Przejdź do treści
Kontakt

Liderzy Komunikacji - Seria edukacyjna

Poznaj dobre praktyki w prowadzeniu skutecznej
obsługi klienta!

Nasi eksperci odkrywają tajniki profesjonalnej komunikacji z klientem specjalnie dla Ciebie.

Liderzy komunikacji Subskrybuj

Zrewolucjonizuj swój biznes!

Dołącz do nas i naszych ekspertów, czytając nasz najnowszy newsletter Liderzy Komunikacji.

Razem będziemy odkrywać nowe możliwości i tajniki sukcesu w profesjonalnej obsłudze klienta.

Nie zwlekaj – już teraz możesz osiągnąć więcej w swojej firmie i zdobyć przewagę konkurencyjną, dzięki doskonałym umiejętnościom komunikacyjnym!

Subskrybuj

Maciej Buś

Zawodowo i z przekonania zajmuje się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to, aby budować pozytywne doświadczenia.

Specjalizuje się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Wspiera managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzi również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.

Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu został wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Założyciel portalu Klientomania.pl

Klientomania

Lucyna Ławniczak

Od 1996 prowadzi firmę doradczo-szkoleniową AUTONOMIA CONSULTING. Przełomowe wyniki osiąga dzięki wdrażaniu skutecznych rozwiązań do formułowania strategii, zarządzania ograniczeniami na produkcji, w dystrybucji i działach sprzedaży. Wspiera właścicieli i menedżerów w rozwijaniu kompetencji przywódczych oraz dostosowywaniu kultury organizacji do zmieniających się warunków rynkowych.

Jako pasjonat ciągłego doskonalenia wdraża innowacyjne narzędzia wspierające organizacje w zmianie w oparciu o Teorię Ograniczeń i Analizę Transakcyjną. Jest certyfikowanym trenerem Process Communication Model®, konsultantem MindSonar i Hogan Assessment.

CEO Autonomia - Consulting

Autonomia-Consulting

Paweł Ludwiczak

Paweł Ludwiczak to ekspert w dziedzinie doradztwa sprzedażowego. Z powodzeniem wspiera właścicieli i CEO firm, od startupów po wielkie korporacje z listy Fortune 500.

Jego bogate doświadczenie i umiejętność rozumienia trendów rynkowych umożliwiają kreowanie skutecznych strategii, które przyczyniają się do rozwoju przedsiębiorstw.

Napędzany pasją pomagania, stawia na indywidualne podejście do każdego klienta, dążąc do osiągnięcia wymiernych rezultatów w sprzedaży i zadowolenia z efektów współpracy.

Paweł Ludwiczak Consulting Sprzedażowy

Jarosław Stępkowski

Z bogatym, trwającym ponad dwie dekady doświadczeniem w branży Call Contact Center, Jarosław Stępkowski to uznany autorytet w dziedzinie zarządzania sprzedażą oraz Biurem Obsługi Klienta.

Jego profesjonalna droga jest przykładem praktycznego podejścia – wiedzę oraz doświadczenie czerpał bezpośrednio z działań na „pierwszej linii”, będąc architektem trzech z największych i najbardziej efektywnych outsourcingowych struktur Contact Center w regionie kujawsko-pomorskim.

Obecnie, kontynuuje swoją misję podnoszenia standardów obsługi klienta i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w zakresie Contact Center w Systell.

Systell

Adam Pluciński

Certyfikowany trener narzędzi FRISⓇ i PRISMⓇ, Wykładowca Uniwersytety Warszawskiego, Autor podcastu w tematyce sprzedaży i zarządzania “Między SZelkami.”

Od ponad 17 lat realizuje szkolenia i projekty rozwojowo-doradcze – to ponad 14 000 tysięcy godzin rozwojowych zainwestowanych w pracę z Partnerami w biznesie.

W 2019 roku uznany przez portal ccnews.pl, za jedną z najważniejszych i wpływowych osób w branży CUSTOMER CARE. Przygodę ze sprzedażą zaczynał od bezpośredniej sprzedaży… pasty do zębów, dziś jest właścicielem firmy szkoleniowej Circinus Training Center tworzonej przez 4 Doradców i około 35 doświadczonych Trenerów-Praktyków.

Adam specjalizuje się w projektach rozwoju sprzedaży, budowania lojalności Klientów i pozytywnych doświadczeń, opierając się o relacje oraz szacunek do Klienta. Jest twórcą koncepcji Zero (ból)shit-u - zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Prosto, bezpośrednio, autentycznie, z humorem - bez ściemy :)

Adam Pluciński - CEO, trener biznesu, przedsiębiorca

Karol Bancerz

​Z branżą call center związany od 18 lat. Od prawie 17 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Wcześniej zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi: dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych.
Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji.
Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta.

CCnews

Co możesz zyskać z Liderami Komunikacji?

  • Rozwój Umiejętności – zdobędziesz wiedzę na temat aktualnych metod i technik doskonalenia komunikacji

  • Budowanie Relacji – zbudujesz głębsze, wartościowe relacje z klientami, zwiększające ich lojalność

  • Dostęp do Ekspertów – czerpiąc z wiedzy i doświadczenia profesjonalistów, przyspieszasz swój rozwój zawodowy i zyskujesz przewagę konkurencyjną.

seria liderzy komunikacji edukacja z obsługi klienta

Opinie czytelników

Seria edukacyjna „Liderzy Komunikacji” to prawdziwa perełka w dziedzinie doskonalenia umiejętności komunikacyjnych. Co mnie najbardziej zachwyciło, to obfitość praktycznych wskazówek, które zawiera. To właśnie te praktyczne rady i techniki sprawiają, że ta seria wyróżnia się na tle innych publikacji.

Anna Tilman

„Liderzy Komunikacji” nie tylko dostarcza praktycznych wskazówek, ale także zagłębia się w szczegółowe zagadnienia, które często są trudne do znalezienia w innych źródłach. To sprawia, że seria jest niezwykle cenna dla tych, którzy chcą zdobyć głębszą wiedzę i zrozumienie w dziedzinie komunikacji.

Rafał Kowalski
Dołącz do Naszej Grupy Eksperckiej!

Jesteś ekspertem w dziedzinie komunikacji? Posiadasz doświadczenie oraz wiedzę, którą chcesz się podzielić z innymi w serii edukacyjnej "Liderzy Komunikacji"? Skontaktuj się z nami!

    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań