Nasze oprogramowanie dla infolinii, zarejestruje każde Twoje połączenie w firmie i jednocześnie pozwoli je monitorować na bieżąco. Chcesz więcej? Nasza infolinia dla firm, zbiera unikalne dane, dotyczące połączeń i pokazuje Twoje postępy w obsłudze klienta w wybranym przez Ciebie raporcie.
Nasze oprogramowanie dla infolinii, zarejestruje każde Twoje połączenie w firmie i jednocześnie pozwoli je monitorować na bieżąco. Chcesz więcej? Nasza infolinia dla firm, zbiera unikalne dane, dotyczące połączeń i pokazuje Twoje postępy w obsłudze klienta w wybranym przez Ciebie raporcie.
Poznaj naszą historię sukcesu
W pakiecie z oprogramowaniem otrzymujesz całą historię kontaktu.
Od tej pory, w Twojej firmie, już nigdy żadne zgłoszenie się nie zgubi.
Czy w Twojej firmie, zbyt często zdarzają się nieodebrane połączenia? Wiemy, że sprawna obsługa infolinii, to prawdziwe wyzwanie. Jednak skargi klientów na nieustannie zajętą infolinię, utrudniony kontakt, dublowanie się rozmów, czy nierówny podział pracy, nie brzmią jak dobra organizacja pracy. Czy znasz przyczynę, utrudnionego kontaktu na linii klient – firma?
Wskażemy Tobie źródło tych trudności, przy pomocy oprogramowania dla infolinii. Już od pierwszego kontaktu, pokaż klientom swój profesjonalizm. Uda się to, dzięki automatyzacji i regułom, będącym podstawowym elementem naszej infolinii. W ten sposób, system samodzielnie przekieruje nowych klientów, do działu pierwszego kontaktu. Natomiast powracających, do przypisanych opiekunów, mających dostęp do pełnej historii kontaktu. Klientom zależy na szybkim rozwiązaniu problemu, tak samo jak i Tobie. Zyskaj ich uznanie w najprostszy sposób.
Wskażemy Tobie źródło tych trudności, przy pomocy oprogramowania dla infolinii. Już od pierwszego kontaktu, pokaż klientom swój profesjonalizm. Uda się to, dzięki automatyzacji i regułom, będącym podstawowym elementem naszej infolinii. W ten sposób, system samodzielnie przekieruje nowych klientów, do działu pierwszego kontaktu. Natomiast powracających, do przypisanych opiekunów, mających dostęp do pełnej historii kontaktu. Klientom zależy na szybkim rozwiązaniu problemu, tak samo jak i Tobie. Zyskaj ich uznanie w najprostszy sposób.
Naszą infolinię możemy porównać do centrum telefonicznego, które automatycznie kieruje połączenia od klientów, na podstawie stopnia priorytetu. Klient o najwyższym priorytecie, zostanie obsłużony jako pierwszy. System skieruje go do osoby, która miała najdłuższą przerwę od rozmów. Co z pozostałymi połączeniami?
Powiadomienie o nowej próbie kontaktu, zostanie równocześnie wyświetlone u każdego dostępnego konsultanta. Pamiętaj, że to tylko jedna z wielu możliwości! Nasi specjaliści, z ogromną dbałością, planują indywidualną ścieżkę kontaktu i obsługi. Dzięki temu, każda firma zyskuje własną, idealną obsługę połączeń.
Naszą infolinię możemy porównać do centrum telefonicznego, które automatycznie kieruje połączenia od klientów, na podstawie stopnia priorytetu. Klient o najwyższym priorytecie, zostanie obsłużony jako pierwszy. System skieruje go do osoby, która miała najdłuższą przerwę od rozmów.
Co z pozostałymi połączeniami? Powiadomienie o nowej próbie kontaktu, zostanie równocześnie wyświetlone u każdego dostępnego konsultanta. Pamiętaj, że to tylko jedna z wielu możliwości! Nasi specjaliści, z ogromną dbałością, planują indywidualną ścieżkę kontaktu i obsługi. Dzięki temu, każda firma zyskuje własną, idealną obsługę połączeń.
W rozbudowanej obsłudze klienta, sama infolinia może nie wystarczyć. Dobierz do niej, oprogramowanie, które przy połączeniu przychodzącym, pokaże dane dzwoniącego, jego otwarte sprawy oraz osobę kontaktową. Zainteresowany? To dopiero początek jego możliwości! Oprogramowanie dla infolinii to tylko część naszych rozwiązań w zakresie skutecznej obsługi klientów.
W rozbudowanej obsłudze klienta, sama infolinia może nie wystarczyć. Dobierz do niej, oprogramowanie, które przy połączeniu przychodzącym, pokaże dane dzwoniącego, jego otwarte sprawy oraz osobę kontaktową. Zainteresowany? To dopiero początek jego możliwości! Oprogramowanie dla infolinii to tylko część naszych rozwiązań w zakresie skutecznej obsługi klientów.
Rzadko się spotyka aby jedno oprogramowanie, rozwiązywało tak wiele problemów w firmach. Infolinia obsłuży każdego Twojego klienta. Nowi klienci mogą liczyć na łatwe dodzwonienie się. Natomiast Ty, zyskujesz wiedzę, który telefon był wartościowym kontaktem, a który zwyczajną pomyłką. Nareszcie widzisz ile połączeń zostaje nieodebranych.
Utrzymanie lojalnego klienta jest nawet 6 razy tańsze, od pozyskania nowego! Zatem, dlaczego nie zadbasz o obsługę posprzedażową? Skorzystaj z funkcji zakładania tematów, o których rozmawiałeś z danym klientem. Ta wiedza, może Ci się przydać przy kolejnym kontakcie. Co zrobić w przypadku wielu maili? Nie pozwól, aby się pogubiły – oprogramowanie wyznaczy osobę do odpowiedzi, a kolejny konsultant będzie widział, czy temat został załatwiony.
Utrzymanie lojalnego klienta jest nawet 6 razy tańsze, od pozyskania nowego! Zatem, dlaczego nie zadbasz o obsługę posprzedażową? Skorzystaj z funkcji zakładania tematów, o których rozmawiałeś z danym klientem. Ta wiedza, może Ci się przydać przy kolejnym kontakcie. Co zrobić w przypadku wielu maili? Nie pozwól, aby się pogubiły – oprogramowanie wyznaczy osobę do odpowiedzi, a kolejny konsultant będzie widział, czy temat został załatwiony.
Koniec z rozmowami telefonicznymi pracowników, które do tej pory zajmowały główną infolinię! W cenie licencji otrzymujesz numery wewnętrzne, odciążające infolinię przeznaczoną dla klientów. Jeżeli dzwoni obecny klient, to system, w pierwszej kolejności, skieruje go do osoby, która go wcześniej obsługiwała. To w pełni rozwiązuje problem dodzwanialności.
Pozwól konsultantom pomagać sobie nawzajem i razem reagować szybciej,
dzięki wielu funkcjom usprawniającym współpracę.
Zorganizowana i scentralizowana komunikacja z klientem
Żaden e-mail się nie zgubi i nie zostanie dwukrotnie odebrany
Bezpłatne połączenia wewnętrzne w ramach działów
Wgląd w aktualną pracę konsultantów i obsługę bieżących połączeń
Łatwa instalacja oraz bezpłatne aktualizacje i nagrywanie rozmów
Zorganizowana i scentralizowana komunikacja z klientem
Żaden e-mail się nie zgubi i nie zostanie dwukrotnie odebrany
Bezpłatne połączenia wewnętrzne w ramach działów
Wgląd w aktualną pracę konsultantów i obsługę bieżących połączeń
Łatwa instalacja oraz bezpłatne aktualizacje i nagrywanie rozmów
Systell daje nowe możliwości dla tego rozwiązania. Dowiedz się więcej o integracji komunikatora wewnętrznego z infolinią. Klienci dzwonią do Twojej firmy bez zmian, ale za to Ty możesz odbierać połączenie przez Teamsy, za pomocą jednego kliknięcia!
Zrób to, zanim zrobi to konkurencja!