Monitoring połączeń w mobile

Dowiedz się jak pozytywnie zaskoczyć klienta, gdy nie może dodzwonić się na telefon komórkowy Twojego doradcy handlowego.

Dowiedz się jak pozytywnie zaskoczyć klienta, gdy nie może dodzwonić się na telefon komórkowy Twojego doradcy handlowego.

MONITORING POŁĄCZEŃ W MOBILE

Systell pomoże Tobie w monitoringu ruchu telefonicznego dzięki czemu zyskasz wiedzę o połączeniach odebranych i nieodebranych. Niezależnie od tego, czy posiadasz system contact center, dostarczymy Ci wartościowe dane.

Systell pomoże Tobie w monitoringu ruchu telefonicznego dzięki czemu zyskasz wiedzę o połączeniach odebranych i nieodebranych. Niezależnie od tego, czy posiadasz system contact center, dostarczymy Ci wartościowe dane.

Problem

Klient nie może się dodzwonić

Klient zastanawia się nad zakupem produktu i decyduje się zadzwonić do doradcy, który nie może odebrać telefonu w tym momencie. Zapracowany doradca handlowy między jednym a drugim telefonem nie oddzwania. W tym czasie, klient znajdzie odpowiedzi na swoje pytania u konkurencji. A Twoją firmę skojarzy z tą, od której nie dostał ani porady, ani żadnej odpowiedzi.

Rozwiązanie

Monitoring połączeń w mobile

Monitoring ruchu na telefonach komórkowych, dzięki któremu będziesz mieć pełną historię połączeń z każdego urządzenia mobilnego w Twojej firmie. Jeśli doradca nie może odebrać telefonu w danym momencie, twój dział Obsługi Klienta (Call Center) będzie miał o tym wiedzę i może oddzwonić, jeżeli zajdzie potrzeba, połączenie zostanie przekierowane do BOK – Klient obsłużony. Zyskasz dostęp do raportów z połączeń odebranych i nieodebranych na telefonach komórkowych. Każdy Twój klient zostanie zadbany, nawet podczas urlopu doradcy.

Rozwiązanie

Zarządzanie urządzeniami mobilnymi

Monitoring ruchu na telefonach komórkowych, dzięki któremu będziesz mieć pełną historię połączeń z każdego urządzenia mobilnego w Twojej firmie. Jeśli doradca nie może odebrać telefonu w danym momencie, twój dział Obsługi Klienta (Call Center) będzie miał o tym wiedzę i może oddzwonić, jeżeli zajdzie potrzeba, połączenie zostanie przekierowane do BOK – Klient obsłużony. Zyskasz dostęp do raportów z połączeń odebranych i nieodebranych na telefonach komórkowych. Każdy Twój klient zostanie zadbany, nawet podczas urlopu doradcy.

Odkrywaj statystyki, których nie byłeś świadom

 

Zdalna praca jest bezpieczna, gdy masz nad nią kontrolę. My dajemy Ci wszystko, abyś jak najlepiej prowadził swój biznes i monitorował postępy. Posiadanie danych z monitoringu połączeń w mobile, ma w tym kluczową rolę.

Raportowanie połączeń

Cały ruch telefoniczny będzie monitorowany i zapisywany. Otrzymasz go w wygodnej formie raportu, który w zależności od potrzeb, możesz generować codziennie a nawet częściej. W raporcie, otrzymasz dostęp do cennych statystyk. Dowiesz się, który telefon był wartościowym kontaktem, a który zwyczajną pomyłką. Nareszcie zobaczysz ile połączeń zostaje nieodebranych. Będziesz mieć wgląd w pracę poszczególnych doradców. Być może, niektórzy z nich mają nadmiar klientów do obsługi, a w tym czasie pozostali wyczekują na kontakt?  Po wprowadzeniem monitoringu ruchu telefonicznego, będziesz mógł opierać swoje działania na realnych danych, a nie wyłącznie na przeczuciu. Zadbasz o najwyższa jakość obsługi klienta.

Raportowanie połączeń

Cały ruch telefoniczny będzie monitorowany i zapisywany. Otrzymasz go w wygodnej formie raportu, który w zależności od potrzeb, możesz generować codziennie a nawet częściej. W raporcie, otrzymasz dostęp do cennych statystyk. Dowiesz się, który telefon był wartościowym kontaktem, a który zwyczajną pomyłką. Nareszcie zobaczysz ile połączeń zostaje nieodebranych. Będziesz mieć wgląd w pracę poszczególnych doradców. Być może, niektórzy z nich mają nadmiar klientów do obsługi, a w tym czasie pozostali wyczekują na kontakt?  Po wprowadzeniem monitoringu ruchu telefonicznego, będziesz mógł opierać swoje działania na realnych danych, a nie wyłącznie na przeczuciu. Zadbasz o najwyższa jakość obsługi klienta.

Biuro obsługi klienta

Czy wiesz do kogo Twoi klienci dzwonią najczęściej? Być może chcą umówić się do serwisu, ale wszyscy Twoi doradcy są zajęci. Utracony kontakt to stracona szansa na zysk. Nie musisz się na to zgadzać. Uruchomimy Tobie biuro obsługi klienta, które przejmie wszystkie nieodebrane połączenia przez doradców. Oddzwoni do klientów, którzy zrezygnowali w trakcie połączenia. Żaden kontakt nie pozostanie bez odpowiedzi.

Motywowanie zespołu doradców

Osiągnij lepsze wyniki, mając do pomocy odpowiednie narzędzie motywowania swoich doradców handlowych. Transparentność działań, którą zyskasz wraz z monitoringiem połączeń w mobile, odmieni dotychczasowy system motywacyjny. Udostępniaj wyniki zespołowi, aby przybliżyć im cel. Od teraz premie za wynik, możesz przyznawać jeszcze sprawiedliwiej niż dotychczas. Nareszcie zmierzysz efektywność swojego zespołu i pobudzisz jego aktywność.

Motywowanie zespołu doradców

Osiągnij lepsze wyniki, mając do pomocy odpowiednie narzędzie motywowania swoich doradców handlowych. Transparentność działań, którą zyskasz wraz z monitoringiem połączeń w mobile, odmieni dotychczasowy system motywacyjny. Udostępniaj wyniki zespołowi, aby przybliżyć im cel. Od teraz premie za wynik, możesz przyznawać jeszcze sprawiedliwiej niż dotychczas. Nareszcie zmierzysz efektywność swojego zespołu i pobudzisz jego aktywność.

Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

kontakt-obrazek

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności

Zapraszamy do kontaktu

doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności