Oferta Call Center, Usługi i Rozwiązania, Call Center Tools - Systell
18013
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-18013,cookies-not-set,extensive-vc-1.7.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive,evc-predefined-style

Poznaj usługi Systell, ofertę i rozwiązania

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.

Dokładnie jest ich

1244

+

Serce komunikacji w Twojej firmie

Dzięki Systell Contact Center nie tylko zyskujesz w oczach Klientów ale osiągniesz nowy
wymiar wydajności i skuteczności obsługi.

 

Pobieraj dane z innych systemów

Powiadamiaj klientów automatycznie

Mierz ważne dla ciebie KPI

Zarządzaj procesem obsługi

Oddzwaniaj na czas!

Zacznij lepiej dbać
o Klientów …od zaraz!

Potrafisz monitorować kto i kiedy do Ciebie dzwonił? Wiesz w jakim języku chcieliby rozmawiać Twoi klienci? Czy zależy Ci na poprawieniu jakości obsługi klienta? Zapraszamy na bezpłatne spotkanie podczas, którego przedstawimy rozwiązania i pomysły na realizację Twoich celów biznesowych.

Przykłady użycia

W czym możemy Ci pomóc?

Podwyższamy jakość obsługi klientów, zwiększamy skuteczność telesprzedaży, dostarczamy infolinie i narzędzia w komunikacji z Twoimi obecnymi i nowymi klientami, dostarczamy kanały komunikacji, tworzymy użyteczne rozwiązania dla call i contact center.

Dla kogo?

Dla biznesu z intensywnym kontaktem z klientem
(około 100 kontaktów dziennie np. telefonów, maili, chatów itp.)

Dla organizacji gdzie co najmniej 5 osób dedykowanych jest do obsługi infolinii.
W firmach gdzie call center, biuro obsługi klienta lub help desk jest osobnym działem.

Nasi Klienci używają Systell Contact Center do sprzedaży szczepionek, promocji imprez
targowych, umawiania wizyt lekarskich, telemarketingu usługi finansowych,
i telekomunikacyjnych, codziennego zbierania zamówień z sieci sklepów,
obsługi programów lojalnościowych, infolinii sieci bankomatów,
obsługi zamówień leków, prowadzenia helpdesk technicznego i wiele innych.

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.