Systell Contact Center

 

Jedyny system na rynku

polecany przez

 

MANITU

 

ducha skutecznej komunikacji

logo-z-manitu-niebieskie

Zalety systemu Call Center w chmurze

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesięczny abonament
  • usługi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje oprogramowania
  • 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego
  • bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
  • wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP

Call center w chmurze – czyli jak?

  • wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi
  • płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarządzasz czasem korzystania z usługi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dostępna
  • usługa dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Dlaczego chmura jest wygodna?

Usługa dostępna przez Internet (SaaS)

NISKI KOSZT WEJŚCIA

Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi, daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje.

2 W 1

Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi. Zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.

BEZPIECZEŃSTWO

Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, dlatego co miesiąc zapewniamy aktualną wersję systemu w cenie.

WYSOKA JAKOŚĆ USŁUG

Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.

Zaufali nam

Zapraszamy na spotkanie już dziś

Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.