Osiągnij nawet 23% wzrost konwersji na stałych klientach
Osiągnij nawet 23% wzrost konwersji na stałych klientach
Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.
Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.
Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.
Niski koszt rozpoczęcia korzystania z usługi, daje możliwości współpracy bez konieczności wydawania pieniędzy na dożywotnie licencje.
Nie musisz wiązać się dodatkowymi terminowymi umowami telekomunikacyjnymi. Zajmujemy się zarówno dostarczeniem technologii Contact Center jak i kwestiami związanymi z operatorami telefonicznymi.
Znamy się na dbałości o infrastrukturę, zapewniamy stabilność działania i bezpieczeństwo systemu, dlatego co miesiąc zapewniamy aktualną wersję systemu w cenie.
Naszym priorytetem jest dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i dostępność telefonii.
Odkryj wybrane funkcje Systell Contact Center i pamiętaj,
że mamy ich znacznie więcej.