Przejdź do treści
Kontakt

PROCESY BIZNESOWE W CONTACT CENTER

Z nami możesz modelować każdy biznes

Samodzielnie buduj procesy w swoim contact center lub skorzystaj z gotowych propozycji, dostępnych w systemie.

Autopay Blue Media logo
Szybka i profesjonalna obsługa klienta dzięki automatyzacji

Twórz dowolne procesy w contact center

Systell Contact Center daje Ci unikalną możliwość samodzielnego projektowania procesów dopasowanych do Twojego biznesu. Możesz swobodnie decydować o elementach w procesie, w tym: dodawać nowe akcje, ustawiać czas reakcji, planować działania na podstawie przyjętego statusu.

 

Korzystaj ze sprawdzonych schematów

Skorzystaj z naszego doświadczenia opartego na wieloletniej współpracy z klientami i nieustannej analizie ich potrzeb. Wybierz opracowane przez nas, standardowe procesy i ciesz się skutecznymi rozwiązaniami od zaraz!

nowoczesne contact center

Zadbaj o Workflow – sprawny obieg wiadomości oraz pełnej dokumentacji

Systell Contact Center pozwala na wprowadzenie dowolnych schematów komunikacji biznesowej, w tym: ustalenie wymaganych przepływów informacji i dokumentacji, określenie rodzajów wytwarzanych dokumentów i ustawienie zakresu archiwizacji.

Wyznaczaj elementy procesu

Akcje
Statusy
Harmonogramy
Skrypty
Kwalifikatory
Czas reakcji

Wyzwanie

Uciążliwa aktualizacja informacji o kliencie

W miarę postępu w rozwiązaniu problemu pracownicy aktualizują dane na koncie klienta. W tym celu muszą poruszać się pomiędzy systemami i zakładkami, aby zaktualizować informacje w wielu polach. Ręczne wprowadzanie danych jest zadaniem żmudnym i może generować błędy.

Trudności, które napotykają to m.in.:

  • przełączanie się pomiędzy wieloma systemami,
  • żmudna, ręczna aktualizacja danych,
  • często pojawiające się błędy,
  • spowodowany błędami spadek jakości danych.
sprzedaż w spójnym procesie contact center

Rozwiązanie

Procesy i automatyzacja w contact center

Procesy i automatyzacja umożliwiają integrację i przepływ danych pomiędzy powiązanymi systemami na podstawie jednego zapisu wprowadzonego przez konsultanta.

To rozwiązanie umożliwia m.in.: automatyczne kopiowanie i wklejanie danych, aktualizację zapisów w polach bez ingerencji człowieka. Integracje redukują czas spędzany na czynnościach wykonywanych w wielu programach informatycznych. Zmniejsza się też ryzyko popełniania błędów. Wsparty narzędziami, które oferuje system, pracownik contact center skuteczniej i szybciej zareaguje na zgłaszane przez klienta potrzeby.

Co zyskujesz, wykorzystując procesy w systemie contact center?

Czego unikniesz dzięki wdrożeniu procesów?

Systell Contact Center w wersji stacjonarnej

Działy contact center często napotykają na problemy związane z niską wydajnością lub skutecznością działań. Dzięki wdrożeniu procesów w systemie można uniknąć m.in.:

  • przełączania się pomiędzy wieloma systemami,
  • żmudnej, ręcznej aktualizacji danych,
  • powtarzających się błędów,
  • spadku jakości gromadzonych danych.

 

Zapraszamy do kontaktu

Odpiszemy lub oddzwonimy jeśli zostawisz nam numer do kontaktu

    * Pole jest wymagane
    Pn-pt 8:00 – 16:00
    Systell Sp. z o.o. sp.k.
    ul. Wielka 18/10
    61-775 Poznań