Przejdź do treści
Kontakt

SYSTEM CONTACT CENTER OMNICHANNEL

Poznaj możliwości Systell Contact Center

Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system contact center.

contact center
klienci systella

Nowoczesna platforma contact center do obsługi wszystkich kanałów komunikacji w Twojej firmie

Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w jednym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe. Dowiedz się, ile połączeń zostało odebranych, ile wiadomości oczekuje na odpowiedź oraz kto zamknął najwięcej spraw.

Zamów DEMO

Zalety systemu Contact Center w chmurze

Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, aby zacząć wykorzystywać Systell Contact Center w Twojej organizacji.

Dzięki naszemu oprogramowaniu, już od pierwszego dnia zaczniesz nawiązywać relacje z klientami na najwyższym poziomie. Od początku zaczniesz także gromadzić cenną w kontaktach bazę danych.

A gdy Twoja firma nabierze wiatru w żagle, oprogramowanie będzie gotowe do podjęcia wyzwan nowego etapu jej rozwoju.

Zobacz enterprise
system contact center zalety

Zarządzaj komunikacją omnichannel
dzięki Contact Center

Fax2mail
Outbound
Messenger
SMS
E-mail
Infolinia
Formularz
Livechat
Voice SMS
Wideokonferencje

Zyskuj z Systell Contact Center

zyskuj z systell contact center
97%

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu

20%

mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center

91%

wzrost konwersji na obecnych klientach, tuż po wdrożeniach

2 dni

pracy konsultanta w miesiącu zostaje w pełni zastąpione procesami automatyzacji

Co zyskujesz wdrażając Systell Contact Center

Co wyróżnia nasz system Contact Center?

Moduł dedykowanych raportów

Wygodny dla użytkownika system zbiera i analizuje wiele danych na temat obsługi klienta i generuje szczegółowe, spersonalizowane raporty, które pozwolą Ci lepiej i efektywniej planować pracę w przyszłości.

Dowiedz się więcej

Contact center dostępny z dowolnego miejsca i z ulubionego urządzenia

Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji contact center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.

Umów prezentację

System contact center wygodny dla użytkownika

Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.

Zamów DEMO

Wybrane funkcje Systell Call Center

Rozmowa pod kontrolą

Sprawdź na żywo, jak radzą sobie konsultanci w rozmowie z klientem i podpowiadaj im w trakcie. Korzystaj z kreatora skryptów i twórz nowe scenariusze rozmów.

Automatyczne oddzwanianie

Jeżeli klient nie może dodzwonić się do firmy, to rośnie jego frustracja. Nie pozwól na to, ustaw w systemie automatyczne przypomnienia o oddzwonieniu.

Wideokonferencje w przeglądarce

Organizuj spotkania na odległość, bez limitu uczestników. Nie potrzebujesz dodatkowych aplikacji, wystarczy, że zaprosisz uczestników mailowo.

Skill Based Routing

W trakcie oczekiwania na połączenie z pracownikiem, system analizuje potrzebę rozmówcy i łączy go z najbardziej doświadczoną osobą.

System zapowiedzi głosowych IVR

Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.

Dialery - dzwonienie w tle

Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał go na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.

Dostępność numerów

System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem.

Nagrywanie rozmów

Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań