Infolinia

Szukasz sposobu na sprawną infolinię?

Nasze oprogramowanie dla infolinii, zarejestruje każde Twoje połączenie w firmie i jednocześnie pozwoli je monitorować na bieżąco. Chcesz więcej? Nasza infolinia dla firm, zbiera unikalne dane, dotyczące połączeń i pokazuje Twoje postępy w obsłudze klienta w wybranym przez Ciebie raporcie.

Szukasz sposobu na sprawną infolinię?

Nasze oprogramowanie dla infolinii, zarejestruje każde Twoje połączenie w firmie i jednocześnie pozwoli je monitorować na bieżąco. Chcesz więcej? Nasza infolinia dla firm, zbiera unikalne dane, dotyczące połączeń i pokazuje Twoje postępy w obsłudze klienta w wybranym przez Ciebie raporcie.

zabka-logotyp-systell

Ponad 600 firm nie może się mylić

Poznaj naszą historię sukcesu

Ponad 600 firm

nie może się mylić

zabka-logotyp-systell

Spójrz jak może wyglądać Twoje oprogramowanie dla infolinii

W pakiecie z oprogramowaniem otrzymujesz całą historię kontaktu.

Od tej pory, w Twojej firmie, już nigdy żadne zgłoszenie się nie zgubi.

Device Frame

Problem

Wolna obsługa infolinii

Czy w Twojej firmie, zbyt często zdarzają się nieodebrane połączenia? Wiemy, że sprawna obsługa infolinii, to prawdziwe wyzwanie. Jednak skargi klientów na nieustannie zajętą infolinię, utrudniony kontakt, dublowanie się rozmów, czy nierówny podział pracy, nie brzmią jak dobra organizacja pracy. Czy znasz przyczynę, utrudnionego kontaktu na linii klient – firma?

grafika z megafonem na infolinie
grafika ze słuchawkami

Rozwiązanie

Oprogramowanie dla infolinii

Wskażemy Tobie źródło tych trudności, przy pomocy oprogramowania dla infolinii. Już od pierwszego kontaktu, pokaż klientom swój profesjonalizm. Uda się to, dzięki automatyzacji i regułom, będącym podstawowym elementem naszej infolinii. W ten sposób, system samodzielnie przekieruje nowych klientów, do działu pierwszego kontaktu. Natomiast powracających, do przypisanych opiekunów, mających dostęp do pełnej historii kontaktu. Klientom zależy na szybkim rozwiązaniu problemu, tak samo jak i Tobie. Zyskaj ich uznanie w najprostszy sposób.

Rozwiązanie

Oprogramowanie dla infolinii

Wskażemy Tobie źródło tych trudności, przy pomocy oprogramowania dla infolinii. Już od pierwszego kontaktu, pokaż klientom swój profesjonalizm. Uda się to, dzięki automatyzacji i regułom, będącym podstawowym elementem naszej infolinii. W ten sposób, system samodzielnie przekieruje nowych klientów, do działu pierwszego kontaktu. Natomiast powracających, do przypisanych opiekunów, mających dostęp do pełnej historii kontaktu. Klientom zależy na szybkim rozwiązaniu problemu, tak samo jak i Tobie. Zyskaj ich uznanie w najprostszy sposób.

grafika ze słuchawkami

Jak działa infolinia od Systell?

Naszą infolinię możemy porównać do centrum telefonicznego, które automatycznie kieruje połączenia od klientów, na podstawie stopnia priorytetu. Klient o najwyższym priorytecie, zostanie obsłużony jako pierwszy. System skieruje go do osoby, która miała najdłuższą przerwę od rozmów. Co z pozostałymi połączeniami?

Powiadomienie o nowej próbie kontaktu, zostanie równocześnie wyświetlone u każdego dostępnego konsultanta. Pamiętaj, że to tylko jedna z wielu możliwości! Nasi specjaliści, z ogromną dbałością, planują indywidualną ścieżkę kontaktu i obsługi. Dzięki temu, każda firma zyskuje własną, idealną obsługę połączeń.

Jak działa infolinia od Systell?

Naszą infolinię możemy porównać do centrum telefonicznego, które automatycznie kieruje połączenia od klientów, na podstawie stopnia priorytetu. Klient o najwyższym priorytecie, zostanie obsłużony jako pierwszy. System skieruje go do osoby, która miała najdłuższą przerwę od rozmów.

Co z pozostałymi połączeniami? Powiadomienie o nowej próbie kontaktu, zostanie równocześnie wyświetlone u każdego dostępnego konsultanta. Pamiętaj, że to tylko jedna z wielu możliwości! Nasi specjaliści, z ogromną dbałością, planują indywidualną ścieżkę kontaktu i obsługi. Dzięki temu, każda firma zyskuje własną, idealną obsługę połączeń.

ALL – IN – ONE

 

W rozbudowanej obsłudze klienta, sama infolinia może nie wystarczyć. Dobierz do niej, oprogramowanie, które przy połączeniu przychodzącym, pokaże dane dzwoniącego, jego otwarte sprawy oraz osobę kontaktową. Zainteresowany? To dopiero początek jego możliwości! Oprogramowanie dla infolinii to tylko część naszych rozwiązań w zakresie skutecznej obsługi klientów.

 

ALL – IN – ONE

 

W rozbudowanej obsłudze klienta, sama infolinia może nie wystarczyć. Dobierz do niej, oprogramowanie, które przy połączeniu przychodzącym, pokaże dane dzwoniącego, jego otwarte sprawy oraz osobę kontaktową. Zainteresowany? To dopiero początek jego możliwości! Oprogramowanie dla infolinii to tylko część naszych rozwiązań w zakresie skutecznej obsługi klientów.

 

100% ODBIERALNOŚĆ

 

Rzadko się spotyka aby jedno oprogramowanie, rozwiązywało tak wiele problemów w firmach. Infolinia obsłuży każdego Twojego klienta. Nowi klienci mogą liczyć na łatwe dodzwonienie się. Natomiast Ty, zyskujesz wiedzę, który telefon był wartościowym kontaktem, a który zwyczajną pomyłką. Nareszcie widzisz ile połączeń zostaje nieodebranych.

OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

 

Utrzymanie lojalnego klienta jest nawet 6 razy tańsze, od pozyskania nowego! Zatem, dlaczego nie zadbasz o obsługę posprzedażową? Skorzystaj z funkcji zakładania tematów, o których rozmawiałeś z danym klientem. Ta wiedza, może Ci się przydać przy kolejnym kontakcie. Co zrobić w przypadku wielu maili? Nie pozwól, aby się pogubiły – oprogramowanie wyznaczy osobę do odpowiedzi, a kolejny konsultant będzie widział, czy temat został załatwiony.

OBSŁUGA POSPRZEDAŻOWA

 

Utrzymanie lojalnego klienta jest nawet 6 razy tańsze, od pozyskania nowego! Zatem, dlaczego nie zadbasz o obsługę posprzedażową? Skorzystaj z funkcji zakładania tematów, o których rozmawiałeś z danym klientem. Ta wiedza, może Ci się przydać przy kolejnym kontakcie. Co zrobić w przypadku wielu maili? Nie pozwól, aby się pogubiły – oprogramowanie wyznaczy osobę do odpowiedzi, a kolejny konsultant będzie widział, czy temat został załatwiony.

ZAJĘTA INFOLINIA?

 

Koniec z rozmowami telefonicznymi pracowników, które do tej pory zajmowały główną infolinię! W cenie licencji otrzymujesz numery wewnętrzne, odciążające infolinię przeznaczoną dla klientów. Jeżeli dzwoni obecny klient, to system, w pierwszej kolejności, skieruje go do osoby, która go wcześniej obsługiwała. To w pełni rozwiązuje problem dodzwanialności.

Pozwól konsultantom pomagać sobie nawzajem i razem reagować szybciej,
dzięki wielu funkcjom usprawniającym współpracę.

iconmonstr-customer-10-240

Zorganizowana i scentralizowana komunikacja z klientem

e mail icon

Żaden e-mail się nie zgubi i nie zostanie dwukrotnie odebrany

wglad w rozmowy icon

Bezpłatne połączenia wewnętrzne w ramach działów

iconmonstr-computer-thin-240

Wgląd w aktualną pracę konsultantów i obsługę bieżących połączeń

aktualizacje icon

Łatwa instalacja oraz bezpłatne aktualizacje i nagrywanie rozmów

iconmonstr-customer-10-240

Zorganizowana i scentralizowana komunikacja z klientem

e mail icon

Żaden e-mail się nie zgubi i nie zostanie dwukrotnie odebrany

wglad w rozmowy icon

Bezpłatne połączenia wewnętrzne w ramach działów

iconmonstr-computer-thin-240

Wgląd w aktualną pracę konsultantów i obsługę bieżących połączeń

aktualizacje icon

Łatwa instalacja oraz bezpłatne aktualizacje i nagrywanie rozmów

Gotowy

do usprawnienia infolinii?

Zrób to, zanim zrobi to konkurencja!

grafika infolinia dół strony

Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu prezentowania ofert Systell. Dane administruje Systell Sp. z o.o. sp.k. w celu kontaktu telefonicznego lub mailowego w związku z zapytaniem. Masz prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, wycofania zgody oraz złożenia skargi do PUODO. Szczegóły w Polityce prywatności