SYSTEM CONTACT CENTER OMNICHANNEL
Poznaj możliwości Systell Contact Center
Popraw jakość obsługi klienta w swojej firmie i zwiększ konwersję o 23%, wybierając kompleksowy system contact center.


Nowoczesna platforma contact center do obsługi wszystkich kanałów komunikacji w Twojej firmie
Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w jednym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe. Dowiedz się, ile połączeń zostało odebranych, ile wiadomości oczekuje na odpowiedź oraz kto zamknął najwięcej spraw.
Zamów DEMOZalety systemu Contact Center w chmurze
Na start nie potrzebujesz wielkich inwestycji, aby zacząć wykorzystywać Systell Contact Center w Twojej organizacji.
Dzięki naszemu oprogramowaniu, już od pierwszego dnia zaczniesz nawiązywać relacje z klientami na najwyższym poziomie. Od początku zaczniesz także gromadzić cenną w kontaktach bazę danych.
A gdy Twoja firma nabierze wiatru w żagle, oprogramowanie będzie gotowe do podjęcia wyzwan nowego etapu jej rozwoju.
Zobacz enterprise
Zarządzaj komunikacją omnichannel
dzięki Contact Center
Zyskuj z Systell Contact Center

firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
wzrost konwersji na obecnych klientach, tuż po wdrożeniach
pracy konsultanta w miesiącu zostaje w pełni zastąpione procesami automatyzacji
Co wyróżnia nasz system Contact Center?

Moduł dedykowanych raportów
Wygodny dla użytkownika system zbiera i analizuje wiele danych na temat obsługi klienta i generuje szczegółowe, spersonalizowane raporty, które pozwolą Ci lepiej i efektywniej planować pracę w przyszłości.
Dowiedz się więcejContact center dostępny z dowolnego miejsca i z ulubionego urządzenia
Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji contact center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.
Umów prezentację

System contact center wygodny dla użytkownika
Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.
Zamów DEMOWybrane funkcje Systell Call Center
Rozmowa pod kontrolą
Sprawdź na żywo, jak radzą sobie konsultanci w rozmowie z klientem i podpowiadaj im w trakcie. Korzystaj z kreatora skryptów i twórz nowe scenariusze rozmów.
Automatyczne oddzwanianie
Jeżeli klient nie może dodzwonić się do firmy, to rośnie jego frustracja. Nie pozwól na to, ustaw w systemie automatyczne przypomnienia o oddzwonieniu.
Wideokonferencje w przeglądarce
Organizuj spotkania na odległość, bez limitu uczestników. Nie potrzebujesz dodatkowych aplikacji, wystarczy, że zaprosisz uczestników mailowo.
Skill Based Routing
W trakcie oczekiwania na połączenie z pracownikiem, system analizuje potrzebę rozmówcy i łączy go z najbardziej doświadczoną osobą.
System zapowiedzi głosowych IVR
Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.
Dialery - dzwonienie w tle
Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał go na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.
Dostępność numerów
System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem.
Nagrywanie rozmów
Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.
Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu