Przejdź do treści
Kontakt

ROZWIĄZANIA CALL CENTER W CHMURZE

Twoje Call Center
w chmurze

Wykorzystuj SaaS w swoim biznesie. Obsługuj swoich klientów z każdego miejsca na ziemi

Rozwiązania call center cloud saas

Call center w chmurze – zalety rozwiązania

  • wystarczy dostęp do Internetu, aby korzystać z usługi
  • płacisz tylko za aktywne stanowisko konsultanta
  • zarządzasz czasem korzystania z usługi
  • potrzebujesz tylko komputer z bezpiecznym Internetem i słuchawki
  • otrzymujesz wsparcie serwisowe
  • telefonia zawsze dostępna
Umów prezentację

Zalety systemu Call Center w chmurze

  • szybkie i proste uruchomienie
  • wygodny, miesięczny abonament
  • usługi serwisowe w cenie
  • darmowe aktualizacje oprogramowania
  • 2 w 1 czyli: system call center + usługa operatora telefonicznego
  • bezpieczeństwo, nad którym stale czuwa zespół wykwalifikowanych osób
  • wysoka skalowalność z systemami CRM oraz ERP
Zobacz enterprise

Jak działamy?

Gwarantujemy bezpieczeństwo rozwiązania call center w chmurze. Nasze serwery umieszczone są w jednym z najbezpieczniejszych data center w Polsce. Cały system jest wirtualizowany i duplikowany, posiada awaryjne zasilanie i rozbudowany system backupów. Dostęp do usługi jest zabezpieczony a całość transmisji szyfrowana.

Zapewniamy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz serwisowe. Wdrożenie systemu i konfiguracja zgodnie z indywidualnymi potrzebami naszych klientów to początek naszej współpracy.

Nasza usługa oparta jest o łącza telefoniczne wiodących operatorów telekomunikacyjnych.

Umów prezentację

Cloud call center dostępne przez internet (SaaS)

Dlaczego chmura jest wygodna?

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami. Odpiszemy lub oddzwonimy, jeżeli zostawisz nam numer telefonu.

    * Pole jest wymagane

    Jarosław Stępkowski

    Sales Director at Systell, tel. 616 684 128 jaroslaw.stepkowski@systell.pl
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    +48 61 668 41 00
    systell@systell.pl
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/9
    61-775 Poznań