do rozmowy z klientem, przez Facebook Messengera używasz tego samego narzędzia, z którego korzystasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych instalacji ani aplikacji, obciążających szybkość urządzeń mobilnych. Co więcej, umożliwiamy powiązanie kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

SMS I FAKS

 

Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS. Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie. Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

VOICE SMS

 

Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów. Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy. Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je ponownie. Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.

8 POMYSŁÓW NA KONTAKT Z KLIENTEM

INFOLINIA

 

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą. 50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą. Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów? Zrobimy wszystko za Ciebie: dostarczamy numer infolinii, kolejkowanie połączeń, obsługę klientów VIP, połączenie z opiekunem, łącza wiodących operatorów telefonicznych i zapewnienie bezpieczeństwa 24/7.

E-MAIL

 

Email jest jedną z najefektywniejszych i najtańszych form personalizowanej reklamy i kontaktu z klientem. Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z systemu Contact Center. Dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, aby żadna wiadomość nie została pozostawiona bez odpowiedzi. Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

OUTBOUND

 

Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku od Systell i kontaktuj się z wieloma klientami jednocześnie. Pomożemy Tobie zintegrować systemy CRM, ERP z Contact Center, aby dane były w jednym miejscu. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia: od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i automatyczny Power Dialer, aż po inteligentny Predictive Dialer. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów nawet o 60%.

FORMULARZ WWW

 

Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center. Z łatwością zmniejszysz czas oczekiwania na odpowiedź swoich potencjalnych klientów. Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów. Możesz zebrać dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

LIVE CHAT

 

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

SOCIAL MEDIA

 

Wygoda Systell Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. Do rozmowy z klientem, przez Facebook Messengera używasz tego samego narzędzia, z którego korzystasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych instalacji ani aplikacji, obciążających szybkość urządzeń mobilnych. Co więcej, umożliwiamy powiązanie kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

SMS I FAKS

 

Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS. Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie. Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

VOICE SMS

 

Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów. Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy. Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je ponownie. Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.

Dla kogo?

Dla biznesu z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

 

Dla organizacji gdzie co najmniej 5 osób dedykowanych jest do obsługi infolinii. W firmach gdzie call center, biuro obsługi klienta lub help desk jest osobnym działem.

 

Nasi Klienci używają Systell Contact Center do sprzedaży szczepionek, promocji imprez targowych, umawiania wizyt lekarskich, telemarketingu usługi finansowych, i telekomunikacyjnych, codziennego zbierania zamówień z sieci sklepów, obsługi programów lojalnościowych, infolinii sieci bankomatów, obsługi zamówień leków, prowadzenia helpdesk technicznego i wiele innych.

W czym możemy Ci pomóc?

Podwyższamy jakość obsługi klientów, zwiększamy skuteczność telesprzedaży, dostarczamy infolinie i narzędzia w komunikacji z Twoimi obecnymi i nowymi klientami, dostarczamy kanały komunikacji, tworzymy użyteczne rozwiązania dla call i contact center.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.