ROZWIĄZANIA CALL CENTER W CHMURZE
Twoje Wirtualne
Call Center w chmurze
Wykorzystuj SaaS w swoim biznesie. Obsługuj swoich klientów z każdego miejsca na ziemi


Call center w chmurze – zalety rozwiązania
- wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi
- płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
- zarządzasz czasem korzystania z usługi
- potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
- otrzymujesz wsparcie serwisowe
- telefonia zawsze dostępna
Zalety systemu Call Center w chmurze
- szybkie i proste uruchomienie
- wygodny, miesięczny abonament
- usługi serwisowe w cenie
- darmowe aktualizacje oprogramowania
- 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego
- bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
- wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP

Jak działamy?
Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.
Umów prezentacjęSkontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.
