FAX2MAIL
INFOLINIA
OUTBOUND
FORMULARZ
MESSENGER
LIVE CHAT
SMS
VOICE SMS
WIDEOKONFERENCJE
System contact center to nowoczesna platforma do obsługi wszystkich kanałów komunikacji (omnichannel) w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w jednym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe. Dowiedz się, ile połączeń zostało odebranych, ile wiadomości oczekuje na odpowiedź oraz kto zamknął najwięcej spraw.
Wyróżnij się na tle konkurencji swoim profesjonalizmem i wiedzą o kliencie. System przy odebraniu rozmowy, wyświetli Ci pulpit z historią poprzednich rozmów. Zadbaj o relacje z klientem i wysyłaj mu informacje o etapach realizacji zgłoszenia. Pokaż klientowi, że zespół aktywnie pracuje dla niego. Pracownicy nie będą zmuszeni dopytywać siebie nawzajem o szczegóły rozmowy z klientem, ponieważ pełną komunikację sprawdzą we wspólnym systemie. Dzięki temu, skupią się na swoich zadaniach.
System contact center to nowoczesna platforma do obsługi kanałów komunikacji w Twojej firmie. Przechowuj całą komunikację biznesową i wewnętrzną w zintegrowanym systemie. Wybierz jedno oprogramowanie, które swoimi funkcjonalnościami zastąpi dotychczasowe rozwiązania.
SMS
INFOLINIA
FORMULARZ KONTAKTOWY
TELE- I WIDEOKONFERENCJE
OUTBOUND
LIVE CHAT
MESSENGER
FAX2MAIL
VOICE SMS
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach
firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu
pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system
mniej utraconych połączeń od klientów po wdrożeniu Systell Contact Center
wzrost konwersji na obecnych klientach, zarejestrowano po wdrożeniach
firm zwiększyło sprzedaż w pierwszym kwartale od wdrożenia systemu
pracy konsultanta w ciągu miesiąca zostaje zautomatyzowane w pełni przez system
Integrujemy z zewnętrznymi aplikacjami i systemami DMS, CRM, ERP, SFA, SCM, MRP, BPM oraz oprogramowaniem finansowo-księgowym.
Śledź swoje postępy na bieżąco. Monitoruj wskaźniki indywidualne i zespołowe na żywo, aby z łatwością ulepszyć wydajność pracy.
Skroimy system call center, na miarę Twojego biznesu. Jeśli tego potrzebujesz, stworzymy dla Ciebie dedykowane funkcje i moduły.
Zapewniamy wsparcie techniczne oraz serwisowe. Otrzymasz od nas filmiki instruktażowe, które pomogą Ci w prowadzeniu skutecznej obsługi klienta.
System posiada awaryjne zasilanie, backup, 4 poziomy SLA. Co miesiąc otrzymujesz darmowe aktualizacje. Każda transmisja jest szyfrowana, a dostęp zabezpieczony.
Stwórz własny sposób dystrybucji zgłoszeń, wstaw nowe pola, przekazuj zadania, wyszukuj zadania np. po kategorii, nazwie lub numerze.
Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś. Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnych danych do raportów.
Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.
System zbiera i analizuje wiele danych na temat obsługi klienta i generuje szczegółowe, spersonalizowane raporty, które pozwolą Ci lepiej i efektywniej planować pracę w przyszłości. System wygodny dla użytkownika
Dzięki wersji mobilnej nawiązuj i odbieraj połączenia w aplikacji call center gdziekolwiek jesteś.
Zachowuj komunikację w jednym miejscu. Praca poza biurem nie jest przeszkodą do uzyskania pełnego raportowania.
Dbamy o user experience, bo zależy nam na tym, żeby praca w systemie była komfortowa dla konsultanta. Nasze contact center jest nowoczesne, intuicyjne, proste w obsłudze i dostępne z poziomu przeglądarki na każdym urządzeniu mobilnym. Nawet osoby, które wcześniej nie spotkały się z takim rozwiązaniem, bez problemu nauczą się pracy w systemie.
Sprawdź na żywo, jak radzą sobie konsultanci w rozmowie z klientem i podpowiadaj im w trakcie. Korzystaj z kreatora skryptów i twórz nowe scenariusze rozmów.
Jeżeli klient nie może dodzwonić się do firmy, to rośnie jego frustracja. Nie pozwól na to, ustaw w systemie automatyczne przypomnienia o oddzwonieniu.
Twórz spotkania na odległość, bez limitu uczestników. Nie potrzebujesz dodatkowych aplikacji, wystarczy że zaprosisz uczestników mailowo.
W trakcie oczekiwania na połączenie z pracownikiem, system analizuje potrzebę rozmówcy i łączy go z najbardziej doświadczoną osobą.
Na podstawie wybieranych numerów na klawiaturze telefonu, klient połączy się z konkretnym działem np. handlowym, reklamacji.
Oszczędzaj czas konsultanta, który dotychczas przeznaczał na ręczne wybieranie numeru i oczekiwanie na rozmowę z klientem.
System sprawdza w tle, które numery są zajęte lub nieaktywne, więc konsultant zyskuje więcej czasu na rozmowę z klientem
Miej jeszcze większy wpływ na to, jak przebiega rozmowa z klientem. Nagrywaj rozmowy i odsłuchuj je w dowolnym momencie.
Masz pytania? Z chęcią odpowiem i doradzę, jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie
506 631 425
jaroslaw.stepkowski@systell.pl
Masz pytania? Z chęcią odpowiem i doradzę, jak poprawić jakość obsługi klienta w Twojej firmie