INTUICYJNY SYSTEM DO OBSŁUGI KLIENTA

Kontaktuj się z klientami na wiele sposobów z jednego pulpitu.

Serce komunikacji w Twojej firmie

 

Dzięki oprogramowaniu call center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów,
ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Serce komunikacji w Twojej firmie

 

Dzięki oprogramowaniu call center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

Pobieraj dane z innych systemów

Powiadamiaj klientów automatycznie

Mierz ważne dla ciebie KPI

Zarządzaj procesem obsługi

Oddzwaniaj na czas

W czym możemy Ci pomóc?

Podwyższamy jakość obsługi klientów, zwiększamy skuteczność telesprzedaży, dostarczamy infolinie i narzędzia w komunikacji z Twoimi obecnymi i nowymi klientami, dostarczamy kanały komunikacji, tworzymy użyteczne rozwiązania dla call i contact center.

Zacznij lepiej dbać
o Klientów…od zaraz!

Potrafisz monitorować kto i kiedy do Ciebie dzwonił? Wiesz w jakim języku chcieliby rozmawiać Twoi klienci? Czy zależy Ci na poprawieniu jakości obsługi klienta? Zapraszamy na bezpłatne spotkanie podczas, którego przedstawimy rozwiązania i pomysły na realizację Twoich celów biznesowych.

Komunikuj się z klientami na 8 sposobów!

INFOLINIA

 

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą. 50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą. Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów? Zrobimy wszystko za Ciebie: dostarczamy numer infolinii, kolejkowanie połączeń, obsługę klientów VIP, połączenie z opiekunem, łącza wiodących operatorów telefonicznych i zapewnienie bezpieczeństwa 24/7.

E-MAIL

 

Email jest jedną z najefektywniejszych i najtańszych form personalizowanej reklamy i kontaktu z klientem. Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z systemu Contact Center. Dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, aby żadna wiadomość nie została pozostawiona bez odpowiedzi. Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

OUTBOUND

 

Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku od Systell i kontaktuj się z wieloma klientami jednocześnie. Pomożemy Tobie zintegrować systemy CRM, ERP z Contact Center, aby dane były w jednym miejscu. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia: od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i automatyczny Power Dialer, aż po inteligentny Predictive Dialer. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów nawet o 60%.

FORMULARZ WWW

 

Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center. Z łatwością zmniejszysz czas oczekiwania na odpowiedź swoich potencjalnych klientów. Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów. Możesz zebrać dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

LIVE CHAT

 

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

SOCIAL MEDIA

 

Wygoda Systell Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. Do rozmowy z klientem, przez Facebook Messengera używasz tego samego narzędzia, z którego korzystasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych instalacji ani aplikacji, obciążających szybkość urządzeń mobilnych. Co więcej, umożliwiamy powiązanie kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

SMS I FAKS

 

Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS. Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie. Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

VOICE SMS

 

Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów. Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy. Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je ponownie. Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.

Komunikuj się z klientami na 8 sposobów!

INFOLINIA

 

45% wizyt na stronie prowadzi do kontaktu telefonicznego z firmą. 50% konsultacji telefonicznych kończy się sprzedażą. Zastanawiasz się nad uruchomieniem infolinii dla swoich klientów? Zrobimy wszystko za Ciebie: dostarczamy numer infolinii, kolejkowanie połączeń, obsługę klientów VIP, połączenie z opiekunem, łącza wiodących operatorów telefonicznych i zapewnienie bezpieczeństwa 24/7.

E-MAIL

 

Email jest jedną z najefektywniejszych i najtańszych form personalizowanej reklamy i kontaktu z klientem. Zarządzaj kolejkami mailowymi, projektuj spersonalizowane kampanie z mailingami czy newsletterami prosto z systemu Contact Center. Dołączaj maile do historii kontaktu z klientem, aby żadna wiadomość nie została pozostawiona bez odpowiedzi. Co ważne, nie musisz rezygnować z posiadanego serwera poczty.

OUTBOUND

 

Wypróbuj najskuteczniejsze dialery na rynku od Systell i kontaktuj się z wieloma klientami jednocześnie. Pomożemy Tobie zintegrować systemy CRM, ERP z Contact Center, aby dane były w jednym miejscu. Korzystaj z dowolnego trybu dzwonienia: od ręcznego Plain, poprzez półautomatyczny Progressive i automatyczny Power Dialer, aż po inteligentny Predictive Dialer. Zwiększ skuteczność pracy konsultantów nawet o 60%.

FORMULARZ WWW

 

Kieruj leady bezpośrednio z landing page do contact center. Z łatwością zmniejszysz czas oczekiwania na odpowiedź swoich potencjalnych klientów. Dostosuj proces obsługi i kanały odpowiedzi do formularza www. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Aktualizuj bazę klientów i skutecznie rozliczaj się z dostawcami leadów. Możesz zebrać dowolną liczbę kontaktów z nieograniczonej listy stron www.

LIVE CHAT

 

Dla 85% młodych klientów live chat to najbardziej pożądana forma kontaktu. 90% kupujących za pomocą live chat, dokonuje zakupów w godzinach pracy. Uruchom nowy kanał sprzedaży i docieraj do potencjalnych grup klientów. Korzystaj z funkcji proactive chat – 79% odwiedzających strony akceptuje tę formę zaproszenia do rozmowy. Zwiększ sprzedaż – dla 54% firm live chat powiększył sprzedaż o 20%.

SOCIAL MEDIA

 

Wygoda Systell Contact Center, wiąże się z korzystaniem z jednego desktopu. Do rozmowy z klientem, przez Facebook Messengera używasz tego samego narzędzia, z którego korzystasz do live chatu i komunikacji wewnętrznej. Bez zbędnych instalacji ani aplikacji, obciążających szybkość urządzeń mobilnych. Co więcej, umożliwiamy powiązanie kanału Facebook’a z zadaniami w CRM, systemie ticketowym i Customer Service.

SMS I FAKS

 

Powiadamiaj klientów o specjalnych akcjach promocyjnych za pomocą SMS. Projektuj spersonalizowane wiadomości SMS i planuj kampanie. Korzystaj z faksu jak ze skrzynki mailowej. Filtruj dane z formularzy www i dziel je na kampanie. Wysyłaj dokumenty jak załączniki maila i odbieraj faksy w swojej ulubionej skrzynce mailowej.

VOICE SMS

 

Zwiększ wydajność obsługi zatrudniając wirtualnych agentów. Korzystaj z kampanii Voice SMS przy ankietach zadowolenia, potwierdzaniu spotkań, windykacji i pracy w weekendy. Zbieraj statystyki automatycznej obsługi i wykorzystuj je ponownie. Projektuj dowolne drzewa obsługi a interaktywny syntezator mowy wypowie wszystko co zapiszesz.

Kto korzysta z oprogramowania call center?

Nasi Klienci używają Systell Contact Center do sprzedaży szczepionek, promocji imprez targowych, umawiania wizyt lekarskich, telemarketingu usługi finansowych, i telekomunikacyjnych, codziennego zbierania zamówień z sieci sklepów, obsługi programów lojalnościowych, infolinii sieci bankomatów, obsługi zamówień leków, prowadzenia helpdesk technicznego i wiele innych.

Dla biznesu z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

 

Dla organizacji gdzie co najmniej 5 osób dedykowanych jest do obsługi infolinii. W firmach gdzie call center, biuro obsługi klienta lub help desk jest osobnym działem.

 

Poznaj usługi Systell, ofertę i rozwiązania

Odkryj wybrane funkcjonalności Systell Contact Center i pamiętaj, że mamy ich znacznie więcej. Nasze oprogramowanie call center jest nieustannie ulepszane dla spełnienia potrzeb Twojej firmy oraz lepszego komfortu pracy. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i dopasowujemy system pod jego potrzeby.

1244

funkcji Systell Contact Center

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Przetestuj funkcje Systell Contact Center za darmo