System Contact Center

Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system contact center.

SYSTEM CONTACT CENTER

Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system contact center.

SYSTEM CONTACT CENTER

System call center to nowoczesna platforma do obsługi wszystkich kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w jednym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe. Dowiedz się, ile połączeń zostało odebranych, ile wiadomości oczekuje na odpowiedź oraz kto zamknął najwięcej spraw.

 

Wyróżnij się na tle konkurencji swoim profesjonalizmem i wiedzą o kliencie. System przy odebraniu rozmowy, wyświetli Ci pulpit z historią poprzednich rozmów. Zadbaj o relacje z klientem i wysyłaj mu informacje o etapach realizacji zgłoszenia. Pokaż klientowi, że zespół aktywnie pracuje dla niego. Pracownicy nie będą zmuszeni dopytywać siebie nawzajem o szczegóły rozmowy z klientem, ponieważ pełną komunikację sprawdzą we wspólnym systemie. Dzięki temu, skupią się na swoich zadaniach.

ZARZĄDZAJ 10 KANAŁAMI KOMUNIKACJI
Z POMOCĄ JEDNEGO SYSTEMU CONTACT CENTER

FAX2MAIL

INFOLINIA

OUTBOUND

FORMULARZ

MESSENGER

LIVE CHAT

SMS

VOICE SMS

E-MAIL

WIDEOKONFERENCJE

System contact center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.

SMS

INFOLINIA

FORMULARZ KONTAKTOWY

TELE- I WIDEOKONFERENCJE

OUTBOUND

LIVE CHAT

MESSENGER

E-MAIL

FAX2MAIL

VOICE SMS

Ponad 600 firm nie może się mylić

ZYSKUJ Z SYSTELL CONTACT CENTER

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

20%

 

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center

23%

 

 wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach

91%

 

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

2 dni

 

pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system

KORZYŚCI WDROŻENIA – SYSTEM CONTACT CENTER

  • ŁATWE INTEGRACJE

     

     Integrujemy z zewnętrznymi aplikacjami
    i systemami DMS, CRM, ERP, SFA, SCM, MRP, BPM oraz oprogramowaniem
    finansowo-księgowym.

     

  • WALLBOARD MONITORUJĄCY PRACĘ

     

    Śledź swoje postępy na bieżąco.
    Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe na żywo, aby z łatwością
    ulepszyć wydajność pracy.

     

  • SPERSONALIZOWANA USŁUGA

     

    Skroimy system call center, na miarę Twojego biznesu. Jeśli tego potrzebujesz, stworzymy dla Ciebie
    dedykowane funkcje i moduły.

     

  • PEŁNE WSPARCIE SPECJALISTÓW

     

    Zapewniamy wsparcie techniczne oraz serwisowe.
    Otrzymasz od nas filmiki instruktażowe, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej obsługi klienta.

     

  • BEZPIECZNY SYSTEM

     

    System posiada awaryjne zasilanie, backup, 4 poziomy SLA. Co miesiąc otrzymujesz darmowe aktualizacje.
    Każda transmisja jest szyfrowana,
    a dostęp zabezpieczony.

     

  • INTUICYJNY SYSTEM TICKETOWY

     

    Stwórz własny sposób dystrybucji zgłoszeń, wstaw nowe pola,
    przekazuj zadania, wyszukuj zadania
    np. po kategorii, nazwie lub numerze.

     

CO WYRÓŻNIA NASZ SYSTEM CONTACT CENTER?

Zarządzaj systemem contact center z dowolnego miejsca i z ulubionego urządzenia

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnych danych do raportów.

System wygodny dla użytkownika

 

Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.

CO WYRÓŻNIA NASZ SYSTEM CONTACT CENTER?

Moduł dedykowanych raportów

 

System zbiera i analizuje wiele danych na temat obsługi klienta i generuje szczegółowe, spersonalizowane raporty, które pozwolą Ci lepiej i efektywniej planować pracę w przyszłości. System wygodny dla użytkownika

Zarządzaj systemem contact center z dowolnego miejsca i z ulubionego urządzenia

 

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś.
Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

System wygodny dla użytkownika

 

Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.

WYBRANE FUNKCJE – SYSTEM CONTACT CENTER

ROZMOWA POD KONTROLĄ

 

Sprawdź na żywo, jak radzą sobie konsultanci w rozmowie z klientem i podpowiadaj im w trakcie. Korzystaj z kreatora skryptów i twórz nowe scenariusze rozmów.

AUTOMATYCZNE ODDZWANIANIE

 

Jeżeli klient nie może dodzwonić się do firmy, to rośnie jego frustracja. Nie pozwól na to, ustaw w systemie automatyczne przypomnienia o oddzwonieniu.

WIDEOKONFERENCJE W PRZEGLĄDARCE

 

Twórz spotkania na odległość, bez limitu uczestników. Nie potrzebujesz dodatkowych aplikacji, wystarczy że zaprosisz uczestników mailowo.

SKILL BASED ROUTING

 

W trakcie oczekiwania na połączenie z pracownikiem, system analizuje potrzebę rozmówcy i łączy go z najbardziej doświadczoną osobą.

SYSTEM ZAPOWIEDZI GŁOSOWYCH – IVR

 

Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.

DIALERY – DZWONIENIE W TLE

 

Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.

DOSTĘPNOŚĆ NUMERÓW

 

System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem

NAGRYWANIE ROZMÓW

 

Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.

Masz pytania?

 

Masz pytania? Z chęcią odpowiem i doradzę, jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie

JAROSŁAW STĘPKOWSKI - SALES DIRECTOR

506 631 425

jaroslaw.stepkowski@systell.pl

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności

Masz pytania?

 

Masz pytania? Z chęcią odpowiem i doradzę, jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności