Twoje Call Center w chmurze

Wykorzystuj SaaS w swoim biznesie

Obsługuj swoich klientów z każdego miejsca na ziemi

System polecany przez MANITU – ducha skutecznej komunikacji

logo-z-manitu-niebieskie

Call center w chmurze – czyli jak?

• wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi

• płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta

• zarządzasz czasem korzystania z usługi

• potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki

• otrzymujesz wsparcie serwisowe

• telefonia zawsze dostępna

• usługa dostarczana wraz z internetowymi łączami telefonicznymi

Zalety systemu Call Center w chmurze

• szybkie i proste uruchomienie

• wygodny, miesięczny abonament

• usługi serwisowe w cenie

• darmowe aktualizacje oprogramowania

• 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego

• bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób

• wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Usługa dostępna przez Internet (SaaS)

Dlaczego chmura jest wygodna?

NISKI KOSZT WEJŚCIA

Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi, daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje.

2 W 1

Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi. Zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.

BEZPIECZEŃSTWO

Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, dlatego co miesiąc zapewniamy aktualną wersję systemu w cenie.

WYSOKA JAKOŚĆ USŁUG

Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.

Zaufali nam

Zapraszamy do kontaktu

Doradzimy Tobie najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do UODO. Szczegóły w Polityce prywatności